23.část

97 8 2
                                    

*Harry*

Došli mi cigarety a tak jsem se rozhodl zajít si je koupit do trafiky naproti Savaně. Rozhlídl jsem se a silnice přešel. Koupil jsem si Modrý LM.  Moje oblíbená značka. Dřív jsem kouřil,pak jsem na dlouho přestal a teď mě to zase chytlo. 

Když jsem chtěl přejít silnici,všiml jsem si,že se uprostřed sklání malá holčička pro míč. Auto, které vyjelo ze zatáčky jelo přímo proti ní. Neváhal jsem a hned běžel za ní. Dívku jsem odstrčil a své tělo nechal porazit jedoucím Jeepem.Ucítil jsem obrovský náraz,bolest a nakonec..Tmu.


*Lucy *

 Všichni jsme se sebrali a vyběhli z baru. Na silnici stál černý Jeep, který se,ale hned rozjel velkou rychlostí.

To,co jsem uviděla semnou málem seklo. Kudrnatý muž,který ležel obličejem k zemi. Rozeběhla jsem se k němu. Myslela jsem na to,že by to mohl být Harry a když jsem si jeho obličej otočila k sobě splnila se má noční můra. Harry. Na čele tak 5-ti cm tržná rána z které se valí krev a zaplavuje jeho obličej.  "Zavolejte někdo záchranku!!Dělejte! Pomozte mi prosím!Harry notak,ŽIJ .." Křičela jsem jako smyslu zbavená. Poslední větu jsem spíš zašeptala..Jako prosbu,k bohu aby žil.

"Panebože"

"Do hajzlu!"

"Co se to kurva děje?!"

"Záchranka je na cestě,Harry vydrž!"

Klečela jsem a jeho hlava spočínala na mých kolenech. Kolem nás se utvořil hlouček přihlížejících lidí.Každý z nich něco říkal. Lara seděla u mě a držela mi ruku."Všechno bude v pořádku Lucy.On bude v pořádku.Záchranka je tu hned.Do deseti minut přijela záchranka a Harryho naložili."Můžu jet s ním?" Nedokázala jsem to udržet.Brečela jsem."Jste z rodiny?" Zaptal se jeden ze záchránářů."Jsem jeho přítelkyně.Prosím."Zatímco ho tu přemlouvám, Harry nejspíš bojuje o život."Tak pojďte"A ukázal dovnitř.Hned jsem vlezla za nima a chytla ho za ruku.Oni ho zatím připojovaly na různý přístroje a hadičky. V nemocnici jsme byli hned,ale mě to připadalo jako hodiny. Sedla jsem si na židli a Harryho hned vezli do místnosti na které stálo sál.Je neobvyklý,že ho nevezli nejdřív do ordinace.  Čekala jsem, jestli mi někdo něco řekne. 

Rozrazili se dveře a v nich stál Niall s Larou,Zaynem,Louisem a Liamem. "Je v pohodě?" Přisedl si ke mě okamžitě Zayn."Já nevím.Vezli ho hned na sál."V tu chvíli kolem nás proběhli dva doktoři,oděni celý v bílém a mířili si to přímo na sál."Panebože.Něco se děje.Co když to nepřežije? Co budu dělat? Co..?"Brečela jsem hystericky nedokázala jsem to zastavit.Zayn mě objímal a snažil se mě utěšit ale marně."Pššt,Lucy. To bude dobrý,slyšíš? Všechno bude v pohodě.Harry zachránil život malý holčičce. Skočil do silnice na její místo. Je to hrdina. Jen doufejme,že za to nezaplatí tím nejcenějším." Harry je hrdina.Ale,k čemu to bude,když tu nebude semnou. Možná jsem sobecká,ale sotva poznám lásku tak o ní příjdu? To se nesmí stát...


*Zayn *

 Sedíme tu šest hodin.Lucy je unavená,ale nechce jít domů.Nedivím se jí.Nikdo z té místnosti ještě nevylezl a nikdo tam ani nešel. Jen čekáme. 

Když z místa nehody odjela záchranka přijeli hned policajti.Ptali se nás na klasické otázky.Viník z místa nehody hned ujel... Černý Jeep.Jediné,co víme. Řekli jsme jim to a pak hned jeli do nemocnice. Snažím se Lucy utěšovat,ale mám strach,že Harry umře a co bude pak? Zhroutí se? Nebo..?

*Lucy *

 Mám neskutečný strach.Bojím se.Bojím se tak moc.Vlastních myšlenek. Honí se mi hlavou toho tolik. Vidím rakev s jeho jménem. Já si prostě nedokážu představit,že by tu semnou nebyl. Jsou tam už několik hodin.To přece není normální. 

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat