1.Bölüm ( Parti)

43.6K 655 64
                                    

Merhaba :D:D İlk bölüm baya uzun oldu çünkü asıl konuya istedim.

3959 kelime yazmışım :o ohaa :DD

İlk başlarda sıkılabilirsiniz belki ama sonradan çok eğlenceli olacak. +18 de olacak. istemeyen okumaz.

Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyor olacağım.

Sınır : 5 vote + 5 yorum :D Yb hazır zaten :) hemen yayınlarım.

--

" Dünya hanım, Lale hanım sizi salonda bekliyor." dedi sinem. Onu defalarca bana hanım dememesi için uyarmıştım.Ama demekte diretiyordu.

"Hemen geleceğimi söylersen çok sevinirim." dedim dedim yatağımdan kalkarken.

" Tabi söylerim." diyip Bunun üzerine aşağı inmek için hazırlanmaya başladım. Toz pembe mini elbisemi giymiştim. Elbise dekolteden ibaretti. Ama bu en sevdiğimdi ve bugün özel bir gündü. Aşağıya indim. Teyzem oturmuş beni bekliyordu.

" Gel kızım." dedi ciddi bir tonla. Elbisemin eteğini tutup yanına oturdum. Gözlerimi kahverengi gözlerine dikip gülümsedim. " Sana bir şey söyleyeceğim. Ama iyi düşün olur mu?" Ne söyleyecekti ki. Gözlerimi merakla ona diktim ve " Pekala. Nedir o şey?" diye sordum.

" Dünyacım kardeşin..- "

" Teyze lütfen. Bana onlardan bahsetmeyecektin?" dedim gözlerimi kaçırarak. " Tatlım. Bu çok önemli. " Tekrar ona döndüm ve gözlerimi devirdim.

"Nedir önemli olan? "

" Kapadokyada düğün var. Ve bizimde orada bulunmamız gerekiyor." Her ne kadar sen git işte beni neden götürüyorsun demek istesem de dememiştim. " Teyze " dedim kısık sesle. " Korkuyorum.." diye devam ettim. Kolunu omzuma koyup beni kendine sardı. " Korkma tatlım. Orada gerçek ailen olabilir ama bende senin teyzenim ve seni ben büyüttüm. Sana zarar gelmesine asla izin vermem. Hem keyifli olmaya çalışır mısın lütfen? Çok eğleneceğiz emin olabilirsin." dedi gülümseyerek. Gülümsemesine karşılık verip ayağa kalktım.

" Ahh tatlım. Harika görünüyorsun. Eminim ki Ayaz da çok beğenecek." dedi imalı bir şekilde.

" Yapma teyze. Ayaz beğensin diye değil. Yani şey.. Bugün doğum günü ve arkadaşlarla sürpriz bir partı yapmaya karar verdik. "

" Çok mutlu olacaktır tatlım." dedi teyzem ve ben evden çıkmak için merdivenler doğru yöneldim.

"Ah tatlım birde.. Yarın gideceğiz düğün cumartesi günü olacak. Biraz gezeriz diye düşündüm." Ona dönüp gülümsedim. " İyi düşünmüşsün teyzelerin en güzeli." dedim ve öpücük yolladım. Teyzem de her zamanki gibi tutmuş gibi yaptıp yanağına götürdü ve sonunda kapıya doğru tekrar yönelmiştim.

# # #

" Ceren , berk'e tembihledin değil mi? ayaz'a bir şey söylemeyecek." dedim tek kaşımı kaldırarak. Göz kırpıp gizli bir iş yapıyormuşuz gibi kulağıma fisildadı. Sahi! gizli bir iş yapıyorduk. " Merak etme dünya halletim."

"Tamam." deyip mekandaki masalara bakınmaya başladım. Bu masalar bize göre fazla sıradandı.

"Ceren?" dedim yüksek sesle. Dudaklarımı bükmüştüm. " Dünya?" dedi bana bakmadan. Bu kızın soruma soruyla cevap vermeleri beni delirtiyordu. " Bu masalar.. Fazla sıradan. Adeta düğün masası gibiler. Bir partiye uygun değil." Elindeki süsleri bırakıp yanıma geldi. "Sanırım birşeyler yapabiliriz ha?" diyip gülümsedim. Süslerim bulunduğu yere giderken. " Sen varya! Alemsin Dünya." dedi kıkırdayarak.

ZORAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin