20| Catching my death

53 6 28
                                    

Every time we say goodbye

Baby, it hurts

When the sun goes down

And the band won't play

I'll always remember us this way

~ Lady Gaga

That was the night I nearly lost you

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


That was the night I nearly lost you

I really thought I'd lost you

~ Taylor Swift




16 maja 2020

 Choć od dawna wiedzieli, że zaćmienie księżyca musi w końcu nadejść, nie czuli się nawet trochę przygotowani. Zatanna najbardziej odczuwała zbierającą się energię. We wszystkim co robiła było widać, że rozpiera ją energia.

— Dobra Amaya, rzuć głazem w Billy'ego — rozkazała i odsunęła się od dziewczyny, żeby stanąć obok Rachel.

Billy w swojej dorosłej formie rozłożył szeroko ręce.

— Ty wiesz, że obrywanie kamieniem boli? — zapytał, ale Zatanna tylko skinęła Amayi.

Rachel już kilka razy oglądała moce dziewczyny w użyciu, ale dalej ją to fascynowało. Amaya najpierw brała głęboki oddech i przykładała dłoń do swojego medalionu, jakby pocierała go na szczęście, ale już po chwili, w momencie, w którym dziewczyna wydychała nabrane powietrze, wokół niej roztaczała się niebieska aura, która formowała się w sylwetkę zwierzęcia, o którym myślała dziewczyna, tym razem w ogromnego goryla. Amaya otwierała oczy i jej ciemne tęczówki jarzyły się na niebiesko. Podniosła leżący na ziemi głaz i z całej siły rzuciła nim w Billy'ego. Chłopak, mimo że nie znosił uderzeń, nie uchylił się, chodziło o to, żeby Amaya umiała wycelować, głaz rozbił się o bruneta, który nawet nie drgnął.

— Ałć — skomentował, Zatanna pokazała wzniesione kciuki do Amayi i wydała obojgu polecenie:

— Sokół — Billy wiedział, że ma się wznieść, a Amaya, że ma przywołać ducha sokoła i go dogonić. Cały proces wyglądał tak samo jak z gorylem choć tym razem szybciej, aura ptaka otoczyła ją i po chwili dziewczyna sunęła do góry, gdzie z łatwością prześcignęła Billy'ego.

Oboje opadli na ziemię i Zatanna wydała kolejne polecenie. Rachel mimo wszystko rozglądała się dookoła czy nikt się nie zbliża, byli na środku szczerego pola, ale ostrożności nigdy za wiele.

— Łączymy goryla z sokołem — krzyknęła Zatanna.

Łączenie sprawiało Amayi większy problem, ale nie poddawała się i naciskała, żeby to ćwiczyć najbardziej. Zatanna tłumaczyła jej, że przejęcie takiej ilości mocy jest niezwykle trudne i wyczerpujące. Nie wiedzieli jednak jakiego użycia mocy będzie wymagane od Amayi podczas łatania magicznych pęknięć. John nie wyjaśnił im tego w jasny sposób, mówił, że Amaya nie tyle musi potrafić robić sztuczki co panować nad mocą totemu.

NEWWPAPER ⚡ Shazam!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz