16.část

156 12 0
                                    

*Lucy*

Chudák Lara. Je mi jí vážně líto. Sice to ještě není jistý na sto procent,ale stejně. Doufám, že pokud je skutečně těhotná,tak,že se k ní Niall zachová správně. Po tom,co jsme viděli výsledek,jsme si chvíli povídali. No chvíli. Odešla ve 20:00. Chvíli po jejím odchhodu,přijel Harry se Zaynem. Nevím jestli mám Harrymu říct,že tu byl Liam.Určitě by se naštval,ale měl by to vědět.



*Harry*

Lucy byla docela tichá,když jsme přijeli.Jakoby přemýšlela. Hned šla do své ložnice. Chvíli jsem ji tam nechal a pak šel za ní. Sedl jsem si na postel.


"Lucy,nechceš mi něco říct?"zeptal jsem se. "Víš Harry,když jsi byl pryč,přišel sem Liam."zatajil se mi dech. Proto nás tam poslali oba. "Panebože Lucy,je mi tak líto,že jsem tě tu nechal" ihned jsem ji obejmul. "Udělal ti něco?"Odtáhl jsem se od ni ale,stále ji držel za ruce. Chci to vědět. "No,já bránila jsem se,takže mi dal facku,ale víc nestihl.Přišla Lara."Díky bože.Neodpustil bych si to.Znovu jsem ji obejmul. Objímali jsme se dlouho. Najednou jsem cítil jako by Lucy usínala. "Harry,motá se mi hlava"Rychle jsem ji položil na postel. Vběhl jsem do její koupelny,vzal hadr a namočil ho. Oči mi,ale uvízli na koši. To,co jsem tam uviděl,mě překvapilo a vyděsilo.Nechám to teď být.Lucy je přece špatně.


Když mi to došlo,vzal jsem ručník a šel zpět k Lucy. Klekl jsem si k ní a položil jí ho na čelo. "Lucy, co mám dělat?"zeptal jsem se zmateně. "Lehni si ke mě,prosím"měla zavřené oči,ale našla mou ruku a vložila ji do té své.


Posunul jsem ji tedy a lehl si na záda. Lucy si položila hlavu na mou hruď a ruku si přehodila přes mé břicho. Já ji jednou rukou hladil po zádech a druhou jsem položil na její ruku.



*Lucy*

Udělalo se mi nevolno a pak jsem toho už jen využila. Cítila jsem jak dýchá. Jak se mu zvedá hrudník. Jeho tělo na mém.


"Už je mi líp."zvedla jsem hlavu a zahleděla se Harrymu do očí. "To mám radost"a ukázal mi své krásné ďolíčky.


"Co kdybych udělala něco k večeři? Trochu pozdější"zasmála jsem se."To by bylo super "zasmál se. Vyskočila jsem z postele a běžela dolů. Jakoby mi ten odpočinek vážně pomohl. Dostala jsem druhou mízu.


Začala jsem kuchtit špagety. Harry zatím nešel.Asi si šel dát sprchu.



*Harry*

Využil jsem toho,že šla Lucy udělat jídlo a já mohl prozkoumat,co to je v tom koši.Našel jsem tam tři krabičky a věděl jsem moc dobře proč mě to v tom zaujalo. Těhotenské testy. Tři. Po dalším zkoumání jsem zjistil,že dva jsou pozitivní a jeden negativní.


Ona je těhotná. Ale s kým. Liam to na těch záchodcích nestihl.To by,ale znamenalo,že spala s někým už v Praze. Ne to ne. Dovezli ji sem jako pannu.


Zayn!Zayn! On jako jediný k ní měl volný přístup. Liam by se navíc pochlubil.Byl jsem tak rozzuřený.


Seběhl jsem schody a když jsem uviděl Zayna a ten jeho přiblblej úsměv, tak ve mě krev začala vřít ještě víc.Chytil jsem ho za límec jeho košile a narazil ho na zeď."Co to kurva děláš ty debile?" začal na mě řvát. "Jak si to mohl kurva udělat?" křičel jsem mu do ksichtu. V tu chvíli k nám přiběhla Lucy a snažila se mě od něj odtrhnout. "Lucy,a jak si mi to mohla udělat ty?" Konečně jsem ho pustil a tělem se namířil na ní. "O čem to sakra mluvíš Harry?"nechápavě se na mě podívala. "Jo ty nevíš?A to,že nosíš v břichu jeho děcko,tak o tom ty taky nic nevíš viď?" řval jsem na ni jako smyslu zbavený.."Jaký dítě sakra? Jsem panna ty debile!"naposledy zakřičela a pak utíkala do svýho pokoje.


"Co tě to kurva napadlo?"řekl už s klidným hlasem Zayn. "Do hajzlu"řekl jsem si spíš pro sebe a vydal se za ní. Zaklepal jsem na její dveře a pak stoupil. Seděla na posteli s hlavou v dlaních."Lucy,promiň,ale já viděl ve tvým koši pozitivní těhotenský testy a prostě nic jiného mě nenapadlo."vzal jsem její bradu mezi palec a ukazovák a donutil jí kouknout se mi do očí. "Ty testy nejsou moje.A nemůžu ti říct čí jsou."Když mi řekla,že nejsou její,spadl mi obrovský kámen ze srdce. Všechno ostatní je mi úplně jedno. Hlavně,že ona je v pořádku.



*Lucy*

Hleděli jsme si do očí. Byla to nádhera. On měl o mě jenom strach,proto tak reagoval. Nevydržela jsem to. Chtěla jsem cítit jeho rty na svých. Dala jsem mu pusu a chtěla jsem se odtáhnout. Harry mi to,ale nedovolil. Líbali jsme se tak jemně,ale zároveň vášnivě. Poprvé to byla samá něha. V tomhle polibku cítím dravost,chtíč,ale i opatrnost. Jakoby měl strach, že mi ublíží. Položila jsem se na postel,ale polibek jsem stále nepřetrhla. Líbali jsme se dlouho. Ležel nademnou,jednou rukou opírající se vedle mé hlavy,aby mě nezalehl. S jeho pomocí jsem mu sundala triko. Prohlídla jsem si ho. Ty jeho dokonalé svaly.

Pomohl mi a mé triko si udělalo výlet po celém pokoji. Olízl si spodní ret a následně si ho skousl. Líbal mě na ruku a pak na hrudníku.


*Harry*

"Počkej Lucy,zatím to nemůžeme.Promiň" a při těchto slovech jsem jí políbil na rty. "Já to chápu. Půjdeme na to pomalu"usmála se. Jsem tak rád,že to chápe. Moc to pro mě znamená. Teď už jí je určitě jasné,že jsem panic. Nebylo by to zase tak špatné, kdyby to věděla. Myslím,že by mě pak víc pochopila. Já to,ale stejně nedělám kvůli sobě. Dělám to jen kvůli ní. Miluju ji. Už si to uvědomuju. To jak jsem na Zayna vylítl. Vyletěl jsem na mého nejlepšího kamaráda kvůli holce,kterou jsem původně ani nechtěl poznat. Jaká ironie,že? Miluju ji. Miluju ji. Chtěl bych to vykřičet do celého světa,ale nechci ji vystrašit. Řeknu jí to až bude ten pravý čas. Bude to dokonalé. Musím si být jistý,že mě taky miluje. Nesnesl bych takové ponížení. Usnula mi v náručí. Takový krásný pocit. Tiskne se ke mě tak na těsno. Mezi námi není jediná mezera. Po přemyšlení o nás dvou jsem nakonec taky usnul.



Poznámka autorky- S touhle částí moc spokojená nejsem,ale máte tu aspoň něco. Je taková o ničem :D Většinou mé kapitoly něco vyzařují z mého pohledu,ale tahle nevím posuďte sami :D Votes,komenty,folow :-)

Lucy :*



Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat