Не дивлячись на те о котрій годині Ньют влігся спати, він прокинувся раніше за Мінхо, який тепер спав до дев'ятої чи десятої ранку. Хлопець почувався бадьоро і навіть те гризуче відчуття всередині нього зникло. Він був сповнений спокою та енергії, чого не було вже давно. Вдягнувшись він вийшов у вітальню, де за столом, схилившись над картою, стояв Томас.
- Доброго ранку. - привітався Ньют.
- Так, доброго, Ньют. - не підіймаюючи голови відповів Томас.
Ньют підійшов ближче й подивився на карту. Нічого цікавого він там не знайшов.
- Щось шукаєш? - поцікавився хлопець.
- Так, це кляте Місто! - випалив Томас і відійшов від карти.
Хлопець виглядав втомленим і роздратованим. Ньют знову перевів погляд на карту й став уважніше її вивчати.
- Ну гаразд, давай хоча б відмітимо де ми зараз. - запропонував Ньют і зробив маленьку позначку на карті біля порту.
Томас зітхнув і підійшов до нього.
- Треба вирахувати де був наш лабіринт, чи укриття в яке нас повезли. Це було.... - бурмотів собі під ніс Ньют і водив пальцями по карті - десь тут!
Його палець зупинився на місцевості біля колишнього міста, що тепер занурилося у пісок. Томас з підозрою злянув на його здогад.
- Чому ти такий певний? - поцікавився Томас.
- Ну дивись, ми пройшли максимум через чорити зруйнованих та засипаних піском міста, їхнє укриття має бути десь тут, - він вказав на порожнє місце всередині кола з міст - ми пішли в цьому напрямку до гір, вони ось тут помічені, потім пройшли через якесь місто неподалік, а воно було там одне, знайшли Маркуса, а потім поїхали до правої руки, яка знаходилася в горах, приблизно десь тут. - він знову тицьнув у карту на одну з гір - Потім ми пішли в напрямку моря, і поблизу було два порти, один з селом, там де ми зараз, один ні, але він просто величезний, сам глянь на ці об'єми.
Увесь цей час Ньют водив по папіру й показував їхній напрямок.
- Гаразд-гаразд, я зрозумів. - промовив Томас зупиняючи хлопця.
- Я звісно не кажу, що це точно, але приблизно десь так.
- Ти не погано тямиш в цьому, як я бачу. - зауважив Томас.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Випробування сердець
FanfictionКоли життя підкидає все нові й нові випробування. Здається, ніби цьому ніколи не буде кінця. То тебе зраджують найрідніші. То надія зводить тебе з істинного шляху. То твої страждання і втрати не припиняються, допоки ти нарешті не вирішиш знищити цен...