B7-Dedikodular

229 21 11
                                    


"Ufak bir yazar tükenmişliği ve yanlışlıkla hesabı unutma sonrası yeniden yazıyorum, 3-5 okuyanım var zaten onlar da sıkıntı etmesinler artık"

Nezuko gece yatağında dönüp duruyordu. Videoyu Zenitsu'ya yeni atmıştı (abisinin görmesinden korktuğu için o saate kadar beklemişti. Cevap bekliyordu. Çok süre geçmeden cevap geldi.

Z: Teşekkürler Nezuko-chan, çok iyi bir dikizcisin.😶‍🌫️😎

N: Şuan kendimi suçlu hissettim.

Z: Özür dilerimmm😳🥺 Her neyse, bugün çok eğlenceliydi, abin de baya mutlu sen de mutlu ol iyi geceler!

*Zenitsu çevrimdışı*

N: İyi geceler

"Süper cringe ama şirin..."

Telefonu kapatıp kenara koydu. Yorganını örttü. Aklından çıkaramıyordu.

"Teşekkürler..."

"Benden 2 yaş büyük yavşağın tekinden hoşlanıyor olamam, değil mi?"

Kafasını yastığa gömdü.

"Kimi kandırıyorum ki..."

[1 hafta sonra:]

-Nezuko!

-KALKTIM!

Abisi çok mutlu görünüyordu. Kahvaltıyı hazırladı, neredeyse Nezuko'yu okula sürükledi. Nezuko o gün abisinin yanında dolaşmak istemedi. Sıraya kafasını yaslayıp uyumaya başladı.

?: Sürekli kendinden büyük erkek çocuklarla konuşuyor, abisiymiş meh

??: Sadece Zenitsu'nun dikkatini çekmeye çalışıyor, Zenitsu'nun umurunda bile değil. Sadece onu bir seçenek olarak görüyor. Biliyor musunuz okul açıldığında birkaç gün Zenitsu'yla yazışıp onu reddetmiştim. Şu an yazmıyor ama zaten benden hoşlandığını biliyoruz.

?: Cidden saçma kız...

Nezuko kendisinden hoşlanılmadığını biliyordu ama... "Zenitsu'nun umurunda bile değil. Sadece bir seçenek olarak görüyor..." Mutsuz olmuştu. Sınıftaki tek arkadaşı Makomo ona yaklaştı.

M: İyi misin?

N: hıhı...

M: Gel biraz hava alalım...

Bahçeye çıktılar, bir banka oturdular.

M: Bir süredir konuşmuyoruz, ee ne var ne yok?

N: Hoşlandığım bir çocuk var desem...

M: Ooo, ciddi konular varmış. Şanslı çocuk hakkında neler öğrenebilirim.

N: Umurunda bile değilim.

M: Bunu o mu söyledi?

N: Hayır ama-..

M: O zaman umurunda olmadığını nereden biliyorsun?

N: O Her gün benim gibi ya da benden daha hoş, zeki veya güzel başka kızlarla benim gibi konuşuyor. Beni umursamadığı çok açık.

M: Demek öyle birinden hoşlanıyorsun... Sık konuşuyor musunuz?

N: Eh, gibi gibi... Biraz zorunluluktan...

M: O zaman cevabı bulmanın tek yolu onunla konuşman...

N: Haklısın galiba...

Bir süre düşündü.

N: Teşekkürler Makomo, seninle konuşmak iyi geldi.

M: Bir şey değil, umarım o da seni seviyordur.

N: Umarım...

Sınıfa yönelirken yolda abisi yanına geldi.

T: Naber Nezuko ş-...

Z: Bu gece de sizin evdeyiz Nezuko-chan!

Yandan gelen Zenitsu geldiği gibi hızlıca gitti, heyecanlanmaya başlamıştım.

T: BEKLESENE, Bİ KERE DE BİZİM EVİN DIŞINDA BİR YERDE BULUŞALIM.

Zenitsu dönüp yeniden yanlarına geldi.

Z:Nereye gidelim park falan istemiyorum bari avm'ye gidelim. Domuzu bir şekil getiririz. Kanao'yu da çağır, Aoi'yi ben hallederim. Nezuko-chan'ı getircen mi? O da gelsin ya...

T: 5 saniyede bir plan yapma DUR Bİ!

Z: Duramam hocam! Yarın(cumartesi) saat 2'de avm'nin önünde, sadece Kanao'yu ikna etcen zaten, hem ikinize bir aydır date yaptırmaya çalışıyorum, alışırsınız. Anlatacak baya önemli şeylerim var bi de, eee... Neyse konuşuruz güle güle!

T:Du-

Çoktan gözden kaybolmuştu.

T: Zenitsu işte, bu arada Nezuko gelmek istemiyorsan gelmeyebilirsin, normalde bu tür planları sevmediğin-..

N: Gelicem.

T: Bugün de herkes sözümü kesiyor. Neyse o zaman yarın gideriz.

"Kesin bize 3'lü date ayarladı aşkım."

Nezuko kafasındaki gerizekalı sesleri susturup eve gitti. Yarın için düzgün bir kıyafet hazırlaması gerekiyordu.

Karahindiba (Kny Lise au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin