B10- Kiraz Çiçeği

212 19 7
                                    

♡Nezuko'yu birkaç bölümcük kudurtabilirim.♡

Yemek bölümüne gittik. Topluca herkesi tavuk yemeye ikna edip -Tavuk istemeyen İnosuke'nin deli gibi tepinmesi kimsenin umurunda değildi- 3 kova alıp ortaya döktüler. Yedikten sonra Kanao ve Aoi'yi otobüse yetiştirmek için ufak çaplı bir konunun ardından neredeyse kusmak üzereyken Kanao ve Aoi yolcu edildi.

Yolda Tanjiro ve Nezuko'nun geçtiği parka gelmişlerdi. Parktaki bir kiraz ağacının altına oturdular. Zenitsu yere yattı. Nezuko biraz kızardı çünkü karahindibalar ve Zenitsu... Zenitsu konuşmaya başladı.

Z: Bir haftadır...

Üçü de merakla ona döndüler.

Z: Bir haftadır siz iki salağa bir şey söylemek istiyorum. Ama her ne zaman gelsem ya Kanao'ya 3 ay önceden doğum günü hediyesi düşünmem gerekiyor ya da bir kavga çıkaran bir manyağı avukat gibi savunmak zorundayım.

T: Ben erken olursa iyi ol-

İ: BURADAKİ LAF BANA MI?

Z: Susun. 5 dakika... Sadece 5 dakika susun sonra kudurursunuz. Nezuko-chan bile bir derdim olduğunu fark ediyor ama siz... Ona anlatmayacaktım bile, grupta gerçekten beni s*kine takan tek kişi olduğunu anlayana kadar...

Diğer ikisi susmuşlardı, Zenitsu yattığı yerden eline bir karahindiba alarak konuşmaya devam etti.

Z: Aslında bu bir problem olmamalı sanırım ama... Ben o kızı buldum. Benim diğer tüm kızlara yazmamı engelleyecek o kız... Ama sorun şu ki kız benden... O şekilde hoşlanacak bir kız değil. Onu uzun zamandır tanımıyorum ama yazdığım diğer kızlardan farklı, benim çok fazla rezil halimi görüyor. Onunla ben şu elimdeki karahindiba ile ağacın tepesindeki kiraz çiçeği gibiyiz. O benim kiraz çiçeğim... Ondan vazgeçemem, yerine başka birini koyamam ama o beni sevemez...

Birkaç saniyelik bir sessizlik. Zenitsu elindeki çiçeği döndürerek ona baktı. Nezuko şok olmuştu.

"Hoşlandığı bir kız var..."

Bir anda gelen ağlama isteğine karşı koydu.

T: Zenitsu, bu kadar emin olm-

Z: Kızla bir şansım olsa bile kaybederim Tanjiro... Eskiden onunla normal konuşabiliyorum şimdi gözüne bakmaya utanıyorum.

İ: Aşık olmak neydi tam açıklama?

Üçü birlikte İnosuke'ye baktılar.

Z: Sen az önce normal insan sesiyle mi konuştum, dur tamam şaşırılacak kısım bu değil. Aşkın herkes için tanımı farklıdır ama sorunun cevabı bu.

İ: BU NASI BİR CEVAP AQ

Z: Yine döndük domuza...

Gözlerini devirdi. Yüzüne bir kiraz yaprağı düştü. Gülümseyerek Oturur pozisyona geldi.
Z: 5 dakika bitti, kudurabilirsiniz.

T: Zenitsu ben... Aslında hepinizden özür dilerim. Bu aralar Kanao konusunda çok takıntılıydım ve hatalı olduğumu fark ettim. Zamanımın tamamını aynı kişiyle geçirince eskisi gibi büyülü olmuyor. Onunla olmayı seviyorum ama bazen başkalarıyla da takılmalıyım.

Z: Özre gerek yok. Heyecanın yeter, tadını çıkar.

N: Kiraz çiçeğinin kimliğini ne zaman söyleyeceksin?

Nezuko'nun sert bir tonda sorduğu bu ani sorusuyla Tanjiro ve İnosuke ufak bir şok yaşamışlardı. Bir süre çimlere bakan Zenitsu çevik bir hareketle ayağa kalktı.

Z: Hadi dondurma yiyelim.

Ellerini cebine atarak birkaç adım yürüdükten sonra arkasını döndü. Yüzünde sakin bir gülümseme vardı.

Z: Gelmiyor musunuz?

...................................
♡Bu kısım okuma zorunlu değil hikeyeyle alakası yok. Hoşlandığınız çocuk size yazıyor, cevap veriyorsunuz. Aktif olmasına rağmen size yazmıyor ve gecenin 3'ünde cevap yazıyor. Cevap olarak onu tersleyince de görüldü atıyor. Ve bu birden çok kez tekrarlıyor(yaşanıyor, tanıdığım arkadaşlarım aynı çocuğun adını duyarlarsa beni yok ederler o yüzden anonim olarak buraya anlatıyom). Why do you only call me when you high göndersem max ne olabilir?♡

Karahindiba (Kny Lise au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin