ALINTI

12.3K 215 3
                                    

Hey :)) Merhaba, öncelikle bölüm geciktiği için özür dilemek istiyorum. Şimdilik alıntı paylaştım çünkü daha heyecanlı olsun diye fazla düşünüyorum.
Bu arada vote ve yorumlar için teşekkür ederim ama Ybyb gibi yorumlar yerine hikaye içerikli yorumlar bekliyorum. Çok daha ilham verici gerçekten.

Neyse çok tutmayacağım, iyi okumalar. :****

Elimdeki pakettte ellerimi gezdirdim. İçinde ne olduğunu deli gibi merak ediyordum. Uzun koridoru neredeyse tamamlarken aklımdaki soruların cevapsız kalışı sinir kat sayımla oynuyordu. Kağıtta yazan numaralı odayı bulduğumda önünde durup derin bir nefes aldım. Evin gelinine böyle işler yaptırdıklarını Gökmen biliyormuydu acaba.

Kapıyı tıklatacağım sırada ardına kadar açılmasıyla geri çekildim. Tuhaf bir şeyler vardı. 

"Buyrun." dedi ince sesli kadın. Ürkek adımlarla içeriye girdim. Beyaz koltuklar oldukça rahat ve sık görünüyordu. Beyaz hakim perdelerin sadeliği de hoştu. Büyük ekran televizyonun karşısındaki yuvarlak yatak dikkatimi çektiğinde yutkundum. Kapı çarptı. Hızla arkama döndüğümde titrek bir nefes aldım. Sıyah takım elbisesiyle karşımda dikilen kocam elleri cebinde, alaycı gülüşlerinden birini yapıyordu. Bir adım geri gittiğimde iki adım geldi.

"G-Gökmen..." Bir elini cebinden çıkarıp ensesini kaşıdı.  "Burada ne işimiz var."

Bacağım sert bir şeye deydiğinde durmam gerektiğini anladım. Yanıma gelip eliyle saçlarımı geri itti.

"B-Bu senin için miydi?" Paketi kaldırıp aramıza engel olarak koydum. 

"Ah! Evet." Elimden alıp yatağa fırlattı.

"Peki... Neden paketi ben getirdim?"  Elini yanağımda gezdirip  nefesini yüzüme üfledi.

"Asıl paket, sendin güzelim."

Karnımdaki kasılma hissiyle aldığım nefesı bıraktım. Burnunu yavaşca burnuma deydirip dudaklarını dudaklarıma  dokundurdu.

"Şimdi, seni burada becermemem için bir şey söyle?"

ZORAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin