*Lucy*
Zrovna jsem se probudila a je mi příšerně. Hrozně mě bolí hlava a chce se mi zvracet.
Ze včerejška si toho moc nepamatuju,jenom takové mžitky. Dost jsem pila a pak jsem tancovala s Liamem. Dál mám okno.
Jsem jenom ve spodním prádle. Divím se,že jsem se dokázala svléct. Myslím,že Harry nepil,díky bohu.
Šla jsem ke skříni a vzala jsem si černé legíny a s bílím tílkem. Když jsem vystoupila ze dveří narazila jsem do něčí hrudě.
*Harry*
Chtěl jsem se podívat jestli je v pořádku a srazil jsem se s ní u schodů. "Ehm,ahoj Lucy. Tak,jak ti je?"zeptal jsem se s menším úsměvem. "Nic moc"ukázala mi svůj falešný úsměv. Musí ji být příšerně.
Zajímá mě,jestli si ze včera všechno pamatuje.
Nevěděl jsem, co teď. Stáli jsme tam v trapném tichu. Naštěstí to Lucy vyřešila. "Tak já se jdu umýt"řekla a už jsem stál sám v prázdné chodbě.
Sešel jsem schody a na gauči se válel roztažený Zayn. "Vstávej!" začal jsem s ním třást. "Ježiši,co je?" on se ještě tak blbě ptá? "Víš moc dobře, co je. Asi ti nedochází,co se včera mohlo stát. Včera Liam málem ublížil Lucy. Stačil jsem tomu zabránit těsně. Stačili by dvě vteřiny. Chápeš to vůbec? Když jsem odešel, myslel jsem, že by ses o ni mohl na chvíli postarat,ale ty ne ty sis musel najít první kurvu,co si uviděl. A to nemluvím o tom, že to byla Alexa. " přímo jsem mu to zařval do obličeje. Nevím,co to do mě vjelo. Asi mi na Lucy trochu záleží.
*Zayn*
"Sakra uklidni se Harry. Dobře. Máš pravdu. Ale já za ni nemám zodpovědnost chápeš! Nemám! Jsem volnej a ty taky kurva tak si to uvědom. Ona má sloužit jako tvoje osobní šlapka a ty co? Ty jí vaříš,povídáš si s ní,prostě naprostý píčoviny,který můžeš dělat s kámošem a né s ní." Teď jsem na něj vyjel já. Mám pravdu vím to. Měl by si začít konečně užívat. Sakra vždyť k tomu tady ta holka je. Aby si Harry užíval. A když nebude chtít on , tak já určitě.
*Lucy*
Po tom , co jsem Harrymu zabouchla před nosem,jsem si řekla, že sprchu odložím až po jídle. Otevřela jsem teda opět dveře a slyšela, jak Harry budí Zayna. Pak na něj křičel slova,co mě zarazili. Liam? Že mi chtěl ublížit? Harry, že ho zastavil?..Díky bože...Ale to co jsem slyšela ze strany Zayna mě zranilo. Jsem pro něho jen šlapka. Nemá mě rád. Vlastně mu na mě vůbec nezáleží,podle toho,co jsem slyšela.
Hlasitě jsem si odkašlala a začala scházet schody. Na Harryho jsem se usmála a na Zayna jsem se ani nepodívala. Vytrestám ho. Doufám,že jeho a ne sebe. Ale vždyť k Zaynovi nic necítím. Nemůžu.
Harry se na mě koukl a z naštvané grimasy,kterou měl se mu vytvořili dva nádherný ďolíčky. Je roztomilý. Přešla jsem rovnou do kuchyně,kde jsem si prostě sedla za stůl. Po chvíli Harry přišel a přisedl si ke mě. "Můžu si stebou promluvit Lucy?" v podstatě mě předběhl"Jo,vlastně s tebou chci taky mluvit." .."Pojď do mého pokoje prosím." na nic jsem nečekala a hned kráčela v jeho stopách nahoru.
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
Fiksi PenggemarLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...