Stay with me

50 6 0
                                    

"Τι πρεπει να κανω? Πως πρεπει να αντιδρασω με ολα αυτα? Γιατι ολα αυτα σε μενα? Γιατι τωρα?"

Τοσα πολλα αναπαντητα ερωτηματα, κιομως υπαρχει τροπος, υπαρχει καποιος που μπορει να μου τα απαντησει....μερικα απαντηθηκαν αλλα οχι ολα...Περσι...πρεπει να μιλησουμε...

"Το πηρα αποφαση θα παω να τον βρω για να μου απαντησει" Μονολογω "Αλλα και παλι που ξερει αυτος τα υπολοιπα γιατι? Ααααα...!! Δεν γινεται αυτο που ζω!"

Πεφτω μπρουμητα πανω στο κρεβατι και ξεφυσαω. Πρεπει να με πηρε ο υπνος για καμια ωρα, οταν ξυπνησα ημουν ξαπλωμενη στα ποδια του Περσι. Τον καταλαβα απο το αρωμα που φοραει.

"Καλα ξυπνητουρια πριγκιπισσα μου!" Μου χαιδευει απαλα τα μαλλια.

"Ποση ωρα εισαι εδω?" Σηκωνομαι και τρυβω λιγο τα ματια μου.

"Οχι πολυ!" Μου χαμογελαει

"Ακου Περσι εγω..."

"Σσσ..." Με σταμματαει βαζοντας το δαχτυλο του πανω στα χειλια μου. "Δεν χρειαζεται να πεις τιποτα...ξερω οτι σου ειναι πολλα ολα αυτα και οχι χρειαζεσαι χρονο να τα δεχτεις. Μπορω να περιμενω να περιμενω, νομιζω το καταλαβες!"

Δεν το σκεφτομαι πολυ και τον αγκαλιαζω εχοντας τα ματια μου κλειστα. Πρεπει να ξαφνιασα τον Περσι γιατι δεν με αγκαλιασε αμεσως, οταν ομως το εκανε, με εσφυξε και νομιζω τον χρειαζοταν. Χαιρομαι που τον εκανα χαρουμενο μετα απο ολα αυτα που μου ειπε. Ηθελα πολυ να ξανα αισθανθει καλα..για ενα περιεργο λογο, τον συγκεκρμενω δεν θελω να τον βλεπω ετσι...Ειναι λες και ενα κομματι μου σπαει, οταν ειναι αυτος χαλια.

"Μιας και εισαι εδω..θα ηθελες να σ βαλω κατι να πιεις η να φας?"

"Εσενα!" Χαμογελαει

"Εγω δεν τρωγομαι" Του ανταπωδιδω το χαμογελο.

"Εε...τοτε τιποτα."

"Καλα θα σου φερω λιγο νερο." Σηκωνομαι , παω στην κουζινα και του βαζω λιγο νερο. Επειτα επιστρεφω στο δωματιο.

Δεν ηταν εκει...ειχε φυγει. Αλλα αυτη την φορα μου ειχε αφησει ενα σημειωμα.

"Γλυκια μου Ευα,
Σε ευχαριστω και παλι απο τα βαθη της καρδιας μου για την βοηθεια που μου προσφερες οικιοθελως για την γρηγοροτερη αναρωση μου. Θα ηθελα παρα πολυ να μεινω μαζι σου περισσοτερο σημερα, αλλα δυστυχως δεν γινεται.
Θα ξαναερθω ομως σημερα, περιμενε με και σε παρακαλω μεινε ασφαλης καρδια μου. Δεν θελω να μου παθεις τιποτα.
Με πολυ αγαπη, Περσι.

"Καλα θα μπορουσε ομως και να μου το πει.." Μονολογω και χαμογελαω καθως το διαβαζω.

I wanna be yours!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt