4.část

197 13 0
                                    

*Lucy*

Mám strach aby neměl Loui něco za lubem. Neustále se ne mě usmívá. Sedíme vedlo sem v letadle. Je to krásný. Všude samý luxus.Nikdy jsem nic takovýho neviděla. Z postraního vidění si všímám,že mě Loui neustále pozoruje. Nemůžu říct, že mi to vadí. Mám ráda pozornost kluků. Položil mi ruku na stehno. Stoprocentně má něco za lubem. Určitě se chce semnou vyspat hošánek. Nevím jestli bych šla do toho s ním. Nejsem žádná děvka abyste si nemysleli. Stále jsem panna, ale říkám si že už to chci mít za sebou. Když pomyslím na tu bolest, stahuje se mi žaludek.

Usmála jsem se na něj. Nevím proč. Ani nevím, co jiného bych měla udělat. Já ho nemůžu jem tak odpálkovat. To já nedělám. Vždycky si s nima pohraju a pak je nechám jít nadržený pryč.

Dobře tak teď už tam ruku položenou nemá. Dokonce mě hladí,ale je mi to příjemné. Vsadím se, že bude chtít něco víc.

Stehno mi jemně zmáčkl. Automaticky jsem se na něj podívala. Na rtech mu pohrával nadržený úsměv.

Začal se ke mě pomalu přibližovat a když už byl vážně blízko, rychle jsem vstala. "Promiň, musím si odskočit" omluvně jsem se na něj usmála. Vypadal zaskočeně a zmateně, ale stále se usmíval. Vážně potřebuju na záchod,samozřejmě že by to ještě počkalo, ale chci si promyslet co udělám. Jako první jdu na ten záchod.

*Louis*

Už sedíme v letadle. Pořád na ni hážu svoje nejkrásnější úsměvy aby mi podlehla. Položil jsem ji ruku na stehno. Neodtáhla se. Jen se na mě překvapeně koukla.

Opět jsem ji usadil nádherným úsměvem a chystal se pokračovat. Když jsem ji začal hladit, neustále jsem ji pozoroval,ale přímo. Ona se zmohla jen na periferní vidění. Všiml jsem si, že se vyhýbá očnímu kontaktu. Není stydlivá, spíš jakoby něco tajila.

Stehýnko jsem ji zmáčkl a bedlivě čekal na její reakci. Zmateně se na mě usmála a neuhnula mému očnímu kontaktu. Tomu se divím.

Přibližoval jsem se k ní a chtěl ji vtisknout pusu. Seděla jako přikovaná, než se koukla na mé rty. Rychle vstala omluvně se usmála, něco řekla a kráčela pryč. Zmohl jsem se jen na pozorování jejího zadečku v legínách.

Jestli si myslí, že to tímhle skončilo plete se. Čekal jsem pět minut a pak jsem šel na záchod za ní. Stál jsem za dveřma a přemýšlel co udělám a jak ona zareaguje. Otevřela dveře,zavřela je a až teď si mě všimla. Zůstala stát natisklá zády k těm dveřím čehož jsem využil. Rukama jsem se opřel o dveře za ní a hleděl jsem jí do očí. V jejích očích se něco zablesklo. Přišlo mi to snad jako strach nebo vášeň? Nedokázal jsem to rozpoznat.

Byl jsem odhodlán ji políbit. Teď už mi neuteče kočička. Přibližoval jsem se k ní a vychutnával jsem si ten pocit, že budu líbat pannu.

Teda doufám, že je panna jinak by dopadla blbě. S panama zacházím dobře ale ty ostatní holčičky jsou u mě na tom hůř.

Pomalu jsem se svými rty otřel o ty její. Začal jsem s nimi hýbat. Ona jen stála a nic nedělala.

Ale ale ucítil jsem jak začala spolupracovat. Hýbala svými rty oproti mým.

Jednu ruku jsem položil na její zadek. Tvrdě jsem ho zmáčkl. Se vzdychem otevřela pusu. Na tohle jsem čekal. Jazyk jsem začal bojovat s jejím a už jsme byli v sobě. Musela si to užívat jako já. Když jí došel dech odtáhla se. Já se naklonil k jejímu oušku "Chci tě víc Lucy, dovol mi to." a zkousl jsem jí lalůček.

Doufal jsem, že to bude chtít. Ona se mi jejíma nádhernýma očima zahleděla do mých "Tak snadno mě nedostaneš" uchechtla se, vzala mou ruku co jsem měl na jejím zadku dala mi ji podél těla a šla pryč. Oou holka ty si troufáš. To co chci vždycky dostanu!

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat