40.část

66 3 1
                                    

*Harry*

"Zlato, jsem doma" zavolal jsem na celý dům.

"Konečně si tady Harry, tak moc jsi nám chyběl tak moc.." Byl jsem pryč týden a pomali brečí z toho jak moc jsem jí chyběl

"Děje se něco Lucy? Zníš tak nějak sklesle." Pro jistotu jsem se optal

"Nene, jen jsem šťastná, že už jsi tu." Přitom mi darovala jeden z nejkrásnějších úsměvů.

"Mamí,mamí!" Ashley volá nejspíš z kuchyně

Lucy nic neřekla jen se vydala za ní a po chvilince ji přinesla v náručí.

"Tata" Holčička moje malinká "Ahoj broučků, chyběla jsi mi."

*Lucy*

Rozhodla jsem se Harrymu neříct co se stalo. Ještě by mu Liam něco udělal vím čeho je schopný..Každopádně bych se opravdu potřebovala někomu svěřit. Hned po Harrym mě napadl Zayn, ale on by si to chtěl s Liamem taky vyřídit. Možná, že když mi slíbí, že se do ničeho pouštět nebude takto nechá být a jen mě vyslechne.

"Kde je vlastně Zayn? Rády bychom ho viděly, že Ash." Pronesla jsem a pokusila se o úsměv.

"No on já nevím jak bych to řekl."..."Jak to myslíš zlato?"..."No byli jsme,..hm to je jedno a prostě přepadli nás tam a Zayn je trochu potlučenej tak jel hned domů. Nemusíš se bát bude v pohodě."

Páni..Vážně jsem se lekla, že se mu stalo něco horšího. Třeba, že už ho nikdy neuvidím. Nevím, co mě to napadlo.


"Nebude ti vadit když se k němu zajedu podívat?" Vvysloovila jsem otázku a doufala, že Harry nebude nic namítat

"Jasně vem si auto. Užijem si s Ash společné chvíle." Usmál se, z kapsy vytáhl klíčky, které mi následně podal. Políbila jsem oba dva a s máváním odešla.

U Zayna jsem byla za pár minut. Jako jeho nejlepší kamarádka mám klíče od jeho domu, čehož si nesmírně vážím. Stejně jsem zazvonila,ale když nikdo neotvíral otevřela jsem si sama.

"Zayne? Jsi doma?" Zavolala jsem a doufala v odezvu

Nic se neozývalo a proto jsem se šla podívat do jeho ložnice. "O můj bože. Zayne! Harry říkal, že jsi trochu potlučený, ale tohle..." Ležel na posteli v trenkách, břicho obvázané. Obočí a ret sešité, ruku v sádře a nohu v ortéze.

"Od třech chlapů jsem dostal trochu víc než bych čekal no." Prohodil a zasmál se i když mě moc do smíchu nebylo.

"Jaktože Harrymu nic není a ty jsi dopadl takhle?" Přijde mi to zvláštní

"Harry byl uvnitř benzínky a já venku on doběhl až po chvíli, ale to už jsem byl v bezvědomí takže přesně nevím kdy to bylo." Vysvětlil mi

"A co máš s tím břichem?" Tam kde má normálně vyrýsované svaly se mu teď táhne po celém břichu gáza.

"Jeden měl u sebe nůž" Bože..Co se to tu děje..

"Aha..Já chtěla jsem ti něco svěřit, ale myslím, že máš teď svých starostí dost.." Řekla jsem a chytala kliku naznačující můj odchod.

"Ne! Prosím neodcházej a pověz mi,co tě trápí nechci tu být sám." Jemně jsem přikývla a posadila se k němu na postel. Udělal mi místo a naznačil ať si lehnu k němu.

"Slib mi, že to neřekneš Harrymu a ani sám to nebudeš chtít nějak řešit." Pokud mi to slíbí myslím, že mám vyhráno.

"Lucy, nikdy bych tě nepodrazil..Slibuju"

Vylíčila jsem mu úplně všechno. Párkrát  jsem měla na krajíčku on to zřejmě vycítil a proto mě objal ikdyž to pro něj muselo být hodně bolestivé. Na rukou se mu rýsovaly žíly, když zatínal pěsti a já si až teď uvědomovala, co všechno pro mě tenhle kluk znamená. Ochranářství, porozumění, a všechno, co jsem kdy postrádala u své sestry. Vždy jsem si přála bratra a a on dělá všechno proto abych se cítila dobře.

Dokončila jsem svůj příběh a čekala,co řekne.

"Lucy...Ani nevíš jak moc,..jak moc mě kurva mrzí, že jsme tady odsud odjeli a nechali tě tu samotnou. Nikdy bych nečekal, že by byli schopní to udělat znovu po takový době. Nejradši bych šel a rozmlátil jim ty.." Nenechala jsem ho domluvit. Silně jsem ho objala přičemž on sykl a já ho pustila. "To nevadí líbí se mi to ikdyž to bolí. A teď bych chtěl říct něco já tobě." řekl silně se nadechl a spustil

"Vím, že bych tohle neměl říkat, protože je Harry můj nejlepší kamarád, ale já chci abys to věděla. Když se Ash narodila a vy jste si ji s Harrym osvojili neměl jsem s tím problém byl jsem rád. Ale postupem času, když jsem s tebou a s Ash byl víc a víc jsem se do tebe zamilovával víc a víc. Už je to rok. Dnes je to rok, co jsem si uvědomil, jak moc tě miluju. Nechci, aby sis mezi námi vybírala. Vím, že Harryho miluješ a to se nezmění,ale kdyby se cokoliv stalo, musíš vědět, že jsem tu ještě já. Vždycky tu pro vás dvě budu a to se nezmění. Ashley beru jako vlastní dceru a tebe jako...Jako ženu, kterou si stejně jednou vezmu. Cítím to tak. Vážně jo. Hlavně si nic nevyčítej tohle je jen a jen můj problém. "

Já...Páni..Tak tohle bych nikdy nečekala.

"Zayne..já nevím, co na to říct svoji odpověď si rozmyslím. NEchci říct nic čeho bych pak litovala."

Políbila jsem ho na tvář a zvedla se z postele. Otevřela jsem dveře, ale než jsem je za sebou zavřela jsem mu ještě zamávala.

Nejela jsem domů.

Jela jsem někam, kde jsem už kurva dlouhou dobu nebyla. Ale přesně to teď potřebuju.


Poznámka autorky: Vím, že už pekelně dlouho nebyla část,ale vyskytly se velké problémy a já neměla čas na psaní. A je pravda, že jsem ani neměla nápady. Čekat se vyplatilo, jelikož teď jich mám až moc. Psala bych dál, ale už je pozdě a já zítra vstávám oprravdu brzo :-) Votes komenty follow.. Cokoliv chcete protože od vás mě potěší vše :-)

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat