* Lara*
Jsem těhotná.Moje noční můra se splnila.Samozřejmě jednou jsem chtěla mít dítě,ale teď ne.Je mi teprve 16."Jak je to sakra možné? Vždy jsme použili kondom."byla jsem jako smyslu zbavená.Začala jsem po doktorce příšerné řvát. "Laro,uklidněte se.Všechno bude v pořádku.Jak jistě víte,kondom může prasknout a ani to nemusíte poznat."Nic nebude v pořádku.Teď už ne.
Vyběhla jsem z ordinace a utíkala rychle k autu.Niall mě za chvilku doběhl.Chytil mě za zápěstí a prudce mnou trhl k sobě. "Zlato,uklidni se prosím.Všechno bude dobrý.Postarám se o vás"On si to dítě chce nechat?"Nialle,já si to dítě nechat prostě nemůžu jestli myslíš na tohle."zbláznil se. "Necháš si ho!"chytil mě za ruku a už mě táhl k autu.Stihla jsem jen zakroutit hlavou.
* Niall*
Tak já budu táta.Nenechám ji,aby naše dítě zabila.Někoho by třeba napadlo,že nemusí bejt moje,ale Laře věřím.Nikdy by mi to neudělala. Chtěl bych holčičku,aby mě milovala,aby se mi mohla se vším svěřit.Když jí někdo ublíží,zabiju ho.Udělal bych to pro ni a ještě ani nevím, zda to bude vůbec dívka.
Když jsme přijeli domů,posadil jsem se na gauč."Laro,chceš bydlet u mě?.. Odstěhuj se od rodičů.Já,já tě miluju.Chci stebou žít,vychovávat naší holčičku a splnit ti každé přání,které uvidím na tvých krásných očích." Přisedla si ke mě na gauč a chytla mě za ruku."Ráda stebou budu bydlet.Upřímně,nic jiného by mi ani nezbylo.Jakmile jim oznámím mé těhotenství,zbaví se mě,abych nedělala ostudu "jejich" rodině.Budu ta černá ovce. Ale já miluju tě a jestli vážně věříš,že dokážeme vychovat dítě v našem věku,tak,tak si ho necháme."Usmála se.Po celou dobu jsem ji hladil po hřbetu její dlaně a hleděl jí do očí."Nevěřím,já to vím.Zvládneme to."Úsměv jsem jí opětoval. "A proč vlastně mluvíš o holčičce?"tázavě nakrčila obočí."Já bych chtěl holčičku a tak nějak to cítím"odpověděl jsem jí. Místo odpovědi se znovu usmála.
"Jsem unavená nepůjdem si lehnout?"navrhla"Je teprve odpoledne"zasmál jsem se"No a?"našpulila rtíky"Nic nic"a stále jsem se smál.Skočili jsme do postele a spokojeně usnuli v objetí.
*Lucy *
Je osm hodin večer.Harry semnou celý den nemluvil.Příšlo mi,že se mi vyhýbal. Mrzí mě to.Udělala jsem si k večeři ovocný salát.Sedla si k televizi a koukala na film Ladíme. Asi po hodině jsem film přestala vnímat a usnula jsem.
Probudila jsem se v ložnici. Ležela jsem na posteli.Všude kolem mě byli okvětní lístky růžiček. Po pokoji bylo rozeseto spoustu červených svíček . Najednou se otevřeli dveře a v nich stál On. "Promiň,že jsem si tě dneska nevšímal,ale připravoval jsem tohle. Pššt,hlavně nic neříkej a jen mě poslouchej. Lucy,když jsem o tobě poprvé slyšel,myslel jsem,že si jen další výmysl Liama.Když jsem tě poprvé uviděl,myslel jsem,že tu spolu budem dva dny a pak utečeš,ale ty jsi tu zůstala.Zůstala jsi tu semnou. Když jsem se tě poprvé dotkl,ucítil jsem chvění,jiskření,mezi našema tělama. Už od začátku mě k tobě něco táhlo,ale nechtěl jsem si to připustit.Nechtěl jsem si přiznat,že bych mohl cítit něco k dívce jako jsi ty. K pátnáctileté češce o které jsem ani nevěděl,že existuje. Seznámili jsme se díky Liamovi a to by mě nikdy nenapadlo.Nikdy mu to nebudu moct splatit.Nikdy mu nebudu dostatečně vděčný za to,že jsem díky němu poznal svou životní lásku. Miluju tě.Miluju tě Lucy.Chci,přeju si,aby jsi tu semnou zůstala napořád.Abychom tu vychovávali naše děti,abychom se vzali a abychom se nikdy nepřestali milovat.Přeju si jedinou věc.Aby jsi ke mě cítila,apoň z půlky to,co cítím já k tobě."Celou dobu se mi díval do očí.On mě miluje.Nevydržela jsem to a ukápla mi slza.
"Lucy,proč pláčeš?Co jsem udělal špatně? Já promiň,moc mě to mrzí."při těchto slovech si přiklekl k posteli a oči měl na stejné úrovni jako já. "Harry,neudělal jsi nic špatně.Všechno je to dokonalé.Naprosto dokonalé.Nikdy by mě nenapadlo,že by pro mě nějakej kluk udělal něco tak romantického.Miluju tě Harry. Tak moc. Z celého svého srdce." Ukazováčkem mi setřel další slzu,která právě stékala po mo tváři. Ruku nechal na mém obličeji,ale začal mě hladit líčku.
* Harry*
Miluje mě.Tolik jako já ji.
Hladil jsem ji po tváři a neodolal jsem jí. Naši lásku jsem stvrdil polibkem. Políbil jsem ji něžně.Polibek mi okamžitě vrátila. Lucy byla dravá. Odtáhl jsem se abych si mohl svléct tričko. Prohlédla si mé těla a kousl se do rtu.Je tak sexy a roztomilá zároveň. Znovu jsem naše rty spojil.Tyhle polibky jsou tak plné,jakobychom už teď byli spojeni. Nechtěl jsem aby byla pozadu a svlékl jsem tričko i jí. Od rtů jsem se přemístil ke krku,obsypával jsem ho jemnými polibky.Svou ruku jsem vsunul pod její záda,zřejmě pochopila,že jí chci rozepnout podprsenku a tak se nadzvedla. Odhodil jsem tu krajkovanou krásku do kouta začal se věnovat Lucyiným ňadrům.
Nebyl jsem nervozní ani trochu.Myslel jsem,že budu, když to bude poprvé,ale ne s Lucy se nemůžu cítit nesvůj.
Obkroužil jsem prstama její prsa a už jsem pracoval na vlhké cestičce k jejímu podbříšku. Opatrně jsem chytil lem legín a už ho tahal dolů. Vyskytl se mi výhled na její černé krajkované spodní prádlo,které jsem měl chuť z ní strhnout. Líbal jsem vnítřní stranu jejích stehen a už pomalu pracoval na stahování jejích kalhotek. Když už si i ony udělaly výlet na konec pokoje,musel jsem si ji pořádně prohlédnout. Utekl mi jemný povzdech."Ach Lucy,ty jsi tak krásná."skousl jsem si spodní ret. Lucy se přesunula na konec postele a začala mi sundávat džíny. Šlo jí to celkem lehce. Stáhla mi je a hned chytla lem mých boxerek,které byli hned na zemi. Chytla mou chloubu do pravé ruky a začala se známými pohyby nahoru a dolů. Když byl můj "malý" kamarád pořádně vzhůru,přestala a lehla si zpět na postel.Když už jsem byl nad ní promluvila "Máš kondom?"No jo málem bych zapomněl a to by byl průser. "Jo"Sáhl jsem do šuplíku u nočního stolku a vytáhl oranžový balíček. Optarně jsem ho roztrhl a kondom si nasadil. Znovu jsem se nad ní nahl a nahodil tázavý pohled "Vážně to chceš?" S úsměvem přikývla "Ano moc."
* Lucy*
"Ano a moc" odpověděla jsem mu na jeho otázku. Víc se ke mě přitulil a najednou jsem ucítil obrovskou ostrou bolest. Jakoby mě tam dole někdo řízl. Zavřela jsem oči.Ta bolest se nedala vydržet.Harry to zřejmě vycítil."To bude dobrý,za chviličku to přestane bolet,nebo chceš abych přestal?"zkameněl a pohled namířil do mých očí. "Pokračuj."na chvilku jsem se na něj koukla,ale prostě to nešlo vydržet,takže jsem je znovu zavřela. Měl pomalé tempo,ale ta bolest byla stejně příšerná. Po chvilce začala bolest ustupovat. Ucítila jsem,že Harry přidal na tempu.Bolest přestala a já mohla konečně otevřít oči.Koukali jsme si do očí. Držela jsem jeho obličej u svého a občas mu věnovala letmý polibek. Na jeho čele se objevili malé kapičky potu. Vzdychal mé jméno.
Ucítila jsem v podbřišku teplo.Harry ještě párkrát přirazil a lehl si vedle mě. Otočil mi obličej abych se mu dívala do očí."Miluju tě Lucy."řekl a vtiskl mi pomalý,opatrný polibek. "Miluju tě Harry"
Poznámka autorky- Už tu máme 20.část!!Jsem neskutečně pyšná,že můj příběh čte tolik lidí. Z každého votes se raduju jakobych dostala dárek. Velmi emotivní část.Je to hlavně kvůli kulatinám,které tu máme. Část věnována Renatce za její obrovskou podporu! BFF :* Votes,koment,folow :-)
ČTEŠ
Fight for Love cz (1D)
FanficLucy Light. Dívka,která uteče z domu. Neznámí muži ji odvezou do cizí země. Jak se s tím popere? Zamiluje se Lucy? Zamiluje se Harry,Zayn,Liam,Niall nebo Louis? Bude záležet vůbec na lásce nebo jde jen o sex? Bude Lucy ve stresu nebo si bude klučič...