19.část

130 9 0
                                    

*Louis*

Mám problém. Dlužím peníze. Hodně peněz. Tohle samo osobě by se dalo vyřešit,ale od koho jsem si je půjčil... Spíš půjčoval. Deren- objevil se tu před několika týdny,ruskej mafián. Jeden z nejvlivnějších lidí v Rusku. Ale teď je tady.Je hodně prachatej.Když přijel říkalo se,že jede na drogách. Není to pravda.Je to dealer. Zkurvenej mega dealer,od kterýho jsem si půjčil 300 000 dolarů.

Už je to dlouho,co tu Penny není. Penny byla moje holka. Já byl vždycky hodnej kluk. Chodil jsem vždy s jednou holkou,kterou jsem miloval a dával ji to,co potřebuje. Ona mě změnila.Její smrt mě zničila. Jsou to dva měsíce,co zemřela. Nedal jsem najevo nic. Zemřela na předávkování. Ani jsem nevěděl,že brala drogy. Po její smrti jsem je začal brát taky. Ostatní by byli smutní. Já nasranej na celej svět. Přišel jsem o to nejcennější v mém životě. Drogy působili jako odreágování. Teď už ne. Potřebuju je. Přišel jsem o peníze,ale nějak jsem je dostat musel. Deren se nabídl,že mi prachy půjčí. Neměl jsem navybranou. Nemůžu mu dluh splácet a tak začal vyhrožovat. Nemohl jsem si od kluků půjčit,kvůli drogám by mi je nedali. Nemám jinou možnost.Jinak mě zabije Deren. 

Řekl jsem to Liamovi.On to nějak rozposlal všem klukům. V osm přijdou do Savany.Děj se vůle boží.


*Liam *

Když mi Louis řekl o těch drogách a tak, nebyl jsem překvapenej.Tušil jsem to.Od smrti Penny se šíleně změnil. Chová se mnohem víc jako já. Napsal jsem Zaynovi ať prostě zařídí,aby tu všichni byli. Zajímá mě,co na to řeknou ostatní. Jak budou reagovat. 


*Harry *

 Lucy oblékla krásné černé šaty. Přišli jsme do Savany a v našem typickém boxu vzadu na nás už všichni čekali. "Tak to jste si dali zabrat"prohlásil hned Niall.Věnoval jsem mu nevrlý pohled a obrátil se zpátky k Lucy. "Donesu ti drink"políbil jsem ji na tvář a šel k baru.Sobě jsem vzal dvojitou whiskey a Lucy Cubalibre. Přisedl jsem si k Lucy a pravou jsem ji chytil kolem pasu. 

"Takže máme problém.Louis dluží obrovský prachy Derenovi. Nevyhrožuje jenom jemu,ale i nám." začal Liam.Blonďák obmotaný kolem krásný hnědovlásky si povzdechl. "Kolik potřebuješ Loui?" ozvalo se z Niallovi pusy.."Myslím,že je zbytečné mu to vracet.Musíme ho zlikvidovat. 300 000 dolarů. "Proč sis od něj půjčil ? A na co vůbec?"zeptal se Zayn.Dobrá otázka. "Po Pennyiný smrti jsem spadl do drog. Za chvíli jsem o všechno přišel a Deren mi nabídl "pomoc",myslel jsem,že se to časem vyřeší."nevydržel jsem to a vystartoval jsem"Tak ty sis myslel,že se to vyřeší? Seš zkurvenej feťák,každej z nás si občas dá,ale nikdo není v takovým hajzlu jako seš ty! Nehodlám nikoho zabít.."tyhle slova jsem mu řval do obličeje.Od Lucy jsem se po prvních slovech odtáhl a Louise přimáčkl na zeď.Nikdo mě nezadržel,protože si to zaslouží. "Ale mám nápad"prohlásil jsem už klidně a přitáhl si Lucy zpět k sobě. 

"O co jde Harry?"pokynul hlavou Liam. "Louis vykrade banku...,nezbláznil jsem se. Dám ti kontakt na Jacka,pomůže ti. Jen musíš udělat, co řekne."neřeknu jim, že jsem udělal před dlouhým časem něco podobnýho. Sice mě teď Louis naštval,ale chci aby byl v pohodě. Prachy mu,ale nedám. On by je nevrátil a když teď živím i Lucy tak je potřebuju. Jen jsem vytáhl mobil a nadiktoval mu číslo na Jacka. Pak jsme se začali bavit na jiné téma.

*Další den

*Niall *

S Larou jsme se dohodli,že pojedem k její gynekoložce kvůli antikoncepci. "Nialíí..míláčku,vstávej"probudil mě tenký hlásek Lary. Otevřel jsem jedno oko. Její obličej byl skloněný nad mým. Neváhal jsem a vtisknul jí jemný polibek. Rozhodně ho nečekala,ale po chviličce mi ho začala vracet. 

Najednou se odtrhla a utíkala na záchod. Hned jsem vstal a běžel za ní. "Laro jsi v pořádku?"odhrnul jsem ji vlasy z bledého obličeje. "Běž pryč,prosím.Nechci abys mě takhle viděl." ...."Takovou hloupostí se opravdu nestresuj." 


* Lara*

Jsem vyděšená.Nejenom,že jsem to pořád nedostala,ale často zvracím,mám opravdu zvláštní chutě a mám pocit,že jsem poslední dobou nějak víc nadržená. "Laro,myslím,že bychom měli jít k jiné gynekoložce. Měli bychom znát více názorů."jakoby mi četl myšlenky."Mám strach,bojím se,že jsem těhotná Nialle.Co když se ta doktorka spletla."vyslovila jsem to,čeho se bojím nejvíc. 

Niall mi pomohl vstát.Opláchla jsem si obličej u umyvadla a pak mě dovedl do ložnice. "Já najdu nějakou jinou doktorku ano? Ty jen lež a ničím se nestresuj."odešel.Zavřela jsem oči a oddychovala.

* Niall*

 Mám tušení,že je Lara těhotná.Vůbec mě nenapadlo,že by se ta doktorka mohla spléct. Nebudem dělat  předčasné závěry. 

"Mami?Mohla by jsi mi doporučit nějakou gynekoložku?"nikdy by mě nenapadlo,že položím tuhle otázku své matce.."Zlatíčko,taky jsem ráda,že tě slyším.Na co potřebuješ gynekoložku prosímtě?"mojí mamce můžu říct všechno."Lara je možná těhotná."..."Doktorka Carlson je výborná,zavolej mi jak jste dopadli.Jestli budu babča"zasmála se a telefon típla.

Našel jsem její číslo na netu a rozhodl se,že hned zavolám."Dobrý den,Niall Horan,mohl bych u vás objednat svojí přítelkyni?"..."Samozřejmě,máte dnes čas?"...."Nešlo by to hned? My hrozně spěcháme."...Pokud tu budete do dvou hodin tak ano.".."V pořádku to určitě stihneme,Nashle"zněla velice příjemně.

Vkročil jsem do ložnice a uviděl Laru jak spokojeně spí."Lásko,musíme jet k doktorce."...Opatrně jsem ji postavil na nohy.Byla tak slabá. Pomohl jsem ji obléct se,pak jsme na sebe hodil bíle tričko a černýma džínama a mohli jsme jet. 

V čekárně nikdo nebyl. Otevřeli se dveře a v nich stála paní stará kolem čtyřiceti let."Dobrý den,pan Horan?"Lara mi věnovala nervozní pohled.Jako bychom zažívali dejavu (dežaví). "Ano,moje přítelkyně Lara Manson."..."Ráda vás poznávám."usmála se doktorka.."Taky"kývla na ni Lara. "Pojďte dál." Vešli jsme do krásné ordinace. "Laro,tak co tě trápí?"Laře se na čele vytvořila malá vráska. "Já myslím,že jsem těhotná.Už jsme byli u mé gynekoložky,ta nám řekla,že nejsem.Už vážně dlouho jsem nedostala měsičky a často zvracím."když to popisovala koukala se do země."Tak se podíváme"řekla doktorka a pokynula rukou k lehátku.Lara si na něj lehla a doktorka začala s vyšetřením.

"Gratuluji vám slečno,jste těhotná."

A sakra..


 

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat