Πραξη παθους

29 3 0
                                    

Ευας Pov

Νιωθω τις γλωσσες μας να παιζουν το δικο τους παιχνιδι και τα ζεστα χερια του να μου χαιδευουν ολο μου το σωμα. Σταμματαει ξαφνικα στο μπουτι μου και με κοιταει με τα μεθυστικα του ματια χαμογελωντας. Του ανταποδιδω το χαμογελο και του γνεφω να συνεχισει αυτο που θελει να κανει. Η εκθραση του προσωπου του προδιδε τον ενθουσιασμο και την ανυπομονησια του. Χαυδεοντας αρχικα το στηθος μου, κατεβαινει στα μπουτια μου και τους χωνει μια σφαλιαρα ενω μου δαγκωνει ελαφρα το κατω χειλος και με κανει να αφηνω ενα βαριαστεναγμο απολαυσης. Συνεχιζει υστερα βασανιστικα αργα μεχρι που φτανει στην υγρη περιοχη μου και την χαιδευει λιγο απαλα και σιγα. Επιτηδες το κανει καθως αρχισα να βαριανασενω πιο γρηγορα και πιο βαθια θελωντας να καταλαβει ποσο πολυ με τυρραναει με αυτα που κανει. Τελικα μου βαζει το πρωτο δαχτυλο και μου ξεφευγει μια σιγανη φωνη που μαλλον του αρεσε αφου νιωθω να βαζει και το δευτερο δαχτυλο και να παιζει εκει κατω. Δεν αντεχω και βαριανασενω προσπαθωντας να μην κανω πολυ φασαρια αλλα τον τραβαω οσο πιο απαλα μπορω απο τα μαλλια στο λαιμο μου και αυτος χωρις να χασει χρονο αρχιζει να με φιλαει ωσπου μετα απο λιγο βγαζει τα δαχτυλα απο την περιοχη μου και καταφερνω να ηρεμησω λιγακι. Τον βλεπω που σηκωνεται και φευγει απο διπλα μου, καθεται στο τελειωμα του κρεβατιου και μου ανοιγει λιγο παραπανω τα ποδια μου ωστε να εχει καλυτερη προσβαση. Με κοιταει λιγο και ομολογω οτι ντρεπομαι λογο που με βλεπει ετσι οποτε δεν τον πολυ κοιταω. Στηριζομενος απο το ενα γονατο μου τον νιωθω σιγα σιγα να μπαινει μεσα μου και αμεσως γραπονομαι απο τα σεντονια προσπαθωντας να αντεξω τον πονο και να τον αντικαταστισω με απολαυση σαν την καλη μαζοχα που ειμαι. Μπαινει σιγα σιγα ολοκληρος μεσα και σκυβει για να ερθει απο πανω μου. Κουνιεται αργα αργα μεσα εξω ωστε να μην ποναω πολυ αλλα δεν αντεχω και οπως τον αγκαλιαζω του τραβαω ελαφρα τα μαλλια ενω βαριανασενω και που και που μου ξεφευγουν κραυγες ηδονης. Δεν ποναω τοσο οσο το απολαμβανω, μου αρεσει ο τροπος που ακομα και εκεινη την στιγμη δειχνει ποσο πολυ με θελει και με αγαπαει. Παιρνει την πρωτοβουλια και αρχιζεικαι κινηται πιο γρηγορα και μη αντεχοντας αλλο αφηνω ελευθερες της κραυγες απολαυσης μου που μαχονταν τοση ωρα να ελευθερωθουν ενω τυλιγω τα ποδια μου γυρω του. Σε λιγο τελειωνει και πεφτει κουρασμενος πανω μου. Ο γλυκος μου εχει αναψοκοκκινησει και ειναι γεματος υδρωτα αλλα δεν του αφαιρει την σαγινευτικη μυρωδια που παντα εχει. Σκεπαζομαστε λιγο με το σεντονι και τον παιρνω αγκαλια, τοποθετοντας το κεφαλι του αναμεσα στο στηθος μου. Με την σειρα του με αγκαλιαζει και αρχιζει να μου πιπιλαει τις ρογιες κανοντας με να ξαναρχισω να βαριανασενω.

"Περση....οχι αλλο....για σημερα....παρακαλω..." Προσπαθω να πω μεσα στις ανασες μου.

"Καλα.." Λεει και σταμματαει ενω κουνιεται για να βολευτει καλυτερα. "Σαγαπαω μωρο μου, σαγαπαω παρα πολυ." Συνεχιζει και με σφιγκει στην αγκαλια του.

"Και εγω σαγαπαω πολυ αγαπη μου." Του απανταω και τον φιλαω στο μετωπο ενω τον χαζευω καθως τον παιρνει σιγα σιγα ο υπνος. Του χαιδευω τα καστανα μαλλια του και κλεινω και εγω τα ματια μου αφηνοντας με στα χερια του υπνου.

I wanna be yours!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz