B19-Kaçak

310 24 49
                                    

♡Benim kitapta Kamaboko'nun kalanı kenarda kudururken Tanjiro ve Kanao'nun max umursama seviyeleri:♡

♡Bir webtoon bölümünü okumam max 2 dakika ve yeni bölüm için 1 ay beklemem gerekiyor. Yani sizi anlıyorum. Ama yazma sürecinde eskisi gibi değilim. Ne biliyim eski yazdığım şeyleri daha çok seviyordum bilmiyorum. Neyse, sonraki bölümü 50 tane fanarta boğcam gibi görünüyor♡

T:Artık dersler dışında 5 saniye Nezuko'nun yanından ayrılmam. Gece 10 buçukta evde olmak nedir? Makomo da Makomo.... YA SANA RESMEN BİR ÇOCUK SALDIRMIŞ BENİM GECE HABERİM OLUYOR!

Bu azar tüm gece evde tekrarlarını gibi okulda da tekrar ediyordu. Ne var ki anıran İnosuke ve leyla Nezuko'nun umurund değildi. Tek utanıp kızaran Zenitsu'ydu o da Tanjiro'dan falan değil 5 dakika önce yaşanan olaydandı.

5 dakika önce yaşanan olay:

Z: Dün gece çok güzel bir rüya gördüm domuz biliyor musun? Kiraz çiçeği geliyordu, beni alnımdan öpüyordu.

İ:Ulan kiraz çiçeği zaten-

N:Evet her saniyesini dinledim, epey güzel riya görüyordun.

Z:N-nezuko sen ben filmde uyuyakalınca gittin dimi?

N: Biraz daha geçti aslınd-

T:AHANDA BULDUM SİZİ, BİRDAHA ÜÇÜNÜZ BİRLİKTE BENSİZ GEZMİYORSUNUZ! HELE SEN NEZUKO, SEN DİREK BENSİZ GEZMİYORSUN.... (Etc. 5 dakika konuşur. Zenitsu dün yapmış olabileceği şeyleri düşünerek anlık 86 kere utanç krizi geçirir)

Z:Ben izninle gidiyorum Tanjiro, bir iş... Çıktı da. *Kaç, kaç kurtar kendini sarı paşa*

Tanjiro nutuğa devam ederken Nezuko İnosuke'ye yaklaşır.
N:Eee, dün geceyle ilgili ne diyor?

İ:Tüm gece rüyasında kiraz ağacı gördüğünü söylüyor. Rüya diye her boku itiraf etmiş bunun rüyasındaki kiraz ağacı de bir güzel ben de seni seviyorum diyip öpmüş. Duydun hepsini dimi? Bizim Konitsu uykusunda çok konuşur. Yetimhanede de böyleydi. Hatta bazen yürüyüp yatağından çıkıp başkalarının yataklarına girerdi. Kaç kez onu yatağımdan tekmelediği hatırlamıyorum bile. Eh, artık her şeyi biliyorsun. Tüm gün onunla dalga geçeceğim, MUHAHAHAHAHGAHAGA!

Nezuko da kıkırdadı. Sonuç olarak Zenitsu'nun ona dedikleri gerçekti. Her şey sadece bir yanlış anlaşılmaydı. Nezuko bundan biraz kendini sorumlu tutsa da hiçbir şey için geç değildi. O gün tüm gün mutluydu. Eve gitti, partiye elbise bakmaya başladı. Çoktan Zenitsu'yla yapacağı dans ayarlıydı. Takım elbiseli kiraz çiçeğine aşık bir Zenitsu, var mı daha iyisi? Yatağında onun evinde çektiği resimlere baktı. Vicdan azabı çekti. Sonrasında 5 kez düştü

(Dört mecazi, bir gerçek. 4 tane fotoğraf çekmişti ve hepsine ayrı düştü. Sonra fotoğraflara bakarken abisi odaya girdi ve korkudan yataktan yuvarlandı.)

Her şey çok güzeldi...

Tek sorun Zenitsu... Zenitsu eskisi gibi değildi, utanmıştı, reddedilmekten korkuyordu. Sanırım biraz daha Zenitsu perspektifi lazım.

3. Teneffüs Zentisu ve İnosuke

İ: HNİNHAHAHGAGAAHAHĞAĞAHS
*İnosuke gülme sesleri*

Z:Gülme be... Zaten şuana kadar anlamasaydı da salaktı...

İ:Ne salağı, rüyanda resmen kıza 3 paragraf yürümüşsün, tabi anlicak. Kıh-NIAHHAHAĞA

Z:Of domuz bi git Allah aşkına.

İ: Okulun her yanında seni arıyor farkındasın demi?

Z:Açıklama istiyor...

İ:Eee, napcak başka?

Z:Ben açıklama istemiyorum..

İ:Bununla ilgili dahiyane fikrin nedir peki?

Z: Eh, benimle konuşamazsa...

İ:Kaçcan yani?

Z:He öyle..

*İnosuke durdu. Kağıt hışırtıları*

İ:İş ne zaman salak bir şey olsa utanmazın teki olup çıkıyorsun, ve ne zaman ciddileşse korkup kaçıyorsun... Bu işin okul çıkışı yaptığımız kavgalara döndü. Ya dövüşmezsin ve gurursuz bir p*ç olarak yaşarsın ya da çıkarsın. Çıktığında iyi bir dayak yeme ihtimalin var mı? HER ZAMAN... YA ÇIKAR VE AŞKIN ANASINI AĞLATIRSIN YA DA BULANIK P*Ç YAŞAMINA DEVAM EDERSİN.

Z:Hey sen, ne zamandan beri bu kadar mantıklı ve normal ses tonuyla konuşuyorsun... Kes şunu, beni korkutuyorsun.

İ:Bunları Zenitsu'ya oku. Onu cesaretlendircen...

İnosuke cebinden çıkardığı kağıda bir kez daha baktı.

Z:Hey o kağıt ne?

İ:Aoi bana verdi, sana okucağımı söyledi.*Adını doğru söyledi o7*

Z:*Gözlerini devirir* Anlaşıldı, o da benim iğrenç çöp çatanlık taktiklerimin peşinden gidiyor. Kafam o kadar dağınık ki bunu bile anlayamıyorum... Aoi'ye söyle gözüme gözükmesin. Ben p*çliği seçiyorum, topuklayıp kaçıyorum. Varsa diyeceği yakalasın beni.

İ:Kağıda yazsan, böyle iletmem zor. KAFAMDA TUTAMIYORUM. İKİNİZ DİREK YÜZ YÜZE KONUŞSANIZ OLMUYO MU YA, MEKTUP KARGASI MIYIM BEN?*Kargayı güvercinle karıştırdı ama başka bir evrende*

Z:Peki şimdi diyeceklerini aklında tut...

Yüzünde histerik ama aynı zamanda hoş bir gülümseme vardı. Nefesi sığdı, hala biraz hastaydı. Bulutlar göğü kaplamıştı.

Z:Dediğim gibi, onlara şimdilik bir cevabım yok. Ben sadece kaçacağım. Yakalasın, yakalayabiliyorsa...
...
..
.

Bu bölümün ardından bir mem:

Şaka bir yana Tengen Zenitsu karmasının yakışıklılığı😌🤌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şaka bir yana Tengen Zenitsu karmasının yakışıklılığı😌🤌

Şaka bir yana Tengen Zenitsu karmasının yakışıklılığı😌🤌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ZENİTSU YA TENGEN ÖZGÜVENİ İSTİYORUM)

Karahindiba (Kny Lise au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin