7.část

179 10 0
                                    

*Harry*

Zahleděl jsem se do jejích bleděmodrých očí a uvědomil jsem si, jak moc krásná je. Bude u mě bydlet a před Liamem budem hrát, že spolu chodíme. Je mi jedno jestli se jí to bude líbit nebo ne,je to jediné řešení. "Pojď, půjdeme. Ukážu ti, kde budeš bydlet." usmál jsem se na ni.Kývla a zvedla se z postele.Opatrně jsem ji uchopil za ruku. Její pohled mi naznačoval, že můžu. Pomalu jsme šli dolů ze schodů.Všiml jsem si, že tam s nimi sedí i Niall s Larou. A lara na jeho klíně? Z tý jeptišky se stává divoška.Když nás Liam spatřil tak se usmál. Zřejmě se raduje, že mě dostal. Přijde mi jakoby něco tušil. Ale ne, kdyby zjistil, že jsem panic tak to by byl průser. Když jsme odcházeli z klubu, podržel jsem Lucy dveře.Myslím,že jí to udělalo radost.Aspoň doufám. Chci aby se cítila dobře.

Písknutím na dva prsty jsem nám sehnal taxi a nechal ji nastoupit. Hned po ní jsem nasedl já. Řidiči jsem oznámil mou adresu a hned jsme vyjeli.

*Liam*

Schody jsme snadno seběhl a přešel k ostatním. "Co se tam stalo?" šeptl mi do ucha Zayn.Zašklebil jsme se na něj "Nic.Co jsem chtěl to se stalo"..Normálně jsme se bavili a přišel Niall s Larou ruku v ruce. Co? Oni spolu chodí? Lara, no to snad ne."Ahoj"zaznělo naráz od nic. "Čau"pozdravil jsem je s úšklebkem."Vy spolu chodíte Horane?"..koukl se na Laru a přikývl."To se ještě uvidí"pomyslel jsem si. Niall si sedl a stáhnul si Laru k sobě na klín. V tu chvíli jsem viděl scházet Harryho s Lucy ze schodů. Navázal jsem s ním oční kontakt. Já se usmíval a on mě svým pohledem propaloval. Ani k nám nešli. Hned ji táhnul ke vchodovým dveřím. Drželi se za ruce.

VYHRÁL JSEM!

*Niall*

Přišli jsme s Larou zpátky k ostatním. Payne byl na mě docela nepříjemnej. Normálně je docela v pohodě. Pokládal mi ty svoje debilní otázky. Už mi lezl na nervy.

Harry odcházel s nějakou kočkou pryč. Zajímalo by mě co to je za holku.

*Lucy*

Jízda taxíkem mi není zrovna příjemná. Taxikář na mě dost zírá.Neustále.  Konečně jsme dojeli na určené místo. Řidič zastavil, Harry zaplatil, otevřel dveře, vystoupil a nastavil svou ruku jako předtím Louis. Darovala jsem mu úsměv a chtěla ho pustit. S tím nesouhlasil a za ruku mě stále držel. Propletl si semnou prsty a vedl mě k obrovskému domu. To v čem jsem bydlela v Praze byl taky dům, ale tohle je obrovská vila. Harry vypadá mile, myslím,že mi nebude dělat problém s ním bydlet. Bohužel je to jen první dojem. Nevím jak se bude chovat dál a to mě děsí.

*Harry*

Odemknul a otevřel jsem dveře do mého domu. Je velký, ale bydlím tady sám.

Bydlel jsem tady sám. Až do teď.

Lehounce jsem do ní strčil , aby vešla dovnitř. Viděl jsem na ní jak jí oči blikali.Asi je překvapená z toho luxusu. Někoho napadne,kde jsem na to vzal.Je to složitý, ale zároveň jednoduchý.V 15letech mi umřela matka..Zabili ji. Byl jsem na dně,vyrůstal jsem v podstatě jenom se Zaynem na Gemmu jsem se úplně vykašlal. Gemma je moje starší sestra. Miluju ji,ale dřív jsem si to neuvědomoval.

Moji matku nezabili jen tak. Stalo se to kvůli drogám. Jednoho dne si do našeho malého bytu přivedla chlápka. Vypadal fajn,ale první dojem mě vážně zklamal. Matka mi to neřekla dozvěděl jsem se to až po našem vyšetřování,ale jde o to,že  ten muž byl největší drogový dealer v New Yorku. On donutil moji matku prodávat drogy. Jednou šla sama temnou ulicí a přepadli ji dva feťáci. Nic u sebe neměla. Stejně ji zabili. Zabili ji, protože zrovna nic neměla. Zabili ji,protože ji ten hajzl donutil jít do světa drog. Zabili ji , protože se zamilovala do toho čůráka, kterej zavinil její smrt. Nikdy se s tím nesrovnám. A až ho jednou potkám,tak ho zabiju! Zabiju ho a bude trpět a to moc!

Co umřela,šlo to semnou z kopce. Kradl jsem a hodně.Když jsem jednou ukradl notebook,neprodal jsem ho. Zapl jsem ho a zjistil jsem,že mi to s počítači vážně jde.

V 16 letech mě kontaktoval Jack, muž díky, kterému mám tohle všechno. Zasvětil mě do velkých krádeží. Já,Jack a další dva muži jsme plánovali velkou loupež. Já seděl v dodávce s notebookem a vyřadil všechny systémy, pro kluky to pak byla hračka. Rozdělili jsme si to rovným dílem a peněz mám vážně dost. Nikdy nás kvůli tomu policajti nevyšetřovali.

Koupil jsem si dům a změnil svůj pohled na svět. Zayn mi pomohl, ale ne tak jako Jack. To s  Jackem nikdo neví ani Zayn ani nikdo z "party". A nedozví se to.S Jackem se už nevídám.    

"Lucy,já mám ložnici nahoře,tvůj pokoj bude hned vedle. Pojď ukážu ti ho." usmál jsem se.

*Lucy*

Vešli jsme dovnitř. Byla jsem ozářena krásou.Dlouho bylo ticho. Nad něčím přemýšlel. Nakonec,ale ticho prolomil právě Harry. Dole byl prostorný obývák a bylo z něj vidět do kuchyně, která byla chytře propojená s jídelnou. Vedl mě po schodech nahoru. Hned, co jsme je vyšli, ukázal na dveře na proti nám"Tenhle pokoj je můj" popošel dva metry"Tenhle tvůj"usmál se a otevřel mi dveře"Děkuju,je nádherný" V pokoji jsem měla zavazadla,což mě překvapilo a Harryho zřejmě taky. "Ehmm..no Liam asi tušil, že si tě přivedu domů."nervózně se zasmál a poškrábal se na zátylku."No asi jo..Hele já děkuju ti, že sis mě vzal a nenechal Liamovi,ale já si něco seženu. Nechápu, to. Nikdo mě neunesl. Šla jsem přece dobrovolně.".."Lucy, zůstaneš u mě.Liam by si tě stejně našel a určitě by tě potrestal tak, že by si s tebou užil a věř mi..To nechceš" ..Už jsem nic neřekla a šla do kuchyně..Mám hlad a třeba by si Harry taky něco dal. "Harry?".."Jo?"..."Dal by sis něco k večeři?" .."Uhm..jo jasně díky" sice jsem ho neviděla,ale určitě se usmál.Začala jsem kuchtit palačinky. Tenhle recept vím nazpamět a mohli by chutnat i Harrymu.Všechny věci jsem v kuchyni našla, což mě překvapilo. Přece jenom chlapská domácnost tak jsem očekávala větší nepořádek."Harry,palačinky jsou hotové"zavolala jsem asi po půl hodině.

Poznámka autorky: Dnes jsem měla víc času tak je část delší snad máte radost.:-) Votes a komenty prosím:-)

Fight for Love cz (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat