Assalamualaikum semua. Cerita ini adalah karya pertama saya. Semua yang tertulis hanyalah rekaan semata-mata. Tiada kaitan dengan yang hidup ataupun sudah mati. Disebabkan ini ialah karya pertama saya, maafkan saya jika ada kekurangan dalam cerita ini. Heheheh kita baru lagi sorry eh. But i will try my best.
DISCLAIMER‼️⚠️ Cerita ini 100% idea dari diri saya sendiri. Saya tidak mengikut mana mana cerita dan jikalau ada bahagian yang lebih kurang, mungkin itu satu kebetulan sahaja.
Saya harap korang sukakan cerita ni. I really appreciate you guys sebab sudi nak baca cerita saya ni. Malu la hahahah. Ingat ya! jangan letakkan harapan yang tinggi untuk cerita ni. Papepun korang memang the best. Sayang ah korang.
: ˖ ࣪ . ⑅ It's You ࿐ ⋆。˚
Status: On goingTarikh mula:
6 may 2023Hero:
Tengku Raess Aedden Bin Tengku Hadi
Heroin:
Elyana Lyra Binti Mohd Elriss.
Please vote and comment tau!
That's it from me. Sayang korang !
Love;
Lera✨
Elyana lyra 🫶🏻 Tengku Raess aeddenTENGKU RAESS AEDDEN BIN TENGKU HADI-
Merupakan sorang jejaka berumur 27 tahun yang diminati ramai oleh kaum wanita kerana rupa parasnya yang sangat kacak dan dilahirkan dalam keluarga jutawan.Dia merupakan CEO Resgio holdings menggantikan bapanya tengku hadi. Dia juga mempunyai personaliti yang dingin dan tegas yang membuat ramai orang takut untuk membantah arahannya. Tengku Raess merupakan anak yang sulung dari tiga adik beradik , seorang adik lelaki bernama Tengku Raqif Adam , dan adik perempuan Tengku Reena Khalisha.ELYANA LYRA BINTI MOHD ELRIS-
Seorang gadis berumur 24 tahun yang sangat cantik dan lemah lembut dan berjaya dalam bidang kerjayanya. Elyana merupakan seorang pereka fashion yang terkemuka dan mempunyai butik sendiri. Dia mempunyai seorang abang dan seorang adik lelaki, dia merupakan anak kedua dari tiga orang adik beradik . Selain itu, elyana juga merupakan influencer kerana fashion nya yang sgt disukai oleh ramai kaum perempuan.Elyana sudah lama menyukai Raess tetapi dia hanya pendamkan perasaannya.
Raess seorang yang pendiam, memendam satu perkara yang hitam dalam dirinya. Oleh sebab itu, dia bersifat dingin dengan semua kaum wanita.
Setelah keduanya habis belajar, mereka pulang ke tanah air dan bekerja dengan bidang masing-masing.
Adakah Elyana akan masih cuba untuk memikat hati Raess ? Atau dia hanya berserahh begitu sahaja?
YOU ARE READING
[C] 𝐈𝐭'𝐬 𝐘𝐨𝐮!
Romance「 ✦ELYANA LYRA ✦ TENGKU RAESS AEDDEN ✦ 」 Mempunyai perasaan terhadap seseorang namun perasaan itu hanya dipendam seorang diri. Mahu membuat pengakuan? Fuh! seperti menempah maut sahaja! Jadi disinilah dia sekarang. Hanya berani untuk melihat lelaki...