B4-Misafirlik

251 20 29
                                    

"İsim uyumu testi bozuk banane >:0 Ara bilgilerle bayaa uzun bir bölüm olacak gibi görünüyor ama sonda dolaylı ilan-ı aşk"

Abisi zaten kolayca izin almıştı. Ama Nezuko direk çıkışta onlarla otobüse binip geleceklerini bilmiyordu. Eve geldiğinde neyse ki onun darmadağın odası yerine oturma odasını tercih etmişlerdi. Annem gidene kadar biraz oturup onunla konustular. Zenitsu yanlış bir şeyler demesin diye Inosuke'nin konuşmasına asla izin vermiyordu. Hele ki annesi Inosuke'nin gömleği giyiş şekline laf edince

Z:Şey aslında arkadaşın gömleğin

İ: YOOO MMMHMMMHHMM
Ağzını eliyle kapatan Zenitsu soğukkanlılıkla konuşmaya devam ediyordu.

Z: Düğmelerini bozmuş, yeni de almaya üseniyor. Ya anlarsınız biraz ekonomik olarak...
İ: MMMMMMHMHMHMMMMMMAAAAAMMMAMGAAMMM!?!?!?!!!!

Z: Çok açmış öyle diyor. Çok ayıp İnosuke böyle genç hanımlara isteklerini kaba şekilde belirtmemelisin.
"ANNEME YÜRÜYOR??!!?!??"(kitap Zenitsu'yu fazla yavşak gösteriyor bunun için üzgünüm🥲🙏)
Annesini geçirdikten sonra Tanjiro rahatlamıştı. İlk yaptığı şey Zenitsu'nun kafasına sertçe geçirmek oldu.
Z:Ahğhh! Yine ne yaptım?

T: Sen biliyorsun ne yaptığını

Z: Siz de beni amma art niyetli saymaya başladınız. Koca ağızlıyı susturuyordum vallahi evden kovdurur bizi.
Sonra hemen televizyondan xbox açıp oynamaya başladılar. Nezuko'nun kapıda onları izlediğini gören Tanjiro onun da gelip izleyebileceğiniz söyleyince Nezuko koşa koşa gelip arkadaki kanepeye oturmuştu. Oyunları eğlenceliydi. Tanjiro ikisinden de iyi oynuyordu, Zenitsu da az buçuk bir şeyler biliyordu, Inosuke... Inosuke asla oynamayı beceremiyordu. Bu onu çok sinirlendirmişti.

İ: S*KTİGİMİN KOLU CALISMIYOR

Z: Sakin, sakin ol şampiyon.

İnosuke ayağa fırlayıp Nezuko'nun oturduğu kanepedeki yastıklardan birini Zenitsu'nun kafasına yapıştırdı.

İ: HIIIIIIIIIIIAAAAAAAAĞH

Zenitsu ufak bir şok etkisinin ardından kafasını kaldırdı.

Z: NEDEN BUGÜN HERKES BÖYLE, NEZUKO-CHAN SEN DE GEÇİR Bİ TANE TAM OLSUN

İ: İntikam...

Z: nEu?

İ: BASKETBOLDA SIRF SENİ YENMİYİM DİYE KAFAMA ATTIĞIN TOP

Z: Aptal

İ: Hı...

Birkaç saniyelik bir sessizlik ve Zenitsu, İnosuke arasında ufak çaplı bir bakışma.

Televizyondaki Mario: Mamamiaa!

Vee yastık savaşı... İnosuke ve Zenitsu'nun ikisi de yorgunluktan yere serilene kadar süren atışma sonucu kazanan Tanjiro'ydu. Onlar birbirleriyle atışırken en az 5 round kazanmıştı.

Yemekk yediler ve sonra yine oturma odasına girdiler. Zenitsu anneye ders çalışacaklarını söylemişti ama konuyla ilgisiz Nezuko dahil kimsenin ders çalışmak gibi bir niyeti yoktu. Oturma odasına geçtikleri anda Zenitsu'nun yüzüne sinsi bir gülümseme oturdu ve basın açıklamasını yaptı.

Z: Eee Tanjiro, ne zaman Kanao'ya çıkma teklif ediyoruz?

Tanjiro kıpkırmızı oldu.

T: Nezuko, hoca size çok ödev vermiyor muydu?

Z: Yooo, bu sefer Nezuko Mezuko dinlemem. O kadar mı zor olum? Kız seni seviyor, sen onu seviyorsun. 3 kelime ve sonsuz mutluluk...

T: Sonsuz mutluluk kavramlarımız çok farklı.

Z: Kanao'yla olmak seni mutlu ediyor mu?

T:... Shinobu'dan korkuyorum.

Z: Sen Giyu'nun kankiştosu gibi bir şey değil misin?

T: Eh...

Z:Onu gördüğün anda tak koluna Giyu'yu "canım abimmm, Giyu'm da Giyu'm..." bir şeycik yapamaz.

T: Emin değilim daha çok kızmaz mı?

Zenitsu görmezden geldi.

Z: Peki o zaman deneme yapmaya ne dersin? İnoske kız ol.

İ: BEN... ERKEĞİM...

Z: Deşme yaramı ya... Yetimhanede sırf erkek yatakhanesindeki tek kız olduğun için seninle arkadaş olmuştum. Sonra bir anda erkek çıktın. Tüm hayallerim yıkılmıştı, çocukluk travmam...

(Zenitsu'nun yavşaklığıyla ilgili espri yapmayı gerçekten bırakmalıyım fanlar kapıma dayanacak.)

(Araya Zenitsu'nun geçmişiyle ilgili ufak bir teori giriyorum. Şimdi izlediğim kadarıyla animede Zenitsu'nun ebeveynleriyle ilgili en ufak bir bilgi yok yani büyükbabası onu bulana kadar nerede yaşadığı geçmiyor. Yani onu sokağın sapık kitlesi büyüttüyse yavşaklığı gayet normal.

Bizim hikayede Zenitsu'yu büyükbabası alana kadar yetimhanede büyüyor ve İnosuke'nin hikayesi de orijinaldeki gibi yetimhane orman içinde, Hz. Musa gibi dereye bırakılıp bulunuyor. bu ikisi orda arkadaş oluyolar bence gayet mantıklı.)

Z: Eee, napacaz yastık mı kız olcak?

İ: Nezuko kız değil mi?

Z: Oha mantıklı bir şey söyledi, Nezuko gel- Eh tabi zahmet olmayacaksa...

Nezuko kalkıp yanlarına gitti.

Z: Evet Tanjiro, bekliyoruz.

T: Böyle biraz sanki

Z: Hadi boş yapma.

T: Şey... Kanao-san...

İ: MUHHAHAAA! KONUŞAMIYO!

Z: Sen de beceremiyon konuşma istersen.

Bu sefer İnosuke Nezuko'nun karşısına dikildi.

İ: Kanako seni leviyom

Z: ne diyon la

İ: Yeviyom.

Hadi yaklaşıyosun.

İ: Yetiyom

Yeniyom

Seniyom

Sekiyom (İnsouke = disleksi ama agresif olandan)

Z: Yok seni si-

Bu saatten sonra işin ciddiyeti kalmamıştı. Önüne gelen aklına gelen en saçma teknikle saçını yandan Kanao gibi toplamış Nezuko'ya ilan-ı aşk ediyordu. Gülmekten ölmüşlerdi. En sonunda Zenitsu ayaklandı, amacı esprileri komikleştirmekti aslında kalktı Nezuko'ya yürüdü kolunu uzatıp kafasının yanında duvara koydu ve biraz üzerine eğildi.

Z: Bak şimdi Tanjiro paşam önce böyle çökceksin kıza, bakcaksın gözlerine, diceksin ki...

Kafasını Nezuko'ya çevirdi, aralarında birkaç santim vardı.

-Ben seni seviyom Nezuko-chan...

Karahindiba (Kny Lise au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin