*Lucy*
Je 20:00 hodin a já stojím před "svou" skříní a vybírám si,co si vezmu na sebe. Chci vypadat sexy,ale zároveň ne levně. Je to dost těžký. Kašlu na to. Chci tady žít jinak a jestli budu za kurvu,tak s velkou parádou.Nakonec jsem si vybrala černé uplé šaty bez ramínek,které mi koupil Harry (nejspíš) objevili se mi ve skříni hned druhý den co jsem tu byla. Je tak hodný. K tomu černé lodičky na vysokých podpatcích.
Opatrně jsem scházela ze schodů abych neupadla a všimla si Zayna,který seděl na gauči,ale jakmile uslyšel kroky tak se na mě otočil.
*Zayn*
"Páni ohromně ti to sluší" do hajzlu je tak sexy,ale kdybych jí řekl tohle asi by ji to takovou radost neudělalo. "Děkuju" viděl jsem jak se jí na líčkách vytvořila rudá barvička.Po pár krocích jsem stál těsně u ní. Chytil jsem ji za ruku a přitáhl si ji k sobě ještě blíž. Mezi námi už nebyla žádná mezera.
"Tak už můžem jet"zakřičel Harry,když běžel dolů ze schodů. Lucy se ode mě okamžitě odtáhla"Jo, super,dobře"zněla nervózně. Proč?..
Harry byl u ní blízko a chytil ji za ruku.Já ji pozval do klubu tak,co má on právo ji brát za ruku?..Harry ji vedl ke svému autu a protože mi ho zabavili exekutoři tak jsem neměl na vybranou a na sedl na zadní sedadlo jeho auta.
*Harry*
Zayn se k ní nějak moc má a to mě pořádně sere. Ještě v domě jsem ji vzal za ruku. Všichni jsme nasedli do mého auta. Lucy samozřejmě na sedadlo spolujezdce. Má na sobě ty krátké šatičky bez ramínek,co jsem ji koupil. Ani bych nečekal,že si je opravdu vezme na sebe. Jsou vážně kurevsky sexy.Přijeli jsme k Savaně. Jako gentleman jsem vyběhl a otevřel jí dveře. Znovu jsem ji uchopil za pravou ruku a vedl ji dovnitř. Zayn šel po Lucyiný levici.
Došli jsme až k našemu obyvyklému boxu a když nás spatřil Liam zašklebil se. "Ale ale,kdopak se tu objevil?, Ahoj Lucy".."Čau"mrkla na něj s nezájmem. Toho ani moc nepřekvapilo.
*Liam*
Když jsem uviděl Lucy s Harrym ruku v ruce,došlo mi,že je to na mě celý nahraný.Achjo Lucy,Lucy. Proč sis musela vzít ty těsný šaty. Kdybych nebyl vycvičenej tak už mi z ní stojí.
"Tak,kdo si dá panáka? Lucy?"chci je všechny pořádně vožrat. "Jasně, dám si" usmála se na mě. Je tak sladká a zároveň tak divoká. "Loui,přines 7 Jacků"..za chvíli jsme je měli před sebou.Lucy jsem hned jeden podal. Všichni si vzali panáka až na Laru a Harryho,který asi řídí. Zbyli dva. Jeden jsem podal Lucy. Přijala ho a hned ho do sebe hodila. Ten druhý si nakonec vzala taky ona. Smála se a to dost. Po třetím panáku už byla v náladě ,krása.
Chlast jsem pak už nepočítal. Každopádně pila hodně. Harry odešel na záchod a toho jsem využil.
*Lucy*
Když mi Liam nabídl panáka nemohla jsem odmítnout. Navíc miluju pití. Ten pocit skvělý nálady. Ten pocit,když se nemůžete přestat smát.Pak jsem pila,pila a pila. Někdo mě pak vzal za ruku a někam táhnul. Teď už absolutně nevím,co se děje.
*Harry*
Do háje. Právě teď mi někdo musí volat. Lucy už je dost na sračky,tak mám o ni trochu strach. Vzal jsem to a šel na záchod. Tam je jediný místo,kde je aspoň trochu klid.*Niall*
Když vzal Liam Lucy za ruku,tak jsem nevěděl jestli ho mám zarazit,ale rozhodl jsem se držet jazyk za zubama. Přece jenom to není moje věc. Je mi jí trochu líto,ale tohle je život.*Zayn*
Miluju můj život. Sice jsem bez peněz,ale v Savaně jsem platil málo vždycky. Lidi se nás tady bojí,takže toho mic nechtějí.Jako vždycky piju dost. Ale na Lucy jsem ani nepomyslel. Vzal jsem první holku,co se mi naskytla nahoru. Je to vážně zvláštní,ale v podstatě nic si nepamatuju. Jakoby to nebyl jen chlast.
*Liam*
Drsně jsem ji chytil za loket. Následně i za pas,protože málem upadla na zem.Vzal jsem ji na taneční parket. Chci vidět jak se dokáže odvázat.
Hudba hrála. Chytil jsem ji za boky,čelem od sebe. Začala sebou neskutečně vrtit. Třela se svým zadkem o můj rozkrok. Tak to už nevydržím.Trochu násilnicky jsem ji popadl za zápěstí a táhnul na dívčí záchody.
Opřel jsem ji o zeď. Líbal jsem ji na krku. Nebyla moc při vědomí,ale bylo mi to vážně fuk. Stáhnul jsem si kalhoty i s boxerkama a Lucy jsem stáhl kalhotky. Vytáhl jsem ji šaty a..
*Harry*
Volala mi Gemma,což mě překvapilo. Našla si kluka a je to asi dost vážný. Chce mě s ním seznámit. Nic proti tomu nemám rád se s ním poznám,ale stále budu ve střehu. Přece jen bych nedovolil,aby jí někdo ublížil.Přišel jsem ke skupině a chyběli tam Zayn,Liam a Lucy. Kurva. Do hajzlu. Momentálně bych byl radši aby byla se Zaynem,ikdybych ho radši zabil. Běžel jsem nahoru a prohledal všechny pokoje. Lucy ani Liama jsem nikde nenašel. Zayna bohužel jo s nějakou další courou.
To znamená,že je s Liamem.
Poznámky autorky-tak s touhle kapitolou jsem naprosto spokojená. Ukončila jsem to nádherně napínavě :D Jsem na sebe pyšná :D
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanficLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...