50. Bölüm
Medya: Dean Lewis-Waves
"Beni her şeyin bulunmak için terk edildiği o hisse geri götür."
********
Üstlerinden akan sıcak suyun daha da gevşettiği ıslak bedenler, birbirlerine daha da sokuldu. Banyo fayanslarına yansıyıp geri dönen inleme sesleri ikisini de çıldırtıyordu.Sabah uyandıklarından beri ellerini birbirlerinden çekememişlerdi ve soluğu banyoda, sıcak duşun altında almışlardı.
Win, Bright'ın avuç içinde aşağı yukarı ovduğu sertliğinin seğirdiğini ve yakında sona gelmekte olduğunun farkına vardı. Bright'ın öpmekten kızaran dudaklarına son bir kere daha asıldı. Alt dudağını emerken Bright'ın ellerine boşaldı.
"Ah, bu çok güzeldi."
Win'in memnuniyetini belli eden gülümsemesine karşılık kumral adam da gülümsedi aynı şekilde.
Kendi avucunun içinde hala sertliğini korumaya devam eden Bright'ın penisine baktı. Uzun zamandır yapmak istediği ama cesaret edemediği bir şey vardı.
"Senin de rahatlaman gerek. Bana izin ver."
Ne yapmak istediğini anlamayan Bright, sıcak suyla beraber gevşemiş vücudunu Win'in ellerine bıraktı. Aklı gitmiş gibiydi. Bu adamdan başka bir şey düşünemiyordu.
"Ne yapmak istiyorsan bebeğim, izin veriyorum." dedi dudaklarına ıslak bir öpücük vererek.
Win çapkın bir gülümsemeyle Bright'ın boyun bölgesine doğru indirdi öpücüklerini. Boynunda izler bırakacak şekilde öpüp emdikten sonra sanki orada işi bitmiş gibi köprücük kemiğine, sert göğüs kaslarına doğru yol aldı.
Öptüğü her yerde iz bırakmak onun için bir görev gibiydi. Bu adamın her zerresi ona aitti ve bunu kanıtlamalıydı. Karın kaslarına doğru yol aldığında çekimserliği bırakarak elinin içindeki penisin başına ufak bir öpücük bıraktı.
Bakışlarını tepesindeki adama çevirdi, ne tepki vereceğine bakındı. Bright ona dikkatle bakıyordu. Devam etmesini istiyordu. Win bundan cesaret alarak diz çöktü ve ıslanmış uzvu dudaklarının içine aldı. İlk baştaki tecrübesizliği sadece penisin başını ağzına alması ve yalamasıydı. Sonraki hamlelerinde Bright'tan gelen inlemelerin artması ve saçına dolanan parmakların sertleşmesiyle yaptığı işi daha bilinçli yapmaya başladı.
Kendisi de bir erkek olduğu için, bir erkeğin nasıl zevk aldığını çok iyi biliyordu. Bunu kullandı Win. Penisin tamamını ağzının içine alıp emmeye, eliyle de çekiştirmeye devam etti. Hareketleri hızlandıkça Bright'ın nefes alması da hızlanıyordu.
"Ah, bu harika bebeğim. Aynen böyle devam et."
Tepesindeki adamın memnuniyetini, gözlerini kapatmasından ve kalçasını oynatmasından anlayabiliyordu. Saçlarına dolanan el, kafasına sertçe bastırıyordu. Zorlansa da yaptığı işe devam etti Win. Bundan o da zevk almaya başlamıştı. Az önce sönen erkekliği yeniden hareketlenmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ƠƁՏҼՏՏҼƊ 🌗 ||ƁⱲ||✔️
FanfictionSen bilmiyorsun ama biz her gece seviştik Win... Başlangıç 01.10.2021~ Bitiş 12.11.2023 Kɑpɑƙ tasarımı @petɾicɧσɾcɑltɧɑ