"Fikrimce bu çok eğlenceli bir bölüm ama karakterler bir tık beyinsiz gibi gösterilmiş olabilir."
Birlikte arka bahçeye gelmişlerdi. Tanjiro'nun çağırdıgı oda birkaç merdivenden çıkınca vardığı küçük ama tatlı bir yerdi. Bir ders önceden romantik olsun diye okulda yasak olmasına rağmen bir çakmak ve mumlu bir fener koymuşlardı. Parmak uçlarında ilerleyen Nezuko ve Zenitsu seslerini duymaya başlamışlardı.
K: Çok tatlı bir yer, buraya sık mi gelirsin?
T: E-e-evet, harika bir yer cidden. Özellikle seninle yani, senin söylediğine göre, yani...
*Zenitsu fısıldıyor*Z: Lafı dolandırıyor teneffüs bitecek, video çekmeliyim ama merdivenlere çıkarsam direk fark edilirim *elindeki telefonu çıkarabileceği en yüksek noktaya çıkarır* aptal, 1.70, boy >:0
Önce etrafında gözünü gezdirip üstüne çıkabileceği bir şey aradı sonra 1.59 olan Nezuko'ya baktı, bir anda başını çevirmesinden ne düşündüğü belliydi.N: Sırtına çıkmamı istiyorsun.
Z: GERÇEKTEN KÖTÜ BİR NİYETIM YOK AMA SEN RAHATSIZ OLURSAN TABİ Kİ ZORLAMAM. Sadece gördüğüm kadarıyla etek değil pantolon giymişsin ve bu sadece bizim aramızda kalacak...
N: Tamam bağırmayı bırak da eğil zaman geçiyor.
Zenitsu yere çöktü Nezuko da kolayca üstüne biniverdi. Zenitsu onun ayak bileklerinden tuttu ve yavaşça ayağa kalktı. Zor da olsa dengede kalmayı başarınca ikisinin boyu tam yetmişti. Sadece Nezuko'nun gözleri ve telefon kamerası odayı görüyordu.Z: Görebiliyor musun???
N: ssssshhhhh
Tam zamanında video başlamıştı. Tanjiro Kanao'nun elini iki avucunun içine aldı.T: Şey Kanao-san... *kızarmış yüzüyle gözlerini kapatıp deriiin bir nefes aldı* SEN BENİM İÇİN ÇOK ÖZELSİN, SENINLE KONUŞUNCA KENDİMİ ÖZEL HİSSEDİYORUM, BENİ MUTLU EDİYOSUN HAYATIMA RENK KATIYOSUN, BENİMLE ÇIKAR MISIN?
Gözlerini açmadı Tanjiro. Kanao öyle şok olmuştu ki gözleri kocaman açıldı Tanjiro kadar kızardı.
K: E-EVET ÇIKARIM
T: GERÇEKTEN Mİ???
K: GERÇEKTEN
T: ŞUAN ÇOK MUTLUYUM
K: BEN DEE
T: AMA ZİL ÇALDI DERSE GİTMELİYİZ.
K: EVET HADİ BİRLİKTE GİDELİM.
İkisi de ayaklarında Nezuko panikle videoyu kapattı.
N: GELİYOLAR. ÇABUK!
Z: NE??!!!?!
Zenitsu anlık panikle dengesini kaybetti ve ikisi birlikte 2.80 yere devrildiler ama utanacak zamanları yoktu. Emekleyerek kendilerini küçük duvarın kenarına attılar. Biraz ses çıkarmışlardı ama Kanao ve Tanjiro onları fark etmeyecek kadar mutlulardı. Biraz uzaklaşmalarının ardından Nezuko ağzını kapadığı 2 elini çekip nefes aldı. Şimdi Zenitsu'yla klübenin kenarında oturuyorlardı.Z: İyisin dimi? Affedersin dengemi kaybettim.
N: İyiyim.
Z: Oh çok şükür, akşam bana videoyu atarsın. Gerçi sende numaram yoktur. Ver hızlıca yazim.
Nezuko kilidi açıp rehbere girdi. Tam Zenitsu'ya telefonu vermişti ki Zenitsu konuşmaya başladı.
Z: Teşekkürler...
N: Ne için?
Z: Dediğim şeylerden, başka insanların benimle ilgili anlattıklarından ve yanlış davranışlarımdan sonra bile bana hiç -en azından kırıcı olacak şekilde- sapık damgası yapıştırmadın. Benimle arkadaş olmaya devam ettin. Belki çok seçenek bulamadığından ama yine de teşekkürler... Neyse kaydettim ben. Koşalım da yok yazılmayalım bari.
Zenitsu ayaklanıp koşmaya başladı.
Z: GÖRÜŞÜRÜZ NEZUKO-CHAAAN!
Nezuko şok olmuştu. O derse geç kalıp yok yazılmış mıydı? Evet. Değer miydi? Evet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karahindiba (Kny Lise au)
РазноеShip kitabıdır. Kanao x Tanjiro, İnosuke x Aoi içerir ama genel konu Zenitsu x Nezuko.