part 26

973 163 41
                                    

><><><><><><><><><><><><><><><>

یه بغضی توی گلومه الان...

><><><><><><><><><><><><><><><>

...

-جونگ نام زندست...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

-چیییییییییییییییی؟
جین: ببخیال جیم...مهم اینه سالمم الان...
-جیننن...میخواستن بهت مواد تزریق کنن بعد تو ریلکس روبرومون نشستی و میگی بیخیالللل؟

نامجون: پیگیری کردم ...دارن ازش بازجویی میکنن تا بفهمن از طرف کی اومده.
جیهوپ: حتما ساسنگ فنه...

نامجون: نمیدونیم...فعلا باید صبر کنیم تا از اداره اگاهی باهامون تماس بگیرن.
یونگی عصبی نفسی گرفت و دستی به صورتش کشید: جونکوک کجاست؟

جیهوپ سیبی از تو ظرف میوه برداشت و با نیشخندِ شیطانی گفت: هنوز خونه ی تهیونگه.
جیمین لبخند جذابی زد: اوکی شدن؟

یونگ با تمسخر بهشون نگاه کرد: به نظرتون تهیونگِ تخسی که من میشناسم گاردشو پایین میاره؟...میتونم شرط ببندم الان دارن میزنن تو سرو کله ی هم...فقط امیدوارم دوتاشون سالم از جنگ بیرون بیان.

جین خنده ی شیشه پاکنی کرد: بریم بهشون سر بزنیم؟
نامجون: طبق معمول به نگهبان خونش گفته کسی از ماهارو راه نده.

جین اخم کرد: غلط کرده مرتیکه...بلند شین بریم ببینم...من براشون نگرانم میخوام مکنه هامو ببینم.
جیمین هم با موافقت از جین بلند شد: ارههه...اگه شده از درو دیوار و پنجره وارد خونش میشیم.

یونگی پوکر بهشون نگاه کرد: با اینکه مخالفم...اما منم دلم براشون تنگ شده.
جیهوپ با نیشخند زد به کمر یونگ و گفت: اوووووو....چی میشنوم؟

یونگی چشم هاشو براش چپ کرد که صدای خنده ی جیهوپ هوا رفت...

جیمین دستش و مشت کردو بالا برد: بریم به سوی تهکوکمون...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

با اخم به ۵ نفری نگاه میکرد که روی کاناپه روبروش نشسته بودن...
چشم هاشو براشون ریز کرد و تک تک نگاهشون میکرد...
باورش نمیشد...

در اخر طاقت نیاورد و با همون اخم گفت: باورم نمیشه به نگهبان رشوه دادین...
جیمین لبخند پت و پهنی زد: رشوه نه عزیزم...اسمش هست هدیه.

کوک که کنار تهیونگ رو مبل دونفره روبروی اونا نشسته بود با این حرف جیمین نتونست طاقت بیاره و دستش و جلوی دهنش گذاشت تا نخنده و تهیونگو عصبی تر نکنه...

تهیونگ: رشوست...اومدین نگهبانِ منو با یه عالمه پول و غذا و مرخصی و قولِ یه واحد اپارتمان خر کردین که بیاین اینجا...کی به یه نگهبان اپارتمان هدیه میده؟

STIGMAWhere stories live. Discover now