Cigarettes After Sex

317 21 50
                                    

49. Bölüm

Medya: Cigarettes After Sex-K

And I'm kissing you lying in my room
Holding you until you fall asleep
And it's just as good as I knew it would be
Stay with me I don't want you to leave...

*****

"Hepimiz cehennemde yanacağız.. Ve ben oraya da seninle gitmek istiyorum."

Gün boyunca, dün geceyi düşünmekten dolayı kafayı yemek üzereydi. Hayatı boyunca hiç yaşamadığı bir doyuma ulaşmıştı dün gece. Bright'ın kendisine -farklı- bir şekilde dokunması tüm duyularını etkilemiş, etkisini şimdi bile tüm bedeninde hissedebiliyordu.

Kırmızı gülün hassas dokunuşunu hala teninde hissedebiliyordu sanki. Bedeninin bu kadar duyarlı olduğunu bilmiyordu şimdiye kadar. Bright ile beraber o da kendi bedenini keşfe çıkmıştı adeta.

Kasıklarındaki yangın hala devam ediyor, erkekliği sızlıyordu. Dün gece yaşananları bir türlü unutamıyor, unutmak da istemiyordu. Şimdi daha fazlası için yanıp tutuşuyordu bedeni.

Çıkma saatini çoktan geçmiş olmasına rağmen bir türlü evine gitmek için yeterli gücü kendinde bulamıyordu. En iyisi Bright'ı bugün hiç görmemek, diye düşündü. Yoksa duygularına daha fazla ket vuramayacağını biliyordu.

Gigi çoktan evine gittiği için klinikteki tüm ışıkları söndürüp, kendi odasına çekildi. Masasının gizli bölmesindeki zulasını çıkarıp, paketin içinden bir dal sigara alıp, dudaklarına götürdü.

Loş odasında çakan çakmağın alevi kısa süreliğine kızıla boyamıştı etrafı. Ateşi sigarasının ucuna dayayarak yaktı. Derin bir nefesle çekti içine yoğun dumanı. Ciğerlerine kadar gönderdiği zehri, büyük bir keyifle tekrar dışarı saldı başını yukarı doğru kaldırarak.

Bu rahatlamaya çok ihtiyacı varmış gibi tüm bedeni bir anda gevşeyiverdi. Kendini salan, uyuşmuş bedenini, odasındaki uzun koltuğa bırakarak yayılmış bir şekilde oturdu.

Gözlerini tavana dikerek iyice yayıldığı koltukta içiyordu sigarasını büyük bir keyifle. Dudaklarından çıkan dumanlar başının üstünü kaplayıp etrafa yayılıyordu. Ciğerlerinde zehirli duman, aklında Bright'ın hayaliyle öylece dalıp gitmişti.

Onu hayallerinden koparan kapının açılıp kapanma sesi oldu. Koridordan gelen ayak seslerini duyunca gelenin Gigi olduğunu tahmin etti. Kesin yine bir şeyini unutmuş, onu almak için geri dönmüştür diye tahminde bulundu.

Sigara içmesine hep çok kızardı, kesin yine bağırıp çağıracak diye düşünmesine rağmen sigarasını söndürüp saklama gereği bile duymadı. Çünkü şu an kendisinin, nikotine aşırı derecede ihtiyacı olduğunu ona izah edebileceğini düşünüyordu.

Odasının kapısı açıldığında karşısında görmeyi en son umduğu kişi dikiliyordu.

"Bright!" diyebildi genzine kaçan duman yüzünden öksürük krizine girdiği sırada. Bir eliyle ağzını kapatıyor, diğer eliyle de havadaki dumanları dağıtmaya çalışıyordu.

"Öhö, öhö. Ne işin var senin burada?"

Kapı eşiğinde hala beklemekte olan kumral adam, sinirle kaşlarını çattı gördüğü manzara karşısında.

"Sen? Sen sigara mı içiyorsun?"

Win'in kendini zehirlediği düşüncesi bile yetmişti tüm bedenini kaskatı kesmeye.

"Arada bir. Nadiren yani. Ya çok mutlu olduğumda ya da aşırı mutsuz olduğumda."

Parmakları arasındaki sigarayı söndürmemekte hala inat ediyordu Win. Yanarsa da boşa yansın diyordu. İçi nasıl yanıyorsa, bu sigara izmariti de öyle yansın istiyordu.

ƠƁՏҼՏՏҼƊ 🌗 ||ƁⱲ||✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin