"Ευα...εγω.."
Νοιωθω περιεργα καθως με πλησιαζει..δεν ξερω τι να θελει..γιατι με πλησιαζει τοσο πολυ?..
"Ναι?" προσπαθω να του απαντησω οσο ηρεμα μπορω..
"Ευα εγω..." επαναλαμβανει "Εγω σε θελω να γινεις δικια μου"...
Με πλησιαζει ακομα πιο πολυ, τοσο πολυ που μπορω σχεδον να νιωσω τα χειλια του πανω στα δικα μου. "Πραγματικα δεν ξερω τι να κανω τι να σκεφτω...να τον αφησω να με φιλησει? Ειναι οντως αυτο που θελω?".. Κλεινω τα ματια μου και ισα που τον νιωθω πανω και αμεσως μετα αφου ανοιξω τα ματια μου εχει εξαφανιστει απο το δωματιο.
"Πφφφ...το σιχενομαι οταν το κανει αυτο" Μουρμουριζω παραπονιαρικα.
Κοιταω την ωρα και ειναι σχετικα νωρις 8.30 το απογευμα. Σκεφτομαι να παρω τηλεφωνο την Κωννα, να της πω τα βασικα αλλα οχι παντα ολα... Πιανω το κινητο στα χερια μου και πληκτρολογω το μυνημα.
*Ψηνεσαι για μια βολτα εχω να σου πω* (Ευα)
*Ολα καλα να ανησυχισω?* (Κωννα)
*Ελα απο την πλατια και θα τα πουμε..γενικως καλα ειμαι* (Ευα)
Κλεινω το κινητο και ανοιγω την ντουλαπα ψαχνοντας ρουχα. Τιποτα δεν μ αρεσει. Πιανω και βαζω μια μαυρη κοντομανικη μπλουζα με μια σταμπα απο το one piece και ενα σκισμενο τζιν με τα ροζ all star μου. Κατεβαινω κατω και χαιρεταω την μαμα μου φιλωντας την στο μαγουλο.
"Που πας?" Με ρωταει ηρεμα καθως φτιαχνει μια σαλατα να φαει.
"Μια βολτα με την κωννα, δεν θα αργησω στις 9.30 θα ειμαι πισω" Της απανταω με ενα ψευτικο χαμογελο.
"Ενταξει. Σε παρακαλω μην αργησεις πολυ!" Μου λεει γεματη παραπονο.
"Ναι μαμακα" Την αγκαλιαζω ξανα και βγαινω απο την πορτα και λιγο πριν βγω αρπαζω την γαλαζια μου ζακετα nike.
Περπαταω προς την πλατεια και νιωθω οτι με κοιτανε δυο ματια. Κοιταω τριγυρο αλλα δεν βλεπω κανεναν. Φτανω στην πλατεια ενα τεταρτο αργοτερα και βλεπω την κωννα να κοιταει το κινητο της.
"Χεεεεευ..!!" Τρεχω φωναζοντας πανω της και την αγκαλιαζω.
"Εεειι..! Πως εισαι μπουμπου?" Με αγκαλιαζει και αυτη. Δεν ειμαι σιγουρη αν μου αρεσει η οχι που με λεει μπουμπου, αλλα το δεχομαι.
"Εχουμε να πουμε πολλα!" Την κοιταω με ενα βλεμα και παιρνω μια βαθια ανασα.
"Ωχ!" Μου λεει πισω, παιρνει και αυτη μια βαθια ανασα και καθετε κατω στο παγκακι.
"Λοιπον" Ξεκιναω και καθομαι και εγω στο παγκακι διπλα της "Ηρθε ενας αντρας η αγορι δεν ειμαι σιγουρη, εχει υπεροχα ονειρικα ματια, ειναι ψηλοτερος απο εμενα και εχει καστανα κοντα μαλλια." Λεω και ονειροπολω λιγο σκεφτοντας τον.
"Ερωτευτικαμε?? Και δεν μου λες που τον γνωρισες?" Με ρωταει πονηρα.
"Δ-Δεν...εε...εγω...Κωνναααα ειναι εκτος θεματος αυτο!" Της γκρινιαζω. "Δεν θυμαμαι που τον γνωρισα" Ψεματα "Και ηταν μαζι μου χτες και νομιαζω με φιλησε...αλλα οχι κανονικα κανονικα ισα π με αγκιξε."
"Που πυ σε φιλησε?" Με ρωταει με ενα χαμογελο στα χειλη.
"Στο στομα μωρη!" Της απανταω γελωντας.
"Οοοοο...." Μου λεει πονηρα.
Η ωρα περναει και της διηγουμε τα σημαντικοτερα γεγονοτα εκτος απο τις λεπτομεριες οπως το τι πλασμα ειναι ο Περσι. Κοιταω το κινητο μ και βλεπω την ωρα 9.40 Γαμω αργησα παλι. Χαιρετιεμαι με την Κωννα και παω σπιτι. Ευτυχως δεν μου ειπε τιποτα η μαμα μου, πρεπει να μην με καταλαβε που αργησα ετσι ανεβαινω γρηγορα πανω στο δωματιο και βαζω πιτζαμες. Ξαπλωνω πανω στο κρεβατι και κλεινω για λιγο τα ματια μου.
"Ποια ηταν αυτη? Τι της ειπες και γιατι αργησες να ερθεις σπιτι?" Ακουω την θυμωμενη φωνη του Περσι και πεταγομαι απο το κρεβατι. Γιατι να μιλησει ετσι και να με τρομαξει?
CZYTASZ
I wanna be yours!
Dla nastolatkówΜυθικά πλάσματα ζουν τελικά ανάμεσα μας... Μια αιώνια αγάπη μεταξύ ενός βρικόλακα και μιας θνητής. Μοχθηρά σχέδια ανατρέπονται και οι εχθροί κάνουν την εμφάνιση τους. Τι θα γίνει ανάμεσα στο ζευγάρι; Πως θα επιρρεασει τον χαρακτήρα του βρικόλακα η σ...