*Louis*
"Jsme tady" ozvalo se po krátké jízdě limuzínou z místa řidiče. Neodpověděl jsem mu. Jen jsem čekal až nám řidič přijde otevřít a z auta jsem vyšel. Opět jsem nastavil Lucy ruku, aby mohla vylézt. S úsměvem ji přijala. Jako vždy, byla před Savanou dlouhá fronta. Je k smíchu, že ti lidé tady čekají hodiny a já řeknu své jméno a jsem uvnitř. Jak jsem řekl, tak se stalo. Uvnitř bylo plno,tak jsem chytl Lucy za ruku a tahal ji davem do našeho zadního maxi boxu. Vybrali jsme si ho, protože je dost prostorný a to se hodí pro věci, co se tu občas dějí.
Jako prvního jsem uviděl Liama, on se na mě ani nepodíval, jelikož mu oči sklouzli okamžitě na Lucy. Usmál se na ni . Tak to už jsem dlouho neviděl. Vždy se jen uchechtne, nebo se směje, ale úsměv? To je vážně zvláštní. Okamžitě k ní přiskočil. "Ahoj já jsem Liam Payne."Lucy se na něj podezřívavě koukla,ale s úsměvem odpověděla "Ahoj jsem Lucy Light." Jemně si s ní potřásl rukou. Skoro bych mu i uvěřil, že je milej.
Za Liamem jsem zahlédl Harryho se Zaynem. Oba byli překvapeni.
*Lucy*
Když nás ti obrovští muži pustili do klubu, Louis nás dostal až do nějákého rohu na konci klubu, kde stáli nějací kluci. Byli nádherný. Opravdu jsem si z nich málem sedla na zadek. Jako první mě pozdravil Liam, vysoký, s jemným strništěm na tváři a mateřském znaménkem na krku. Vlasy světle černé/hnědé dány nahoru. Jeho dotyk ve mě vyvolal spoustu pocitů. Měl drsnou,ale jemnou ruku. Vypadal příjemně,ale nemůžu se zbavit špatného pocitu z něj. Za ním stáli další dva. Oba dva byli krásní. Jeden měl vážně mužskou postavu a dost vysokou. Delší, hnědé, kudrnaté vlasy.Druhý byl dost jiný. Vlasy havraní černé barvy. Kdybych ho uviděla v Česku asi bych se ho bála,ale tady? Začínám odznova.
"Tohle je Harry a Zayn."ukázal na ně Liam."Ahoj." nahodila jsem svůj nejkrásnější úsměv. "Harry na mě kývl "Těší mě" usmál se Zayn. "Zayne nech si zajít chuť. Lucy patří Harrymu"zasmál se. What?? Jak to myslí? Já nikomu nepatřím! "Jak to myslíš?"udiveně jsem nadzvedla obočí na Liama. "Jednodušše. Ty půjdeš s Harrym kam bude chtít a budeš dělat co si bude přát. uchechtl se. Už vím, proč jsem z něj měla špatnej pocit."Já nejsem ničí majetek"tentokrát jsem se uchechtla já. "Louisi myslel jsem, že si jí to vysvětlil."On jen pokroutil hlavou."Já ji, ale nechci! Nepotřebuju nějakou děvku. Tu si můžu najít sám!"konečně se do toho vložil Harry,ikdyž mě to trochu zamrzelo, né, že bych o něj měla zájem. Je jasné, že ne,ale prostě to, že si mě tu přehazují jako kus hadru mi rozhodně příjemné není. "Dobře. To není problém. Nechám si ji teda sám." Ouu tak to by bylo snad ještě horší."Je mi to jedno,dělej si s ní co chceš.." tak teď už mě to zabolelo.."Jdeme nahoru"Liam mě drsně chytil za zápěstí a než jsem se nadála vláčel mě po schodech nahoru."To bolí!.."zakňourala jsem.Ani mi neodpověděl, spíš mi tu ruku zmáčkl ještě pevněji. Otevřel nějaké dveře a už je zamykal zevnitř. Stála jsem tam jako tvrdé Y, než do mě strčil a povalil mě na postel.Bojím se vážně moc.Nevìm co mi chce udělat.
*Liam*
Chci Harryho vystrašit. Nevěřím tomu, že by tu nebohou chudinku nechal jít do pokoje semnou, no zmýlil jsem se. Teď přemýšlím zda ji mám přetáhnout nebo to jen předstírat.
Na druhou stranu si říkám proč to mám předstírat, když si s tou roztomilou holčičkou můžu pořádně užít.
*Harry*
Tohle jsem nechtěl.Já nechci aby ji ublížil a Liam to klidně udělá. Znám ho až moc dobře.
Já já to nemůžu dovolit. "Vážně ho necháš ? Neřekl bych že seš takovej hajzl Harry"..on má pravdu.Nic jsem mu neřekl jen jsem běžel nahoru.
Bylo mi jasný do jakýho pokoje ji zatáhl. Ty svoje děvky si vodí stále do toho samího.
Pokusil jsem se je otevřít, samozřejmě zamknul.Zuřivě jsem na ně začal mlátit"Otevři ty posraný dveře Payne!"
*Liam*
Usnadnil mi rozhodování. Trošku mě to mrzí, ale stejně ji jednou dostanu..
"Klídek,Stylesi." uchechtl jsem se a šel mu otevřít.Předtím jsem,ale Lucy roztrhl tričko,aby se oni bál a uvědomil si, že to myslím vážně.
Hned vtrhl do vnitř a šel k ní. Uchechtl jsem se a šel dolů za ostatníma.
*Lucy*
"Neudělal ti nic? Jsi v pořádku?"začal mě zasypávat starostlivýma otázkama a mrkal na mě svým ochraňujícím pohledem."Jsem v pohodě"konečně se na mě usmál."Asi teď spolu budeme trávit čas ,teda jestli nechceš umřít s Liamem,varuju tě drž se od něj dál prosím."držel si vážný výraz ale prozkoumával mě svýma krásnýma zelenýma očičkama."Dobře"usmála jsem se na něj a on mi ukázal své krásné ďolíčky.
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanfictionLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...