Частина 9

73 13 6
                                    

Вечоріло, і Луна якраз була недалеко від гір, коли побачила вертоліт "ПЕКЛА". І сховатися як виявилося було не важко, та й вони шукали не її. Напевно, для них усіх вона вже мертва, особливо для "ПЕКЛА", але вона не потішить їх цією новиною, принаймні не зараз. Коли вертоліт пролетів, дівчина з максимальною швидкістю, на яку була тільки спроможна, помчала вперед. За хвилин десять, може двадцять, почувся потужний вибух. Земля під ногами вібрувала.

  « Що там в біса сталося?!» - подумала дівчина.

Їй стало страшно, що там міг бути Ньют, чи ще хтось з хлопців, але за часом, вони випереджають її, тож вони, напевно, вже теревенять про щось з Вінсом чи Мері, або ще хтозна з ким. Луна не припиняла йти, зараз вона має дістатися правої руки, де вже мають бути інші.

                                 ***

Коли дівчина прибула на місце, її зустріли дві незнайомі дівчини.

  - Стій на місці! - заволала одна з них.

  - Чекайте, якщо ви від Вінса, то мені треба поговорити з ним! - сказала Луна.

В темряві було погано видно, але розгледіти біле волосся у однієї з дівчат, вона змогла.

  - Хто ти ще така? - поцікавилась білявка.

  - І звідки знаєш Вінса? - додала чорнява дівчина.

  - Сумніваюся, що можу вам довіряти, - спокійно мовила Луна, опустивши руки - можеш викликати його по рації і сама запитати, скажеш, що до нього прибула Луна.

Всередині все стикалося, паніка так різко її накрила, що вона майже почала задихатися. Від таких різких змін почуттів всередині її нудило. Чого це раптом її могла охопити паніка? Вона ж зараз в безпеці, і інші також, чи не так?

Білявка встигла зв'язатися по рації з чоловіком.

  - Гей, а до мене ніхто не приходив сюди? - поцікавилась раптом Луна.

  - Ні, а хтось мав?

Поставлене запитання вона проігнорувала, як і наступні, вже від білявки. Звуки довкола перемішалися в один, не зрозумілий і дратівливий. Їх тут немає. Усвідомлення цього не давало їй полегшення, лише погіршувало те різке й гостре відчуття паніки.

«Вони прийдуть» - заспокоювала себе дівчина.

Поступово звуки знову почали ставати чіткими й зрозумілими. Дівчата вже, напевно, хвилин п'ять намагаються до неї догукатися.

Випробування сердець Where stories live. Discover now