26.část

86 8 0
                                    

* Liam*   

"Jak mě k tomu donutíš? Chceš mi vyhrožovat? Jen do toho!"Koukala se na mě s takovým opovržením.Nedá si prostě říct. Tak moc mě štve! Proč si to sakra dělá? Může si za to sama! Prostě jsem se neudržel..Jednu ruku jsem ji pustil a uštědřil ji obrovskou facku.Takovou jsem ji snad jěště nedal. Na zem nespadla jen díky tomu,že jsem ji držel za levačku.Moc jí to nepomohlo.Byl jsem tak naštvanej a tak jsem jí dal ještě jednu. Pustil jsem ji a její ubohé tělo letělo k zemi. "Proč si sakra nedáš říct? Proč mi musíš pořád odporovat? Proč mě nemůžeš poslouchat a dělat to co chci?!" S těmito slovy jsem ji kopl do břicha. Držela se za něj a hlasitě kašlala. 

"Sakra Liame,ještě jsem ji ani neopíchal! Co udělala kurva tak hroznýho, že si ji zmlátil?" Přiběhl dolů Luke a pomáhal Lucy vstát."Neustále mi odporuje! Musíš si kurva uvědomit,že tady jsem pán já! Už tady není žádnej Harry,kterej ti bude neustále stát za prdelí a bude tě zachraňovat! Takže se buď začneš chovat jako poslušná kurvička nebo dopadneš hodně špatně!" Chytil jsem ji za bradu a řval jí to do obličeje,zatímco co Luke ji podpíral. "V klidu Liame..." Už jsem nic neřekl jen pozoroval jak ji Luke vede do pokoje.

*Luke *

 Slyšel jsem ze zdola hluk a bylo mi jasné,kdo to je. Když jsem pčišel dolů,Lucy se kroutila na zemi a příšerně kašlala.Po jeho monologu jsem ji odvedl do pokoje. Zavřel dveře a pomohl ji lehnout si. Podívala se na mě a na čele se jí utvořila malá vráska. "Proč si mi pomohl?" Mohlo mě napadnout,že se zeptá."Hele nechápej mě špatně.Já nejsem neviňátko.Jsem stejnej jako Liam,akorát,že on se v mlácení spíš vyžívá a opravdu nesnáší,když mu někdo odporuje nebo s ním nesouhlasí.Já se tomu spíš zasměju.."Skrčil jsem obočí nad svým uvažováním."Chceš říct,že ty holky nemlátíš?"V jejích očích se zablýskly jiskřičky naděje."Mě jde hlavně o sex.Upozorňuju tě,že mi nedělá problém holku znásilnit a když se i pak cuká tak prostě není jiný řešení,než ji uhodit,aby s tím přestala."Meustále jsem se jí díval do očí.Po mých slovech ona sklopila svůj pohled a nepatrně se ode mě odsunula. Nejsem si jistý jestli byl dobrý nápad jí to říkat,ale měla by vědět na čem je."Ale jestli se mi nebudeš bránit,tak si to můžeš užít.Vím jak holce udělat dobře.A věř mi,že to brzo nastane.Ať chceš nebo ne.."Mrkl jsem na ni a z místnosti odešel.

* Lucy*

 Neskutečně mě to břicho bolí,ale to že mi Luke pomohl mě příjemně překvapilo.Po jeho slovech se mi,ale udělalo ještě hůř.Když mu nebudu odporovat,můžu si to užít.Když budu,stejně se to stane,akorát mě to bude bolet. Není šance,že bych se mu ubránila. Vy si třeba říkáte,že ho stačí kopnout do správnýho místa,ale kluci nejsou blbí,nebo tihle násilníci bohužel většinou nejsou.Vidíte ho a říkáte si "nemůže bejt tak těžký ho přemoct" ale když vás pak chytí a přirazí na zeď nebo shodí na zem,je to většinou konec. V těch lepších případech vás nechá odejít zničenou. V těch nejhorších vás zabijí. Liam říkal,že je Luke jeho mladší brácha. To znamená,že mu musí bejt tak 17.Vypadá mnohem starší,ale to i Liam. Ano a pak je tu ještě Liam. Pořád doufám, že si to nějak rozmyslí. Bude na mě naštvanej a třeba mě vyhodí,když ho budu dostatečně štvát,nebo zabije - Nějak mi to vklouzlo do mé mysli.Co když se mě pak zbaví  tímhle způsobem? Ikdyž si myslím,že to by pro něj bylo příliš složité.

Mé myšlenky byly přerušeny únavou,která způsobila náhlý spánek sklidnící mé tělo i vědomí.

* Liam*

 Rozhodl jsem se jít do Savany. Přijdu na jiný myšlenky a doufám,že nějaká štětka tančící na mým klíně zmírní touhu po Lucyiným těle. Na našem místě seděl jen Zayn s Louisem a o něčem spolu mluvili. "Čau" Přerušil jsem jejich kecy a obě hlavy se otočili na mě. "Nazdar"Ozval se Zayn,zatímco Louis jen kývl hlavou. Ani jsem nedosedl a už zas něco chtěli. "Kde je Lucy?" No jistě Zayn. "Kde by měla být? Je doma s LUKEM" Vyslovení jména svýho bráchy jsem si náležitě užíval. Oni moc dobře ví,jaký je. Stejný jako já. "Luke? On bydlí pořád stebou? To snad ne?!" Začínal bejt hysterickej a to se mi nelíbí."Kam by odcházel? Obzvlášť když jsem nám obstaral takovej dárek. Jsem totiž hodnej bráška a o svoje hračky se rád podělím." Uchechtl jsem se. Vím moc dobře jak mu to vadí. V podstatě mám ty řeči schválně,ale jemu to nejspíš pořád nedochází. 

Už jsem nechtěl poslouchat nějaký další otázky,tak jsem svou orientaci přesměroval k baru. 

V této chvíli končím s nějakou holkou,jejíž méno mi nestálo za zapamatování. Ženy, jež jména znám jsou čtyři -Karen (má matka), Lucy, Lara, Alex ( Na tuhle děvku se zapomenout nedá,opotřebovaná,ale poznat to není).Ze svýho oblíbenýho pokoje jsem vypadl,co nejrychleji mi to moje opilost dovolila - skoro jsem se odplazil. Chvíli jsem poseděl v boxu a pak vyrazil domů.Jezdit v opilosti mi nedělá problém takže jsem nasedl do svýho auta a jel domů.

* Lucy*

 Z úžasnýho snu mě probudila rána zezdola. Zvědavost mi nedovolila zůstat schovaná pod peřinou. Spíš jsem tak nějak doufala,že si pro mě třeba Zayn nebo dokonce Harry přišel. Opatrně a hlavně potichu jsem sešla schody. Celou dobu jsem šla po tmě a mě to nevadilo,ale když jsem před sebou uviděla mohutnou postavu má ruka ihned nahmatala vypínač. "Ahoj kočičko,tak jsem doma." Stála jsem od něj tak dva metry,ale jeho alkoholový dech bych cítila i ve vedlejší místnosti. Oči skleněné,prozkoumávajíc celé mé tělo jen v tričku které jsem na sebe urychleně hodila.Neodpověděla jsem mu,jen se na něj dívala s ledovým klidem. "Už je čas"Hravě si skousl ret načemž se začal pomalu přibližovat. " Liame,prosím nech mě být" Že se nenechal přesvědčit jsem vycítila z chňapnutí po mé paži. Naštěstí jsem se mu vytrhla,díky jeho opilosti a urychleně utíkala nahoru. "Neutečeš mi teď už ne" Křičel za mnou. Za sebou jsem slyšela dusot jeho těžkých kroků. Vběhla jsem do svojí ložnice,dveře zabouchla a chtěla zamčít. Klíč,který byl ještě odpoledne ve dveřích zmizel. Neměla jsem už čas vymyslet nějaký plán,protože v té chvíli se objevil ve dveřích. "Liame prosím. Nemůžeš to udělat! Můžeš mít jakoukoli holku tady sakra tak proč mě chceš znásilnit úplně zbytečně. Jen kvůli tvojí touze,já budu trpět. "Řekla jsem to první,co mě napadlo jen abych ho zastavila. On se jen zasmál a vytáhl svazek klíčů ze své kapsy."Ta rána,která tě musela probudit ,byly spadené klíče."No a co? Teď jsou mi nějaký klíče naprosto ukradený! Počkat mám plán! Nějak ho donutím ustoupit od dveří a pak prostě uteču.Pochybuju,že v tomhle stavu zamknul,dveře vedoucí ven. "A co jako?" Opět se zasmál a mě se rázem rozplynuly všechny šance dostat se pryč od něj. Vybral jeden klíč, zastrčil ho do klíčové dírky a následně s ním otočil. Svazek vytáhl a zastrčil zpět do kapsy. 

"To znamená,že dnes už mi neutečeš"

Poznámky autorky- Ahojky :-) Tákže co Luke? Je to stejnej parchant jako Liam nebo ho Lucy změní? A co Liam ? Třeba by se taky mohl napravit ne? Bude Harry i nadále "odpočívat" v komatu? Zvládne Lucy to,co si pro ni Liam přichystal? A co když se před ním Lucy nějak zachrání? Nebude to právě Luke,kdo ji pomůže? Těžko říct :D Budete si muset počkat na další díl :-)

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat