Частина 5

96 11 2
                                    

Розповіді Луни було достатньо, аби пригадати ще більше, ніж показували сни. Тереза знала, що дівчина виживе, але не була певна, що з нею усе буде добре. Можливо, в іншому житті вони б могли стати подругами, але в цьому вже пізно. Тереза більше ніколи її не побачить, вона в цьому впевнена.

Вона сиділа на кушетці і чекала на лікаря, поки іншим робили якість тести і брали у них кров. Вся її голова була забита думками про слова Луни і "ПЕКЛО". Невже вони й справді такі лихі, чи може це лише Луна так перебільшила? Хоча це сумнівно, навіщо їй брехати? Тереза відчувала, що невдовзі усе дізнається, але то буде згодом, а зараз, її огляне лікар і вона піде разом з іншими.

  - Ти Тереза? - перепитала жінка, що тільки-но підійшла.

  - Так.

Лікарка потягла за білу тканину штор, щоб закрити дівчину від допитливих очей, і та видала неприємний вухам скрегіт. Тереза оглядала жінку і в око кинувся бейдж на білосніжному халаті, на бейджі було написано «Лікар Кроуфард». Це ім'я їй не здавалося знайомим, навідміно від доктора Ави Пейдж, що у її снах щоразу повторювала: «"ПЕКЛО" – це добре».

  - Лягай і не бійся, я лише огляну тебе. - промовила лікарка Кроуфард.

                                ***

Томас не міг знайти собі місця, після розмови з Дженсоном, його відвели до інших, але Терези там все ще не було. Ньют теж не знаходив собі місця, але не через неї. Томасу шкода, що вони кинули Луну напризволяще, але іншого вибору у них не було. Принаймні, він хоче в це вірити. А от у що він не хоче вірити, так це в те, що він працював на "ПЕКЛО". Так, він зробив хорошу справу, передав усі дані, що мав правій руці, але ж це не виправдовує того, що це саме він відправляв своїх друзів у клятий лабіринт.

  - Томас, - гукнув Вінстон - пам'ятаєш, що казала Луна?

Хлопець не розумів про що йде мова, тож похитав головою.

  - Вона сказала, що у нас максимум три дні, щоб вибратися звідси. - відповів за Вінстона Галлі.

  - Але куди ми підемо? - спитав Томас.

  - Права рука, - мовив Фрай - знайдемо їх!

  - Як?

  - Томас, яка різниця, як ми це зробимо? - сказав Мінхо.

Хлопці мали рацію, їм треба забиратися звідси, але як, вони не знали. Їм треба роздобути ключ, а ще, Томас не піде без Терези, тож завдання ускладнюється ще і її пошуками. Наче почувши, що він думає про неї, Тереза з'явилась за вікном, разом з лікаркою Кроуфард. Томас помітивши її підірвався з місця.

Випробування сердець Where stories live. Discover now