52.Bölüm
Medya: Rosenfeld- I Want to
*******
UYARI:
Hazır mısınız gençler?
Asıl kırmızı evresine geçiyoruz....
Sağ ayakla, derin bir nefes alarak girin içeri...
Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. Teşekkürler.....
//////////////
"Seni seviyorum çünkü bütün evren sana ulaşmam için iş birliği yaptı. Paulo Coelho"
Kötü günler geride kalmıştı artık. İki adam tekrar huzuru birbirlerinde bulmuş, hayatlarına devam ediyorlardı.
Bir sürü terapi ve kullanılan ilaçların bırakılması sonucu Bright yine eski neşesine kavuşmuştu. Buna en çok Win seviniyordu. Anita ile araları düzelmiş, kadın arada sırada evlerine ziyarete geliyordu. Bright'la babası hakkında sohbet ediyorlardı uzun uzun.
Baharın en güzel günlerini yaşıyorlardı.
Yine öyle bir günde baş başa evde vakit geçiriyorlardı. Basit bir gece planlamışlardı halbuki. Sadece romantik bir film izleyip, patlamış mısır yiyip sonra da sarılıp uyuyacaklardı. İkisi de nereden bilebilirdi ki izlemek için seçtikleri romantik filmin çoğunluğunun seksle ilgili olduğunu.
"Lanet Gigi'nin oyununa geldim yine." diye söylenmeye başladı içinden. Bu filmi izlemeleri için Gigi tavsiye etmişti.
Başrollerin her yakınlaşma sahnesinde Win, içinde bir huzursuzluk hissediyordu. Bunun nedeninin Bright'ın filmden rahatsız olup olmadığını düşünmesinden dolayı mı yoksa alt taraflarındaki hareketlenmeden dolayı mı olduğunu bilmiyordu?
Onu istiyordu. Hem de uzun zamandır. Elbette o kutsal günün bir gün geleceğini ikisi de biliyordu ama birbirleri için sabretmeleri gerektiğini düşünüyorlardı. Aslında gergin olan en çok Win'di galiba. Hem Bright için endişeleniyordu hem de kendisi için. Netice de bu, ikisi için de bir ilk sayılırdı.
Bright'ın seks için hazır olup olmadığını bilemiyordu henüz yaşadığı onca kötü günlerden sonra. Peki kendisi hazır mıydı? Onu her hücresine kadar şiddetli bir arzuyla istediğini bilse de yine de aklındaki kaygıları bir türlü çıkarıp atamıyordu.
"Hala sevişiyorlar. Resmen aşk filmi diye konulu porno çekmişler." dedi Win, ortamı yumuşatmak adına. Bir taraftan da Bright'a bakmaya çalışıyordu. Gergin görünüyordu sanki? Işıklar kapalı olduğu için tam olarak nasıl bir modda olduğunu kestiremiyordu bir türlü.
"Sevmediysen kapatalım. İzlemek zorunda değiliz."
Hala ifadesiz bir yüz ifadesiyle gözünü ekrandan ayırmayan sevgilisine bakıyordu. Kulakları mı kızarmış Bright'ın, yoksa yanlış mı görüyordu? Aman Tanrım, Bright gerçekten de utanmış, diye geçirdi içinden. Bu görüntüsü komiğine gitmiş, hafifçe gülümsemesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ƠƁՏҼՏՏҼƊ 🌗 ||ƁⱲ||✔️
FanficSen bilmiyorsun ama biz her gece seviştik Win... Başlangıç 01.10.2021~ Bitiş 12.11.2023 Kɑpɑƙ tasarımı @petɾicɧσɾcɑltɧɑ