*Lucy*
Už jedeme vážně dlouho. Teď jsme zastavili. "Vylez. Teď poletíme našim soukromým letadlem" to snad ne..my poletíme? Já mám obrovský strach z výšek a ze stísněných prostorů. Nesmím být před Louisem za slabošku. To zvládnu."Ehmm..jo dobře. Už se těším" falešně jsem se usmála,snad to nepoznal "Bojíš se lítat viď?" uchechtl se."Nedělej si ze mě srandu" začala jsem se smát "To zvládneš Lucy" usmál se a dal mi ruku kolem ramen.Úsměv jsem mu opětovala. Louis se mi docela líbí. Je na mě hodný.
*Louis*
Začíná mi rychle věřit. Zajímalo by mě jestli je panna. Asi jo. Vypadá tak nevinně. Dal jsem jí ruku kolem ramen. Usmála se na mě a neodtáhla se. To je dobré znamení. Jestli je panna tak bych ji mohl prokázat službu. Kdyby ji dostal Liam a ona by byla panna, nedopadlo by to dobře. Chudinka, to bych ji vážně litoval.Liam by ji zabil. Trpěla by příliš. Zatímco já bych ji to mohl udělat jemně, hezky pomalu. Aspoň by si to užila napoprví, když zbytek života bude trpět. To už záleží pouze na ní.
*Zayn*
Pořád jsme v tom našem oblíbeném klubu. Dneska jsem měl už tři kočičky. Nechápu jak to Harry zvládá. Být bez sexu, já bych vážně umřel. Jsme úplně jiní až na chlast v tom jsme stejní. Harryho beru ho jako bratra. Po tom co mu umřela mamka byl úplně v háji. Snažil jsem se ho z toho dostat. Bylo to těžký,ale nakonec se z toho dostal. Dost času trávil u mě doma. V mojí vile jsme strávili úžasné chvilky. Prachy ty mu pomohly taky. Já osobně bych šel za děvkama a pořádně je rozmrdal. Mmm to by bylo super.Jsem šmejd to jo. V městě je fakt málo co by mi uniklo. Teda já beru jen krásky. Šeredy nechávám jiným.Chovám se k nim alespoň slušně,se mnou si užijou narozdíl od Liama.
*Harry*
Jestli Louis vážně přiveze nějakou nebohou holku. Dám mu to sežrat. V tomhle je podobnej jak Payne. K holkám je v pohodě jen při podmínce, že jsou panny. Ale jinak - je chováním identickej jako Liam. Pořád se kolem mě motají nějaký štětky. Přišla Alexa. Ta mě chce dostat už dlouho. Místní kurvička. Měl ji Zayn,Liam,.. v podstatě všechny co znám. Doufám, že si mě nevšimne. "Ale ale ale kohopak to tu nevidím? Harry? Dlouho jsme se neviděli." zakřikl jsem to"Alex běž se radši věnovat Zaynovi, ten tě urçitě rád uvidí."odpálkoval jsem ji,nemám nejmenší chuť se s ní bavit. "Ale notak Harry,odolával jsi mi příliš dlouho"našpulila na mé ty její sladký rtíky,kurva je tak sexy. Dlouhý tmavě hnědý vlasy, vosí pas,kozy schovaný v maličkým crop topu,prdel narvaná v têsných kraťáscích,nohy, který vedou až do nebe. Prostě typickej vzhled coury. Sedla si na mě obkročmo."No tak Harry,dělás jako bych se ti nelíbila,ale já vím, že mě chceš" kousla se do spodního rtu a už byla příliš blízko. Její jahodový dech jsem cítil na svém krku. "Dost!" Okřikl jsem ji jako psa. Shodil jsem ji ze sebe."Ty debile"slyšel jsem jak na mě nadává. Jsem fakt nasranej a moc nadrženej abych neustále odolával těmhle štětkám. Šel jsem si na záchod vyhonit. Co jinýho mám dělat. Vím, že bych Alexe určitě podlehl kdybych si to neudělal. Takhle budu v klidu....Vracím se ze záchoda jsem spokojený. Vidím úšklebky, který na mě hází Alex od židle.
*Liam*
Ten debílek právě odmítl tu nejvíc sexy kočičku ve městě. To si dělá prdel? Proč to kurva dělá. Radši si jde vyhonit na hajzl než aby si to rozdal s Alexou nahoře. Chová se jak zkurvenej panic. Ale to ke píčovina. Harry nemůže bejt panic. Spíš je znechucenej, že ji měl už každej. A to myslím vážně.
Poznámky autorky-Takže ahoj. Doufám, že to někdo vůbec čte :D. Mrkněte občas na můj profil budu tam dávat informace o příběhu,kdy vyjde další díl a tak.. Byla bych ráda kdyby tu byl aspoň jeden votes abych věděla, že můj příběh dělá radost aspoň někomu. Děkuju, že jste semnou Ahoj :-)
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanfictionLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...