Частина 14

79 12 6
                                    

Усю ніч дівчина думала, що буде з її друзями і Ньютом, якщо вона зламається і здасть їх? Думати про це було боляче й огидно, але це питання ніяк не лишало її. Вона нізащо не видасть їхнє місце знаходження, радше помре, але збереже цю інформацію. Жодні катування її не зламають і не змусять зрадити близьких їй людей. Що б вони не задумали, Луна мовчатиме. Якщо вона доживе і вибереться звідси, найперше, що Луна зробить знайшовши друзів, це обійме Ньюта, з такою любов’ю, з якою ніхто не зможе обійняти її. Луна сподівалася, що Галлі втримає їх там де вони є, права рука все одно згодом відпливе, тож вибора у них не буде, вони мають поїхати звідси, з нею чи без. Руки й ноги німіли, вона не могла нормально поворухнутися. Її руки й ноги прив'язали міцними ременями до підлокітника та передніх ніжок стільця. Біляве волосся давним давно вибилося з зачіски і тепер падало їй на обличчя. Її одяг був брудним і в деяких місцях порваним, але усі ці дрібниці ніщо в порівнянні з тим, які випробування чекають на неї попереду. Луна майже весь час сумнівається, що переживе їх, але завжди згадує, наскільки жорстокі ці люди, вони не дадуть їй померти, вони змусять її страждати і лишатися живою.

Вона чекала до ранку, міркувала й не стуляла очей. Дженсон зі своїми посіпаками прийшли о п'ятій ранку. Луна не знала навіщо, але вони причепили на стіну годинник, який вона помітила навіть не одразу. Він був в гарному гуморі, тож з посмішкою промовив.

  - Вчора ми не так почали, я звісно ж хотів, щоб ти просто все розповіла, але... - чоловік розчаровано зітхнув, при цьому посмішка лишилася - Знаєш, люди не терплять болю, вони ладні на будь-що, аби їм тільки перестали завдавати біль. Ох, це без відмовний метод, щоб витягти інформацію з будь-кого.

Здавалося, ніби те, що він збирається робити, приносило йому величезне задоволення.

  - Що ж, марна справа, я не боюсь болю, тож нічого не розповім. - відповіла Луна.

На це чоловік розреготався.

  - Ну, це ми ще побачимо.

Дівчина заплющила очі, готуючись до початку тортур. Їй не було страшно, вона знала, що так буде, але як завжди думала лише про інших, навіть зараз, коли Дженсон вперше б'є її по обличчю, вона думає про Ньюта. Ліва вилиця, на яку перепав удар чоловіка запекла, дівчина відчувала як палає та її частина обличчя. Боляче. Та це тільки початок.

Випробування сердець Where stories live. Discover now