2.Bölüm: Kor.

280 106 29
                                    

İyi okumalar!

Şarkılar: Red, If I Break

Revirde beni bir saat dinlendirdiler. O zamana kadar Ezgi ve Çağrı yanımda durdular. Bana açlık serumu takmışlardı. Günlerdir aç ve susuz kaldığım için o yüzden baygınlık geçirmişim. Çağrı anlamsız gözlerle bana bakıyor, Ezgi ise ne olduğunu bildiği için serum takılan elimi almış alnına koyup ağlıyordu.

"Geçmiş olsun." dedi hemşire kolumdaki serumu çıkararak.

"Teşekkür ederim hemşire hanım." dedim, Ezgi gelip benim kolumdan tutarak kalkmama yardımcı oldu.

"Hadi Naz, dikkatli ol." Ezgi sağ kolumdan tutuyordu. Çağrı'nın da diğer kolumu tutacağı zaman kolumu hemen çektim.

"Gerek yok." dedim.

"Peki." dedi Çağrı masum bir şekilde. Ben bu masum rollerini biliyorum oğlum, kandıramazsın beni! Revirden çıktıktan sonra yüzüm dik bir şekilde sınıfa adımımı attım. Utanması gereken kişi ben değil, onlar. Bir gün bana yaptıklarınızın hepsini ben size yapacağım!

"Vay kaçak gelinimiz gelmiş arkadaşlar!" dedi Ece bana doğru yaklaşarak. Bütün sınıf bize pür dikkat bakıyordu. O bana bir adım attıkça bende ona bir adım attım. Dişlerimi sıkarak konuşmaya başladım.

"Ece, yürü git sinirimi bozma benim! Saçından tuttuğum gibi bütün okula rezil ederim seni!" dedim, Ece sinirle gülümseyerek bana baktı. Sonra da Efe'ye baktı.

"Kendine yeni manita mı yaptın külkedisi?" dedi Ece pis pis sırıtarak. Gözlerim saniyeyle Çağrı'ya kaydı. Tekrardan Ece'ye döndü.

"Ece yürü git başımdan." dedim sinirle.

"Gitmezsem ne olur Külkedisi?" dedi Ece daha da fazla yaklaşarak. Ona bir adım daha attım.

"Ne mi olur?" dedim sırıtarak. Kafasını salladı. Önüne gelen bir tutam saçı aldım ve kulağının arkasına atacağımı zannederek kıpırdamamıştı bir hamle de elimle saçını tuttum.

"Gitmezsen bu olur!" dedim daha fazla saçını çekiyordum.

"Bırak beni geri zekâlı!" dedi Ece.

"Ben sana bir şans verdim Ece ama sen onu bile değerlendiremedin." dedim. Bütün sınıf arka sıralarına oturmuş gülüşerek bize bakıyorlardı. Ezgi ve Çağrı da beni Ece'den ayırmaya çalışıyorlardı. Bir kere daha saçını çekeceğim sırada hoca içeriye girdi.

"Çocuklar ne oluyor burada!" dedi hoca bağırarak. Hoca geldiğin de herkes yerlerine geçti, bende pençelerimi Ece'nin saçlarından geri çektim.

"Bir şey yok hocam." dedim Ece'den ayrıldığım sırada.

"Bir şey var hocam." dedi Ece saçını düzeltirken, "Bu manyak beni dövdü!"

"Öldürmediğime dua et!" dedim Ece'ye bakarak.

"Kesin sesinizi! Geçin yerlerinize!" dedi hoca hepimiz yerlerimize geçtik Efe hocanın yanında durdu. Ne yani bu zengin züppesi benimle aynı okulda ve aynı sınıfta olamaz herhalde? Yok, yok değildir!

Gözlerimi kırpıştırdım, ovdum ama bu salakla aynı sınıftayım!

"Yeni sınıf arkadaşınız Çağrı Dinç." dedi hoca.

"NE!" diye bağırdım birden.

"Ne oldu Naz'cığım? Beğenemedin mi?" dedi hoca.

KALP HIRSIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin