9.Bölüm ( D' mi, C' mi? )

14.7K 304 21
                                    

Gökmen'den...

Elimi yatakta gezdirip homurdandım. Yanımda yoktu. Doğrulup sırtımı yatak başlığına dayadım. Gitmiş olabilir miydi?

Yataktan çıkıp boxerımı giydim. Banyo kapısına ilerlerken endiseliydim. Kendine bir şey yapmış olabileceğinden korkuyorum.

"Dünya?" Ses yok. Derin bir nefes aldım. Banyo kapısını açıp içeriye baktıktan sonra balkona yöneldim.

Beyaz deri koltuğa kıvrılmış yattığını gördüğümde iç çektim.

Elini kolunda gezdirip alnına yaklaştım. Kıpırdanıp tuhaf sesler çıkardı.

Odaya dönüp telefonumu elime aldım. Bize kahvaltı istedikten sonra Dünya'nın yanına döndüm. Saçları ıslaktı. Duş almış olmalıydı.Onu yavaşca kucağıma alıp yatağa götürdüm. Kahvaltı gelene kadar yanında uzanabilirdim.

Kollarımı ince beline dolayıp kafamı omzuna gömdüm. Sırtı bana dönüktü ve poposuna baskı yaptığımı biliyordum. Elimi karnında hafifçe gezdirip göğsüne doğru çıktım. Mırıldanıp kıpırdadı. İçinde südyen yoktu ve göğüs ucları sertleşmişti.

Parmaklarımı ucunda gezdirip boynuna öpücük kondurdum. Elini koluma koyup çekmeye çalışırken kendini benden uzaklaştırmaya çalıştı. Hala benden kaçıyordu.

"Lütfen... Yapma, çok yorgunum." Göğsündeki elimi tişörtünden içeri sokup nefesımi boynuna üfledim.

"Rahatla güzelim." diyip onu rahatlatmaya çalıştım. Göğsünü kavrayıp hafif sıktım.

İnlediğinde yüzümdeki ifade yerini sırıtmaya bıraktı. "İşte, böyle."

Elimi yavaşça bacaklarına indirdim. Durmamı istercesine kıpırdandığında şişliğim kalçasına daha çok baskı yaptı. Geceliğini yukarı sıyırıp bacak arasına dokunmak için bacaklarını araladığımda titrek bir nefes aldı.

Parmağımı baskı yaparak sürttüm. Eliniyle engel olmaya çalışırken kıvranıyordu. Kafasını geri yaslayıp derin nefesler aldı.

Kapının sesini duyduğumda koca bir siktir çekip son kez parmaklarımı hareket ettirdim. "Bir yere kıpırdama, geliyorum güzelim."

Söylediğim kahvaltılar gelmişti. Kadına gitmesini söyledikten sonra tepsiyi içeri aldım. Dünya ıslak saçlarını tepeden topuz yapmıstı ve sırtını yatak başlığına dayayıp bacaklarını kendine çekmişti.

Tepsiyle yanına ilerledim. Yeşil gözlerindeki ifade yabancıydı.

"Kahvaltı zamanı." tepsiyi eline bıraktım ve banyoya ilerledim. Kısa bir duş ardından yanına döndüğümde tek bir şeye bile dokunmadığını gördüm.

"Yememişsin." omuz silkti.

"Canım istemiyor." Ona bu yemeği yedirtecektim.

Tepsiyi alıp muzipçe sırıttım. "O zaman kaldığımız yerden devam edelim."

"B-Ben aslında... Acıkmışım." Tepsiyi geri verip yanına oturdum.

Yemek yerken onu izlediğımi farkettiğinde durdu.

"Öyle güzelsin ki, sana dokunma isteğimi bastıramıyorum."

Elimi yavaşca bacağında gezdirdiğimde tepsiyi kenara bırakıp yavaşca yataktan kalktı. "Ben... doydum."

"O zaman şimdi beni doyur."

Alt dudağıni dişlerinin arasına alıp ısırdı. Elini tutup kendime çektim.

ZORAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin