*Lucy*
Sedím na své posteli a neustále přemýšlím jestli to mám vážně udělat. Mám utéct? Nemám k tomu ani pořádný důvod a to je nejhorší. Mám tu spoustu kamarádů jsem vlastně docela oblíbená, doma mě nebijou, nevlastní otec mě neznásilňuje..tak proč chci tak moc pryč? Zajímá mě, jestli budu chybět mému pravému tátovi..doufám, že ano, ale nevím. Vídám se s ním tak jednou do měsíce někdy častěji někdy ne. Budu chybět našim? Mojí sestře,matce? Myslím, že jo . Občas si řekneme zlá slova, já je nemyslím vážně. Kouknu se na hodiny. Páni vážně už tu sedím 2 hodiny. Je 15:00. Za půl hodiny přijde mamka z práce. To bude zase řečí,že jsem něco udělala špatně nebo něco jiného. Ona si vždy něco najde..jako on. Strejda,tak říkáme se sestrou našemu "nevlastnímu tátovi".
UTEČU. Teď už to vím jsem pevně rozhodnutá. Sbalím si jen to nejpotřebnější. Ale notak. Vždyť se znám sbalím si všechno. Ne to ne..nemůžu se táhnout s kuframa jen batoh. Hotovo. Sbalila jsem si jen základy. Ponožky,kalhotky na dva týdny,kosmetickou taštičku,tílka mikinu,legíny,košili - Jo to bude stačit snad..Ještě nesmím zapomenout na pěněženku s občankou a penězma. To by byl problém. Nechám mámě na stolku vzkaz. Že jdu ven abych měla čas do večera. Opouštím tohle město..Neměla jsem ho moc ráda. Přestěhovali jsme se sem před čtvrt rokem a Prahu jsem vždy nenáviděla. Prostě mě donutili tu žít a já teď odcházím. Mrzí mě to, a ani já to nechápu, ale mám teď v hlavě zmatek a tak mizím.
*Harry*
Bože už zase do mě hustí ty jejich kecy.. Liam pořád mele ať jdu okamžitě s nějakou nahoru, že prý je to dlouho co sem neměl holku. Achjo to jsou kecy .. Já ji neměl nikdy Liame! No jo to ví jenom Zayn a tak to i zůstane. Jak znám Liama tak by mě donutil jít hned nějakou ošukat a ještě by se na nás koukal. Prase. To ani není možný. Jako neříkám, že potom netoužím, ale chci to s holkou, kterou budu mìt fakt rád. Né tak jak to dělá Liam nebo Zayn. Zayn je aspoň na ty holky v pohodě, zatímco Liam- spousta holek na něj podalo trestní oznámení za napadení, ale VŽDYCKY se z toho dostane..
Liam se zvedá ze svojí židle a jde ke mě..už tohle mě děsí. "Objednal jsem ti kočičku,chlapče"koukám na něj s otevřenou pusou,jak to sakra myslím objednal?"Co to kecáš za blbosti Payne?""Chlapi jsou už dávno v Praze a hledají vhodnou českou buchtu na přeučení znáš to no a tahle bude tvoje"Wow tak tohle jsem nečekal,budu doufat ,źe jen kecá z alkoholu. Co když ne?
Poznámka autorky - Takže ahoj. Tahle kapitola je nudná a krátká teprve začínáme. Můj první příběh. Omluvte mě za pravopisné chyby. Doufám, že se vám příběh zalíbil a že budete pokračovat v jeho čtení.Budu šťastná za votes a komenty a folow :-)
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanfictionLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...