B18-Uyku

240 17 21
                                    

♡Wattpad fanficleri okuyorum abi adamlar 30 satır romantik betimleme yapıyorlar. Metaforlar, yorumlar, okuma müziği falan. Kendime bi bakıyorum, max 5 satır ciddiyetimi koruyabiliyorum. Ben de bu bölüm öyle bir şeyler denicem. O yüzden bu bölüme sevdiğim bir şarkı koyacağım değişiklik olsun. Bölüm de romantik şarkıyla okuyabilirisiniz ilk kısmunı, ben dinlerken yaziom.♡

Nezuko öylece kaldı... Ne yapacağını bilmiyordu. Kiraz çiçeği değildi, bu kalbini acıtıyordu. Tüm gece, tüm gece ona bakmıştı ama aklında olan yine kiraz çiçeğiydi... Zenitsu'nun kollarını ittirirken histerikçe güldü.

N: Ben... Ben kiraz çiçeğin değilim... Özür dileri-

Z: Sen kiraz çiçeğimsin.

Bu uyuyan bir insana göre çok net ve sert bir cevaptı.

N: Demek öyle, nerden biliyorsun? Gözlerin kapalı, karıştırmış olmayasın.

Nezuko sinirli bir gülüşle sorar. Zenitsu derince nefesler olarak ona daha sıkı sarılır. Biraz sonra yine mırıldanmaya başlar.

Z:Ben bu alçak, tuhaf, heyecanlı, bazen de garip hüzünlü, saatlerce dinleyebileceğim ama günde max 2 cümle dinleyebildiğim sesini her yerde tanırım. Onu tanımasam yere basan nazik adımlarının tıkırtısından tanırım. Onu da tanımasam iyice yaklaşırım kesik tavşan gibi aldığın nefesleri tanırım. Pembe parlak kiraz çiçeği gibi gözlerini görebilmem için gözlerime ihtiyacım yok. Sen yanımdaysan her duyum bana seni anlatır zaten.

Nezuko ikinci şoku geçirir. Gözlerinde biriken göz yaşları bir anda akar. Belki Zenitsu orada Mitsuri'yi söylese bu yaşlar asla akamayacaklardır. Ama bu... Nezuko başından beri nefret ettiği kiraz çiçeği olduğunu anlar. Zenitsu'yu kırdığı için binlerce kez sövdüğü kız aslında kendisidir. Nefret ettiği gözleri yine ona oyunlar oynamıştır, aynaya bakmayı unutup gerçeği kaçırmıştı. Zenitsu'nun elini kavradı.

N: Zenitsu sen... Uyanık mısın?

Cevap yok... Nezuko kıkırdar, birazcık Zenitsu'nun 39 derece yanan (havale) vücudunun sıcaklığıyla rahatlar. Tüm gece burada kalabilirdi...
.
..
...


*Telefon çalar.*
[Bana değil Tanjiro'ya sövün. Bu sefer o romantizmin içine sıçtı]

T:NEZUKO SAAT 10, NERDESİN SEN?

N: Abi, abi Makomo'yla zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız.

T:NEZUKO ORAYA GELİYORUM.

N:Abi, şimdi geliyorum. Gerek yo-
*Telefon kapanır.*

"Kahretsin, kahretsin, kahretsin, kahretsin!"

Nezuko paniklemişti. Zenitsu yu yavaşça koltuğa yatırdım, zorlukla kollarını üstünden çekti. Ayrılmak zor olmuştu. Hızlıca bir örtü bulup üstünü örttü. Yine çıkmanın eşiğindeyim kapıda durdu. Bir süre Zenitsu'ya gitti gözleri. Gülümsedi, yavaşça yanına gitti. Eliyle hafifçe alnındaki saçları sıyırıp sıcak alnına ufak bir öpücük kondurdu. Yavaşça fısıldadı.

N: İyi uyu, karahindiba. Kiraz çiçeğin seni seviyor.

Nezuko koşarak kapıdan çıkarken kapıyı ses çıkarmadan çekti ve Makomo'yu aradı.

N:MAKOMO ABİM SORARSA SİZİN EVDEN 5 DAKİKA ÖNCE ÇIKTIM, TÜM GECE DE SİZİN EVDEYDİM.

M:NEZUKO ABİN ARIYO

N: AAAAAAAAAAA

M:BEEEEEEE

N: CEEE- SADECE DEDİĞİMİ SÖYLE İŞTE BEN SİZİN EVDEN ÇIKTIM!

M:AMA BEN YALAN-

N: SÖYLİCEN İŞTE ZIRLAMA

M: TAMAM KAPAT
*Gerçek arkadaşlık böyle olur*

Nezuko karanlık sokaklarda koşarken çok mutluydu. Deli gibi terlemesi umurunda değildi. Üzerindeki tüm ağırlık kalkmış gibiydi. Abisinden yiyeceği azar küçük bir bedel sayılırdı. Bu geceye yüzde yüz değerdi. Zenitsu'nun sevdiği kişi oydu. O da Zenitsu'yu çok seviyordu, o da artık gözlerini seviyordu, lanet olası kiraz çiçeğini seviyordu.

Zenitsu'ya gelirsek o kucağındaki ufak örtüye sarılmış yüzünde ufak bir tebessümle yatıyordu. Olan her şey onun rüyasıydı kendince.

♡Kısa bölüm oldu amma velakin bence içerikli. Yani siz bu bölümü muhtemelen 3 dakikada silip süpürürsünüz ama ilanı aşk geldi resmi. Bence romantikli bir bölüm♡

Kısa bölümün okuyucuyu tatmin etmesi için şirin bir fanarta kısa bir content yazıyorum çünkü ben çok müthiş bi yazarım:(ultra cringe)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bölümün okuyucuyu tatmin etmesi için şirin bir fanarta kısa bir content yazıyorum çünkü ben çok müthiş bi yazarım:(ultra cringe)

Yanda tavla atan Urokodaki ve ismini unuttuğum Zentisu'nun dedesi:
Benimki seninkini döver
Benimkinin hinokami kagurası var
Benimki 7 form çıkardı hinokamiden daha havalı adı var
Benimki 3 nefes biliyo

Shinobu: İşte öyle Giyu'nın kıçına indirdim canim.

Mitsuri:Oha aşk çok havalisin.

Zenitsu: Mitsuri, önlük çok yakışmış ehe...

Nezuko:KENDİNE GEL SEN BENİM SEVGİLİMSİN, SANA MİTSURİ YASAK

Kanao:*Ben neden bunların arasına oturdum ki. Ah doğru ya Tanjiro*

Obanai: Hey aptsl saç kesimli sağık çocuk, hangi yolla ölmek istersin?🥰🥰🥰

Tanjiro:*Kardeşini asla görmeyip kör bir şekilde İnosuke'yle badminton maçlarını anlatıyor.*

İnosuke:*Tanjiro'yla yaptığı maçta kazandığı için barışçıl modda*

Genya:*O da geri kalan Kamaboko'yla oturmak istiyor ama sormaya utandığı için depresif bir şekilde yemek tıkınıp Sanemi'nin televizyondaki Tengen'e ettiği küfürleri dinliyor*🥲🥲🥲

Yushiro: Yukarıda karanlık bir odada Tamayo'nun resmini çizip mumlarla bağlama büyüsü yapmaya hazırlanıyor.💀💀💀

Karahindiba (Kny Lise au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin