><><><><><><><><><><><><><>>><><>
زندگی تلخیای خودش و داره...
باید بلد باشی با چه مزه هایی امتحانش کنی...><><><><><><><><><><><><><><><><>
...
جی کی عقب عقب رفت...
اون دوتا به تهیونگ و جی کی نگاه میکردن...
نمیدونستن چیشد یهو؟...چشماش از ترس پر شده بود...
درسته...
اون احساساتِ انسان هارو داشت...
بخاطر صاحبش...
اونو مثل یه انسان شبیه سازی کرده بود...-من...من...
نتونست ادامه بده...
میدونست چه خبره...
میدونست چیشده که تهیونگو تا این حد عصبیه...پا رو خط قرمز هاش گذاشته بود...
عقب گرد کرد
با شمارش سه...
و دیدن اینکه تهیونگ داره میاد طرفش ...شروع کرد دوییدن ...
از اینطرفم تهیونگ که دید اون ربات احمق داره از دستش فرار میکنه...خیز برداشت و شروع کرد دنبال کردنش...جیمین: ای...اینجا...چه خبره؟
جونگ نام گوشه ی شقیقش و خاروند...
تهیونگ مثل روح از جلوشون رد شد...
-ام...نمیدونم......
...جی کی با وحشت فقط میدویید و توجه ای نمیکرد که به کی میخوره یا چه اتفاقی با دوییدنش داره میفته...
فقط میدویید...
فقط میخواست دست تهیونگ بهش نرسه...از پله ها تند تند پایین رفت...
رسید طبقه ی پایین و همچنان صدای پا پشت سرش بود...
اونهنوزم دنبالش بود...
میدونست تا نگیرتش دست از سرش برنمیداره...دیشب میدونست اینطور میشه و جی کی بهش گفته بود...
اما اون گوش نداد...و پا رو خط قرمز های تهیونگ گذاشته بود.
و حالا تهیونگ فکر میکنه کاره اونه.تو راه جیهوپ و دید که داره از اتاقی خارج میشه اما...دیگه دیر بود تا خودش وکنترل کنه...
جیهوپ برگشت و با دیدن کوک که داره مستقیم میاد تو صورتش شوکه خشک شد...
کوک: هیونگگگگگ...
جیهوپ:جونکوکککککک...
و این برخورد وحشناک اون دوتا به هم بود و افتادنشون رو زمین...خداروشکر کسی اون اطراف نبود تا این خرابی وحشناک رو ببینه.
با اینکه جیهوپ روی کوک افتاده بود اما زانوش صدمه دید...
و تهیونگ که تازه بهشون رسیده بود عصبانیتشو با دیدن چهره ی درد کشیده ی هیونگش فراموش کرد و دویید طرف جیهوپ و از روی جی کی بلندش کرد.-هیونگ حالت خوبه؟..جایبت که صدمه ندیده؟
جی کی که دید کسی حتی براش مهم نیس بلایی سرش اومده یا نه...خودش بلند شدو رو زمین نشست...جیهوپ: فقط پام...اخ...اره اره همینجا...خیلی درد میکنه.
تهیونگ بعده برسی پایِ جیهوپ با خشم به اون ربات احمق نگاه کرد...
تهیونگ: مگه کوری؟
YOU ARE READING
STIGMA
RomanceTaekook [completed] شایعه ای به گوشتون خورده؟ که میگه جونکوک تو سن ۱۷ سالگی خودکشی کرده... و تهیونگ یه نسخه ازش ساخته... ... این شایعه واقعا وجود داره...بین ارمیا و طرفدارا... شاید واقعیه هوم؟ تا حالا بهش فکر کردین؟ که جونکوک ما فقط یه نسخه ی کپی شد...