Selam kalpleriiim, nasılsınız?
İki kitap yürütmek istiyorum. Zaten DM bir bu iki olduğu için dayanamadım bunu da yazıp direk atmak istedim size. Bölümü okurken neler hissettiniz yorumlara yazmayı unutmayın. Bu bölümde güzel olmuş mu onu da yazın. Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın, iyi okumalar!
Başlangıç Tarihi: 18.12.2023
1.Bölüm: Kalp ve hapishane.
*Kalbim benim hapishanemdi.*
"Sayın seyirciler, ünlü iş adamı Halit Dinç aldığımız bir habere göre batmıştır. Son dakika haberlerle karşınızda olacağız!" Gözlerim televizyonda duran spikerin konuştuğuna takıldı.
"Halit Dinç ve batmak?" Çayımdan bir yudum aldım.
"Kızım bak, bırak televizyonu baban görürse çok kıza." dedi annem mahcup bir sesle.
"Anne babamda buna bir şey söylemez herhalde. O kadar kaba bir adam değildir diyeceğim ama maalesef ki öyle." Ben buyum her şeye rağmen ses çıkartan ama kimseye başımı eğmeden yürüyen Naz'ım...
"Hadi kızım, baban görmesin." Annemi babama karşı mahcup etmek istemediğim için mutfakta duran televizyonu kumandasıyla kapattım.
"Hadi annecim okula hazırlan. Biliyorsun babanı zor ikna ettik okuman için."
"Peki anne." Odama gidip okul kıyafetlerimi giyindim, çantamı hazırlayıp banyoya gittim. Normalde saçımı salmak çok istiyorum ama babam okula saçı tolu gidilir dediği için saçımı topladım.
"Anne ben çıkıyorum!" Anneme banyoda saçımı toplarken seslendim.
"Tamam kızım." Annem evin kapısının önünde beni beklemeye başladığı gördüm merdivenin orada.
"Hadi kızım sağ salim git gel." Annemin yanağından öptüm.
"Tamam annecim." dedim. Ayakkabımı giyip evden çıktım. Okula giderken yakın arkadaşım olan Ezgi'yi gördüm.
"Günaydın!" dedi Ezgi neşeyle.
"Günaydın." dedim sadece gülümseyerek.
"Bugün matematik sınavı var biliyorsun değil mi?" Bugün sınav mı vardı? Tabi ya bugün sınav vardı! Aklımdan komple gitmiş.
"Doğru, tabi ya bugün sınav vardı değil mi?" Telaşla Ezgi'ye döndüm.
Oysa beni sakinleştirmek için sağ kolumu tuttu.
"Hiç telaşlanmana gerek yok güzelim, sen zaten çalışmadan da yüksek not alıyorsun." Ezgi konuşurken esnemişti. Anlaşılan sabaha kadar internette mesajlaşmış olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP HIRSIZI
Teen FictionNaz Işık, kendisi babası tarafından sevilmeyen ve hep babası tarafından şiddete maruz kalan bir kızdır. O gün kendisine atılan bir iftiradan dolayı hem disiplin cezası hem de babasına haber verilir. Haber verildikten sonra babası Naz'a şiddet uygula...