18.část

129 12 0
                                    

*Harry*

Vážně ji uvidím nahou?...Nemyslím si,že je to správné.Moc bych ji chtěl vidět. Tak rád bych se jí dotýkal všude po jejím božském těle. Vlhké vlasy rozprostřené po ramenech. Vzrušuje je mě. Tak moc.

"Nikdy mě nikdo neviděl Harry,jsem nervozní"pohled sklopila dolů."Lucy,jsi tak krásná. Stačí mi dívat se na tebe takhle."Chci ji vidět,ale nechci ji do ničeho nutit."Já bych chtěla,aby to bylo více sponntání."konečně semnou navázala oční kontakt.

* Lucy*

"Taky bych byl radši"odpověděl mi.

Nevím,co to do mě vjelo. Já nejsem taková.Ale,co si to nalhávám. Já jsem právě taková.

"Tak,co kdyby jsi mi ten ručník sundal sám?"předtím mnou projela vlna strachu,už je snad pryč."Mmm,dobře."prohrábl si vlasy.Pomalu ke mě přišel. Uchopil roh ručníku,který byl zastrčený a,který kryl celé mé tělo.

Ručník spadl a mé tělo ovál studený vánek. Harry se mi stále díval do očí,když ručník spadl,okamžitě přesměroval své oči na má ňadra.

* Harry *

Zatáhl jsem za přehnutý růžek ručníku a ten ihned spadl. Nemohl jsem si pomoct a musel se kouknout. Má docela velká prsa,přesně by mi padly do ručičky. Vzal jsem její tváře do dlaní a přitáhl si ji k sobě. Věnoval jsem jí dlouhý polibek. Lucy mi ho,ale začala oplácet a z toho jsem chtěl tančit. Pokaždé když projeví nějaký zájem,chovám se hloupě.

Přišlo mi jako bychom tam stáli několik hodin a bylo to pár minut.Zasypával jsem její obličej vlhkými polibky. Už to nevydržím. Jemně jsem do ní žďuchnul a to způsobilo mírné zavrávorání a pád na postel. Lehl jsem si nad ní.Loktem jsem se opíral vedle její hlavy a druhou rukou jsem ji hladil po boku. Odtáhl jsem se od ní,abych si mohl sundat tričko. Když mě uviděla skousnula si ret. Vrhl jsem se na ní a ukázal jí tím svůj nejdravější polibek. Svou rukou obkreslovala mé svaly na břiše. Já uchopil její nohu a tím jsem si zajistil větší pohodlí a vlastně i přístup.

"Vážně to chceš? " Musel jsem se zeptat.Modlím se,aby řekla ano. "Samožřejmě,že jo.Prosím" Díky bože! Slezl jsem z ní. Ona automaticky vstala a snažila se sundat mi kalhoty. Pásek i knoflík snadno rozepla a kalhoty stáhla dolů. "Páni."oddechla si s úžasem nad moji délkou. Aspoň si to myslím. Vzala malého Harryho do ruky a několikrát přejela nahoru a dolů. Přijde mi zvláštní,že je tak odhodlaná a přitom nemá žádné zkušenosti.

*Lara *

Cítím se tak uvolněně,když mám jistotu,že nejsem těhotná. Niall je v pohodě. Po obědě jsme šli k němu.Oslavili jsme mé netěhotenství,jak jinak než sexem."Laro ,co kdyby si brala antikoncepci?"To si myslí,že mě to ještě nenapadlo. JAsně,že bych ji chtěla,ale nemůžu. "Mám takový problém. Není to přímo nemoc,ale nemůžu brát hormonální antikoncepci,spíš jsem přemýšlela nad nitroděložním tělískem."Dávno už bych si ho nechala zavést,ale nemám na to peníze . Rodičům bych si o to říct nemohla.Matka by mě zabila za to,že nejsem panna.O Niallovi bych jim nikdy říct nemohla.

"Bude tě to bolet?"Je tak milý,že ho to zajímá. "Myslím,že ne.Nemám na to,ale peníze penízevíš."sklopila jsem hlavu poraženecky k zemi. Niall ke mě rychlými kroky přišel.Chytl mě za bradu dvěma prsty a nadzvedl ji zpět nahoru."Laro,víš,že mám peněz dost.Není v tom žádný problém,tak ho hlavně nehledej."On je dokonalý."Děkuju Nialle."..."Vlastně to musíš podstoupit kvůli mě.To já si tě přece beru v podstatě každý den."uchechtl se jakoby byl na sebe pyšný.

* Harry *

"Harry"rozezněl se domem Zaynův hlas. A hned potom blížící se kroky po schodech. "Nechoď sem!" zakřičel jsem.Lucy ihned vstala z pokleku a začala se oblékat. Já udělal to samí. Jakmile byla Lucy oblečená,ladně odešla z mého pokoje.Vyšel jsem hned za ní. Zayn stál opřený na protější zdi.Ruce měl založené na hrudi a přidrzle se usmíval. "Ale,ale.To je mi náhoda.Lucy před chviličkou vyšla z tvého pokoje. Vlasy měla rozcuchané a ty? Ty sis ani nestihl zapnout poklopec. Vážně mě mrzí,že jsem vás vyrušil. Stihli jste to aspoň?"pronesl arogantně."Klídek Zayne.Co potřebuješ?"odpověděl jsem klidně. "Louis má nějakej problém. Chce abychom se s ním všichni setkali v Savaně."prohodil jako bychom se předtím o Lucy vůbec nebavili."Stačilo zavolat"pronesl jsem podrážděně."Notak.Na chlapa,co měl právě svůj první sex,jsi nějakej podrážděnej.Nebo jsi ho ještě neměl? To je ten důvod?"jasně mě provokoval.Nenechal jsem se."Vyřiď,že do Savany přijedem tak v osm,dřív ne."Nenechal jsem na sobě znát,že se mu provokace daří."Fajn,mě je to fuk."s těmito slovy odešel z mého domu.

* Zayn*

"Harry"do domu jsem vstoupil po třetím zaklepání.Nikdo neodpověděl,tak jsem prostě vyběhl schody a když jsem chytil kliku od Harryho pokoje"Nechoď sem!"myslel jsem si,že si tam honí péro.Když jsem uviděl rozcuchanou Lucy,brada mi spadla na zem.Že by se Harry konečně pochlapil a Lucy vohnul? Myslím,že jo. Vyřídil jsem mu vzkaz a reagoval docela podrážděně a to většinou není jeho styl.Možná s ní nespal.Třeba to nestihl.

* Harry *

Šel jsem zpět do ložnice a převlékl se do jiných černých džínu a černého trička. Za chvilku přišla Lucy. "Lucy,víš já,promiň.Nemohl jsem si pomoct,ty si tak krásná a..nevím co bych měl říct"nadhodil jsem hned zavřela dveře."Nemusíš nic říkat.Já to chtěla a mrzí mě,že nám to Zayn přerušil."usmála se na mě."Taky mě to mrzí,ale myslím,že bychom si to mohli brzo zopakovat"úsměv jsem ji opětoval."Moje řeč Harry."..."Před osmou buď prosím připravená.Pojedem do Savany. Louis má nějaký problém."


Poznámka autorky -folow,votes,komenty prosím :-)

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat