15

5.6K 323 22
                                    

"Eh áno." jej odpoveď ma totálne prekvapila. To vážne vyzerám až tak zle??
"Ako prosím?" pozrela som sa na ňu.
"No viete... Ste v čiernom, čierne oči všetko vyzeráte strašidelne." vyjachtala zo seba.
"Vieš čo?! Vypadni a nám daj pokoj. Aj Harrymu a chalanom tiež. Už nikdy nám nevstúp do života. Rozumieš?! Vypadni!!" zakričala na ňu Cara. Zoe bez rozmýšľania vybehla preč. Preskočila zábradlie a utekala preč.
"Fajn teraz už iba napísať list Harrymu od Zoe že sa s ním rozchádza." zamyslela sa Perrie. No a asi ani nebude treba pretože na záhradu vbehol Harry s mobilom v ruke.
"Ona sa so mnou rozišla. prečo vyzeráte takto dopekla?!" zazrel na nás.
"čo je teba do toho! A ja som ti hovorila že je to krava!" povedala som mu. Svoje oči uprel na mňa a začal kráčať pri mňa.
"Jediná krava si tu ty!" povedal a sotil ma do bazénu. ja som ho schmatla za ruku a stiahla ho zo sebou. Keď sme sa vynorili zazrela som na neho.
"Ty idiot!" šplechla som mu vodu do očí. On sa nedal a začal ma špliechať aj on. Tak sme boli v bazéne a uprostred noci sme sa špliechali a kričali po sebe.
"Neznášam ťa!"
"Lebo ja ťa milujem!" zakričal mi naspäť.vrhla som sa ne neho a ponorila ho pod vodu on ma stiahol za ním  držal ma tam. nestihla som sa poriadne nadýchnuť a vzduch sa mi pomalu míňal,  Harry ma nie a nie pustiť. v hlave mi začali výriť myšlienky že ak ma Harry nepustí tak sa tu utopím. V mojej hlave začalo strašne trieskať, srdce sa mi zúžilo a bilo pomalšie. v celom svojom tele som cítila ako mi srdce bije...bum..bum...bum...bum...najviac som to cítila v hlave. Bolo to ako v nejakej prázdnej miestnosti kde niekto kričala celé s toam ozývalo...strašne to bolelo a priala som si aby to už skončilo.  Už som nevládala bojovať s Harrym o to aby som sa dostala von cítila som že už pomaly odpadávam. hlava mi padla na jeho rameno a aj keď som bola vo vode vedela som že plačem. už nikdy neuvidím nikoho. moja mama bude plakať nad mojím hrobom... nikdy nebudem môcť mať deti nikdy nebudem môcť byť učiteľka tanca.  A vtedy Harry rýchlo vyšiel na hladinu a položil ma na betón pri bazéne. už však bolo neskoro a ja som zavrela oči.

Harry

potopila ma no ja som s nedal stiahol som ju pod voda a stiahol ju do pevného objatia aby sa mi nevyšmykla tak rýchlo. po pár sekundách sebou začala rýchlo plieskať a snažila sa dostať von. Ja som ju však ešte nemienil pustiť. Tá malá potvora mi ničí vzťahy tak nech cíti čo je to skoro umrieť. Neznášam ju a neznášam keď ma tak strašne priťahujú jej pery. neznášam sa za každý jeden bozk ktorý som jej dal za že som sa s ňou vyspal! Zrazu sebou prestala hádzať a svoju hlavu položila na moje rameno. och nie! NiE! Lottie! Rýchlo som sa s ňou vynoril na hladinu a položil ju na betón pri bazéne. vyšiel som z neho a kľakol som si pri ňu ..nie nezatváraj oči prosím Lottie nezatváraj ich..neposlúchla ma ako by aj mohla hovoril som to pre seba. Jej hruď už sa poriadne nehýbala. prosím nie len to nie.ona nemôže umrieť. Rýchlo som spojil svoje ruky a dal som jej ich na hrudný kôš.
"raz..dva..tri..štyri.......dvadsaťdeväť...tridsať..." počítalom koľko krát som jej zatlačil na hrudník. keď som sa dostal na tridsať,bleskovo som jej jednou rukou zapchal nos a druhou som jej otvoril ústa. priložil som svoje ústa na tie jej a začal jej vdychovať vzduch do úst.
"jeden" odtiahol som sa a nadýchol sa. hneď na to som jej znovu začal vdychovať vzduch do úst. Toto som zopakoval päť krát a opäť sa presunul na jej hrudník.
"jeden..dva.." keď som povedal tridsať znovu som išiel na ústa. nič... stále nič.. rýchlo som začal pritláčať na hrudník ale silnejšie. niekto ma chytil za rameno a povedal.
"Harry... už je po všetkom." bola to Taylor a plakala. plakal som aj ja. zabil som ju ..ja som ju zabil. hlavu som položil na jej hrudník a strašne som začal plakať.
"Lottie och Lottie prepáč... prosím ťa prepáč mi to... prosím vráť sa... musíš sa vrátiť a vieš prečo? pretože ťa milujem Lottie."
***************
Ták a je to. Konečne jej to povedal . ano viem som skvelá ale nebojte sa príbeh nekončí ok??On NEKONČÍ  tak sa tešte na ďaľšiu časť. :)
LOVE YAAAA

One HouseWhere stories live. Discover now