Dün yaşadığımız güzel geceden sonra banyoda da rahat durmamış ve bir kezde orda buluşmuştu bedenlerimiz. Sonrasında ilkim olduğu için sızlayan kalçamla Taehyung bir güzel ilgilenip after careımı yapmış ve sakin, derin ve huzurlu bir uyku çekmiştik ikimizde. Bu dağ oteline niye geldiğimizi bilmiyordum ama eğer gelme sebebimiz dün gece yaşadıklarımsa ben burdan çıkmak istemezdim. Malumunuz dün gece tapmak isteyeceğim, ben de dahil diğer herkesin gözünün ondan ayrılmadığı ve benim için deli olan adamı ilkim yapıp bir de üzerine onu da zevkten dört köşe yapmıştım. İnanın bana biz daha yeni başlıyoruz. Adım kadar eminim buna.
Şuan ise -uyuya kaldığımız için kahvaltıyı kaçırdık- öğle yemeği için otelin restoran bölümüne inmiştik. Karşımda oturan afet, geldiğimizden beri dün geceye imalarda bulunuyor, beni utandırmaktan çekinmezken kendisi bir gram utanmıyordu.
"Taehyung, yeter."
Kaşlarım çatık ve dudaklarım büzülüyken söylediğim cümleyle kıkırtıları daha da artmıştı.
"Daha fazlasını istiyorum, bunun yeteneceğini sanmadın herhalde, diyen sevgilime noldu benim?"
"O hala burada ama ben sana özel cümlelerimi seninle bulunduğum özel mekanlarda söylemek isterim. Senin aksine ben, ilkim olan afet adamın cümlelerini paylaşmak istemem."
Söylediğim cümlede ismi yerine kullandığım sıfat hoşuna gitmiş olacak ki yanağımdan bir makas aldı.
"Afet adam, ben oluyorum. Benden başkası olamaz zaten."
Kıkırdadım.
"Neden olamasın sevgilim? Yakışıklı insanlarla dolu piyasa."
Onu sinirlendirmek için söylediğim cümleye bir eliyle saçlarını geri atarken karşılık verdi.
"Sana benim gibi hissettiremezler, Jeon. Sınırlarını aşma."
"Aşarsam peki?"
O sırada garsonun yemeklerimizi getirmesiyle Taehyung garson adama teşekkür edip bana dönmüştü tekrar.
"Küçük çocuklara ceza verirler, bilir misin sevgilim? Bilgisayardan uzaklaştırırlar mesela ya da oyuncaklarını alırlar. Bende seni dudaklarımdan ayrı tutsam ya da kucağımdan?"
Büyüyen gözlerimle ona bakmaya devam ederken konuştum.
"Hep yaramaz oğlandım. Şimdide yaramaz oğlanınım. Cezalar, beni yıldırmaz sevgilim. Aksine daha çok güçlendirir."
"Hmm...O zaman sınırlar aşıldığında çok eğleneceğiz."
Tam onu onaylayacak bir cümle söyleyecekken uzaktan sevgilimin adıyla seslenen güzel bir kadın bizim masaya doğru yaklaştı.
"Taehyung!"
Taehyung, kadını görür görmez şaşırdı ve sanırım tanımaya çalıştı. İyice masamıza yaklaştıktan sonra Taehyunga elini uzattı.
"Hatırlamadın sanırım beni."
"Hmhm, genelde hatırlamam zaten."
Sevgilim, kadının yüzüne resmen iğrenerek bakıyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. O sırada kız havada kalan elini aşağı indirdi ve konuşmaya devam etti.
"Hwasa ben, hatırlatayım istedim. Bu kim peki? Yeni avın mı?"
Bu söylediğine gülmüştüm. Sevgilimse bana dönüp gülümsememe dalacakken susmak bilmeyen kadın tekrar konuştu ve sevgilim kadına döndü.
"Hiç de senlik değil."
Bu sefer de gülen sevgilim olmuştu.
"İnan bana, şu zamana kadar hiç bu kadar benlik, bu kadar yanıma yakışan birini görmemiştim. Senin aksine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my safe place |taekook
FanfictionBen Kim Taehyung, ismimin önünden gelen playboy ve benzeri sıfatlarıyla övünen ben, o güzel çocuğu gördüğümde bu sıfatlardan utanmıştım. "Tıpkı şarkıda söylediği gibi seveceğim seni, ne istiyorsan verecek, senin olacak ve istemediğinde seni anlayac...