*O týden později*
*Lara*Stále jsem to nedostala a tak jsem se rozhodla zajít si na gynekologii. Mám z toho strach. Hlavně ten pocit, že můžu o všechno přijít. Taky myslím,že už bych to měla říct Niallovi,potřebuju, aby mě podpořil. Abych cítila,že se mě zastane a bude při mě stát.Poslední dny jsem se snažila s ním už tolik nespat,ale je to tak těžký. Včera jsme spolu nespali. Vymyslela jsem si,že mi je špatně.
"Nialle,já, musím ti něco říct."odhodlala jsem se mu to říct. Já to dokážu. "Co se děje zlato?"nakrčil obočí."Potřebuju,abys mě odvezl na gynekologii,..já myslím,že jsem těhotná. Už jsem to dlouho nedostala a měla jsem pozitivní dva těhotenské testy."jak bude reagovat?
* Niall *
Co mi musí říct? .....Gynekologie. Ona je těhotná. Lara je těhotná panebože. Mám příliš smíšené pocity. Prostě,vždyť říká se, že dítě vám zničí celej život. Myslím,že pokud se ukáže,že je skutečně těhotná. Měla by si to nechat vzít. Co když to,ale nebude chtít udělat.
Po dlouhé odmlce jsem konečně promluvil "Dobře. Zavezu tě tam. Všechno bude v pohodě."usmál jsem se na ni,ale uvnitř jsem měl chuť křičet ne na ni,ale prostě si vylít vztek."Ale co budeme dělat jestli,jestli to bude pravda?"nedráždi mě..."Budeme to řešit až jak to dopadne."nahodil jsem falešný úsměv a doufal,že to nepozná.
"Nepojedeme hned?"už sem to nevydržel.Seděl jsem na gauči deset minut a neustále prosil boha aby se slitoval."Mmm,jo dobře. Vzala si kabelku. Já zamkl barák a za chvilku jsme oba seděli v mém autě.
* Lara*
Nadiktovala jsem mu adresu mé gynekoložky a za pár minut jsme stáli před dveřmi do čekárny. Zaklepala jsem a ruku v ruce vešla s Niallem do čekárny. Oba jsme si sedli na židličky vedle sebe a já pozorovala ženy,které seděli naproti nám. Ta,co seděla hned naproti mě byla těhotná. Její obrovské bříško ji prozradilo. Krásné černé rovné vlasy měla rozprostřené na ramenech. Vedle ní seděla malá holčička,která se na mě dívala svým bezzubým úsměvem. "Mamí a tahle paní má v bříšku taky miminko?" koukla se na tu paní"Omlouvám se slečno,né Lily paní má na miminko ještě spoustu času"má krásný úsměv.Dost času? To mám,ale co nadělám.
Po půl hodině nás konečně zavolali do ordinace. "Mám jít stebou?" zeptal se mě Niall,když jsem vstala ze židle. "Prosím"nervozně jsem se na něj usmála.Zvedl se,chytil mě za ruku a vešli jsme do ordinace. Niall slušně pozdravil,ale vidím na něm jak moc je nervozní. Stejně jako já. "Dobrý den,doktorko Rasslová." navázala jsem s ní oční kontakt. Jakoby poznala,co se děje.
"Pojď,lehni si tady.Musím se zeptat.Co tě trápí?"ustaraně mě pozorovala,když se pohledem zastavila na mém břiše."Já myslím,že jsem těhotná."znovu se mi podívala do očí s pokroucením hlavy."Dobře podívám se"začala s vyšetřením.
Po několika dlouhých minutách se ke mě doktorka vrátila. "Podle mého vyšetření těhotná nejsi Laro,ale.."uff,zastavila se co tím myslí.."Ale docela mě znepokojuje,že sis myslela,že si. Nepoužíváte s přítelem ochranu?"svůj zrak přemístila na Nialla držícího mě za ruku. "My používáme kondomy,myslela jsem si to,protože se mi zpozdily měsíčky zhruba o tři týdny a dva těhotenské testy mi vyšli pozitivní,to přece není normální."svůj hlas jsem zvýšila,nechtěla jsem,ale nemám na to nervy."Laro uklidni se. Pro zpoždění existuje logické vyšetření. Nemusíš být plně vyvinutá,takže nemusíš mít pravidelné měsíčky vždy.Pozitivní testy,i to se může stát. Je to zvláštní,ale stane se to. "povzbudivě se usmála."Děkujeme paní doktorko.Nashle" a s těmito slovy jsme opustili ordinaci. Venku jsem se vrhla Niallovi kolem krku. "Díky bohu.Díky bohu Nialle"začal se smát a ještě více upevnil sevření kolem mého pasu."A nejsi trochu smutná,že nebudeš mít malého Niallka?" a teď už se začal chechtat."Upřímně zlato. Ani ne"ušklíbla jsem se na něj a pak jsme nastoupili do auta.
Dali jsme si oběd v restauraci a pak jeli domů. K Niallovi.
* Lucy*
Zayn se předevčírem odstěhoval. Bude mi chybět ho tady neustále vídat,ale v Savaně ho uvidím často. S Harrym jsme se docela sblížíli.
"Lucy?"zavolal na mě Harry z obýváku. Z kuchyně,kde jsem pekla koláčky jsem přešla za ním."Jo?"usmála jsem se"No,víš nechtěla by jsi semnou mít společnou ložnici? Já tím nechci nic naznačovat,jen,že se mi líbí usínat vedle tebe. S pocitem,že jsi u mě,že cítím každý tvůj nádech a vím,že jsi tu stále semnou. Lucy,mám tě rád" nervozně se poškrábal na zátylku a na čele se mu vytvořila malá vráska."Moc ráda. A mimochodem já tebe taky"usmála jsem se na něj. Když má slova uslyšel,vráska na čele mu zmizela a ukázal mi svůj široký úsměv.
* Harry*
Přijala můj návrh. Jéé. Chovám se jak malej kluk,ale vážně mi to udělalo radost."Co to tam děláš?".."Peču koláčky.Chceš mi snad pomoct?" uchechtla se."Pff,já umím péct"zasmál jsem se. "Jasně,že jo"vstala z gauče a kroutila to svou sladkou prdelkou směrem do kuchyně."Ukážu ti to."a spěchal jsem za ní.
Když jsem přišel k ní,byla ke mě otočená zády. Hned se,ale otočila ke mě a do obličeje mi foukla mouku. "Hééj"začali jsme se oba šíleně smát."Já ti ukážu" vzal jsem si do ruky těsto a hodil ho po ní. "Auu.To bolelo Harry."panebože,teď na mě bude naštvaná.Co jsem to udělal? Šel jsem k ní a ruku jí položil na rameno"Promiň.Jsi v pořádku?"posmutně jsem se jí koukal do zad. "Dostala jsem tě"začala se mi smát a z obličeje si stírala těsto. Uff,ještě,že se jí nic nestalo."Tohle se nedělá"smál jsem se spolu s ní.
"Nechceš se jít semnou vysprchovat?" co??? Jasně,že chci! "Pozdě,zvládnu to sama"nestihl jsem nic říct a už utíkala nahoru. Jen jsem se tomu zasmál. Rozhodl jsem se pomoct jí. Přestěhuju jí všechno oblečení ke mě. Všechno jsem jí sbalil a přenesl do mého pokoje. Otebřeli se dveře mé koupelny a z ní vyšla Lucy pouze v ručníku. "Mmmh,já,všechno jsem ti sem donesl"poškrábal jsem se na hlavě a následně si prohrábl vlasy. "Děkuju"usmála se.
* Lucy*
Trošku si s ním pohraju. Viděla jsem na něm jak si mě prohlížel,když jsem vešla dovnitř jen v ručníku. Je od něj milý,že mi sem donesl mé věci. Vybrala jsem si černé legíny a bílý top. S bílým prádlem. Když viděl,že se chystám obléct,vstal a začal odcházet."Harry,...můžeš tu zůstat"usmála jsem se.Myslím to vážně nevadilo by mi,kdyby mě viděl. "Já nevím,jestli na to není moc brzo."..."Já tě mám vážně ráda Harry. "Dobře zůstanu tu."
Poznámka autorky-nová kapitola,nemohu psát tak často jak jsem slibovala,protože na mobilu je to vážně náročné a k notebooku se tolik nedostávám. Děkuju za podporu. Folow,votes a komenty prosím :-)
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanficLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...