11- I'm pregnant.

6.2K 333 9
                                    

O týždeň neskôr


Sadla som si na gauč a čakala som kedy mi Logan zavolá že už je tu. Čakala som že tento týždeň vôbec nezvládnem ale Zayn chodil stále preč a s Harrym sme si stále robili zle . Ako inak. Buď sme po sebe začali hádzať jedlo alebo sme si búchali do stien a dokonca ja som mu spravila ten najbrutálnejší prank EVER!


Flashback


"Hej Lottie. Máš ten test?" volala mi Taylor.

"Hej mám."

"a máš pripnutú tajnú kameru?"

"Áno mám. IDem dole." povedala som a vypla som to. Toto bude kruté posledný krát napravila mini kameru v tielku a išla som dole. Najlepšie že tá kamera vyzerá ako doplnok. Zo stolíka som si vzala test a išla som dole.

"Chalani? Máme uhorky?" spýtala som sa .

"eh čo?! Lottie ty nemáš rada uhorky." divne sa na mňa pozrel Louis. Super plán vychádza.

"Mám na ne chuť! Tak mi ich okamžite prineste!" zakričala som. Niall sa mykol a utekal do kuchyne. O pár sekúnd sa vrátil a podal mi ich.

"Eh.. fuj! Už nemám chuť." povedala som. Niall sa na mňa neveriacky pozrel a odniesol ich naspäť. Asi o 5 minút som sa rozhodla že je opäť čas na niečo chuť vzala som Niallovi nados. Neznášam nados ! Ale čo neurobiť pre Prank!

"LOTTIE!" skríkol Louis.

"Huh." povedala som a oblízla som si prsty a pozrela som sa na neho.

"Čo je toto?!" skríkol a ukázal mi ten falošný tehotenský test. Ako mi mohol vypadnúť?! Nevadí.

"Ja...eh..."

"Ty si tehotná?!" skríkol.

"A...asi."

"ASI?! Kto je otec ?! LOGAN?! ZABIJEM HO!" jačal.

"Nie.. Logan to nie je."

"Kto teda?!"

"Ha...Harry." pozrela som sa na Harryho a ten sa tváril totálne prekvapene.

"Ty si mi nabúchal sestru Styles!" kričal Louis a hodil sa na neho. Niall a Liam ho stihli chytiť.

"Myslím že by si to mali vydiskutovať Louis." povedal Liam. Chalani odišli preč a Harry sa spýtal.

"Ja budem otcom?" spýtal sa. Počkať! On je šťastný?!

"Áno, budeš." povedala som smutne.

"Ty si smutná?" chytil ma za ruku.

"Zničí mi to kariéru Harry. A tebe tiež." bože Ďakujem za hodiny herectva.

"My to zvládneme." usmial sa. Bože môj prosím nech sa nezačnem smiať.

"A čo ak nie? Čo ak to budú všetci riešiť! Ja Harry ono to nejde. Asi si to nechám vziať."

(Nie, nepodporujem potrat ak chcete vedieť)

"To nemôžeš!" zvýšil hlas.

"Áno?! A prečo nie?! Je to moje dieťa."

"Aj moje." jačal.

"Nie je nikoho." uškrnula som sa.

"Je. počkať čo?!"

"Nie-je-nikoho." zopakovala som.

"Ako to?!"

"Nie som tehotná! Prank Harry." začala som sa smiať. Vážne ste mali vidieť ten jeho výraz.

"Ty malá odporná špekačka!" chytil ma za ruky a hodil ma o gauč aby som ležala. Naklonil sa na do mňa a pozeral sa mi do očí. Potom sa mi pozrel na pery a pobozkal ma. vášnivo. Rýchlo som ho od seba odtlačila a dala som mu facku. Potom som ho zo seba zhodila a vybehla som do izby. Záznam z kamery som poslala Tay a Care a potom sme dali spoločný Skype.

"Doteraz sa smejem. " smiala sa Cara.

"Ja budem otcom?" napodobnila ho Tay.

"A ako nechcel aby si si to dieťa dala vziať." smiali sa.

"My to zvládneme. Prosím Vás veď on sa nedokáže postarať ani o seba nie to ešte o dieťa." povedala som a stále sme sa smiali.

"Ale on ťa pobozkal." zrazu zvážnela Cara.

"No hej , máva také chvíľky." povedala som a ďalej som si lakovala nechty na nohe.

"Akože máva také chvíľky?! Ono sa to už stalo?" smiala sa Cara.

"Hej. Cara prosím ťa veď sme spolu spali a plus celé tie tri dni čo tu nie je Logan ma už pobozkal asi tri krát a zakaždým dostal facku. Že ho to ešte baví." smiala som sa.

"To vážne?!" smiala sa Tay "to je ale pako."

"och a ešte sa mi tam jedno páčilo. Ty si mi nabúchal sestru!" napodobnila Louisa Cara.

End FlashBack.


Potom ma už Harry, našťastie nepobozkal. Louis sa na tom smeje stále. Inak konečne Louis a El priznali že sú spolu. A Sophié sa so mnou nerozpráva. Teda aspoň mi to tak pripadá. El mi povedala že asi žiarli. Nechápem na čo a ani na koho. Ak žiarli na to že mám Logana tak ju nechápem veď ona ma Liama. Toho najlepšieho chalana na zemi. Teda okrem môjho Logana, samozrejme.


Od Logan: Budem meškať, prepáč.

**********************

A máte novú časť. Dúfam že sa Vám páčila ja som malá celú časť pri písaní kútiky úst hore :D :D :D :D Opäť dúfam že ste sa zasmiali.

Love YAAAAA

One HouseWhere stories live. Discover now