Частина 21

79 10 14
                                    

Про вчинок Луни, Ава дізналася лише вранці. Такою розлютованою вона не була ще ніколи. В її кабінеті стояло близько десятка людей, охоронці, лікарі й Дженсон, куди ж без нього.

  - Чим ви дивилися? Як так могло статися? - волала Ава на них. - Як вона одна, без зброї, змогла викрасти мого імуна і без перешкод дістатися літака? - її гнів спрямувався на двох охоронців. - Ви двоє мали охороняти те приміщення вчора, то що ж такого сталося, що ви покинули пост?

  - Вона вибігла й почала плакати, казала, що імун в лабораторії озвірів і почав на всіх кидатися. - промовив один з них.

  - І не було інших охоронців? - зневажливо всміхнувшись поцікавилась Ава.

  - Вона сказала, що не змогла нікого знайти. - відповів охоронець.

  - Вона виглядала дуже переконливо! - додав інший.

  - Ви безхребетні ідіоти! Хто взагалі вас взяв на роботу? - лютувала Ава.

Її погляд перейшов на Дженсона.

  - Це твої люди, Дженсоне! - випалила вона. - Мені так набридла твоя некомпетентність. Скільки разів ти на словах доводив мені, що найкращий з найкращих? То чому, я ще жодного разу цього не побачила? Ти впустив моїх імунів вже не вперше, як я маю довіряти тобі?

  - Лікарю Пейдж, я наказав своїм людям стежити за нею, вони мали б чергувати коло її дверей. - почав виправдовуватися чоловік на що Ава лише зокотила очі.

  - І де ж вони були, коли вона вийшла з кімнати і викрала мого імуна, га? - кричала на нього жінка.

Її очі налилися кров'ю. Вона була доброю і поблажливою, але все має здатність вичерпуватися. Ава більше не збирається бути доброю, не збирається довіряти комусь, навіть Терезі, яку любить як рідну. Довіряти - значить програвати.

  - З цього моменту, - почала ректи жінка. - за кожну таку поразку, я каратиму. Проте зараз, ми маємо впіймати їх.

  - Мені послати пошуковий загін? - спитав Дженсон.

  - Ні, - Ава криво усміхнулась, навіть трохи божевільно. - у нашої Луни, синдром рятівника навіть більший ніж в Томаса. Даю гарантію, що вони вдвох прийдуть сюди, і не самі. Вони приведуть за собою інших, а тоді ми схопимо їх. І після цього, я зроблю те, що мала б вже давно, я знищу праву руку, вб'ю кожного, хто встане мені на заваді. Підготуйтеся, збільшіть кількість варти і нікому не довіряйте. А коли ви схопите їх усіх, я може й винагороджу вас.

Випробування сердець Where stories live. Discover now