...
><><><><><><><><><><><><><><><>تو بیداری...
چقدر کابوس دیدم...><><><><><><><><><><><><><><><>
...-م...منظورت چیه که...جی کی به تهیونگ دارو تزریق کرده؟
جیمین با شوک گفت و به نامجون خیره موند...
نه تنها جیمین بلکه همشون جا خورده بودن...
چطور ممکنه؟
چرا جی کی و جونگ نام اینکارو کردن...درسته جی کی گناهی نداشت...اما اون میخواست تهیونگو بکشه...
نامجون مجبور بود حقیقت و به همشون بگه...
باید میدونستن...
تا دنبال جی کی بگردن...
و وقتی اونو دیدن خاموشش کنن...
جونگ نام با اینکارش نشون داده بود به وسیله ی جی کی میخواد به تهیونگ اسیب بزنه و حتی بکشتش...نباید میزاشتن جی کی روشن بمونه...چون جونگ نام تمام دستور العمل های جی کی رو میدونست و این یعنی خطر...
خطرِ هوش مصنوعی و خطرِ بد تر به اسم... جونگ نام...جیهوپ تک خنده ای کردو گفت: شوخیه نه؟
نامجون جدی نگاش کرد: من سر تهیونگ شوخی نمیکنم هیونگ.
جیهوپ اخم محوی کرد: داری میگی اون هوش مصنوعی دونسنگ منو میخواسته بکشه...تو الان باید بگی؟نامجون: ما خودمونم یک روزه فهمیدیم ...
جین: باورم نمیشه...جیمین: جی کی نسخه ی خوبیه...اما فقط تا وقتی که دکمه ی احساساتش خاموش نشه...اون جونگ نام عوضی خوب خودشو نشون داد.
جین:اخه چرا...چرا جونگ نام از تهیونگ متنفره؟...چرا تا حالا نشون نداده بود؟
یونگی که تا اون لحظه سکوت کرده بود گفت: الان باید چیکار کنیم؟...قطعا جونگ نام دست از سر تهیونگ برنمیداره.
نامجون: فقط ازتون میخوام طوری با جونگ نام رفتار کنین انگار هیچی نمیدونین و از چیزی خبر ندارین...بزارین فک کنه هنوز بهش اعتماد دارین...جی کی پیش اونه باید جاش و پیدا کنیم.
جیهوپ:اشعال عوضی...فقط دستم بهش برسه کاری میکنم صد برابر کاری که با تهیونگ کرد سرش بیاد.
نامجون: امشب به تهیونگ میگم همه چیز زیر سر جونگ نام بوده...شما چیزی نگین.
یونگی تایید کرد و گفت: خبرنگارا مثل مورو ملخ جلوی بیمارستان وایسادن و میخوان توضیحی ازمون بشنون.
جین: من میرم باهاشون مصاحبه میکنم...باید تاریخ کنسرت و بندازیم عقب تر.
نامجون:خوبه...هیونگ فقط حواست باشه بهشون آتو ندی...کارای کنسرت با تو یونگی.
جین سری تکون داد: خیالت راحت.
یونگی: باشه.با ظاهر شدن جونکوک تو راهرو همه بهش خیره و از بحث اصلی دور شدن...
جیمین هیجان زده رفت جلو...
-ظاهر جونکوک که انگار اتفاقی نیفتاده.
جیهوب: همین که سالم از اتاق تهیونگ اومده بیرون نشونه ی خوبیه.
ESTÁS LEYENDO
STIGMA
RomanceTaekook [completed] شایعه ای به گوشتون خورده؟ که میگه جونکوک تو سن ۱۷ سالگی خودکشی کرده... و تهیونگ یه نسخه ازش ساخته... ... این شایعه واقعا وجود داره...بین ارمیا و طرفدارا... شاید واقعیه هوم؟ تا حالا بهش فکر کردین؟ که جونکوک ما فقط یه نسخه ی کپی شد...