Dün gece...Anlatamayacağım kadar ateşli bir geceydi. Güzel sevgilimin böyle bir tarafını keşfetmem o kadının yanağıma kondurduğu öpücükle olması biraz saçma olsa da yine de benim sevgilim her koşulda onun olduğumu dün bana oyuncu bir tavırla tekrar hatırlatmış-hiç unutmadım ki- ama çok yorgun olduğundan fazla sürdürmeyip başka bir zaman için söz vermişti. Ben de o duşunu alırken etrafı toparlayıp yatak çarşaflarını değiştirmiştim. Tertemiz, bebekler gibi uyusun diye. Gelip ortalığın toplandığını gördüğünde bana bir öpücük bırakıp yatağa atmıştı kendini, çok yorulmuş olmalıydı. Onun ardından ben de duşa girdim. Duştan çıkınca altıma rahat bir şort giyip üzerime hiçbir şey giymeden güzel sevgilimin yanına yattım. Geldiğimi anladığında direkt kollarımın arasına girdi. Benim aksime onun üzerinde pijama takımı vardı, ironmanlı-dejavu yaşadım.- ve öyle güzeldi ki...Bana şu hayatta verilen en güzel hediyeydi o. Benimde ona hediye verme vaktim gelmişti, belki de geç bile kalmıştım...
...
Sabah uyandığımda yanımda sevgilimi göremediğimden hızla yataktan kalktım. Yatağı toparlayıp aynı hızla aşağı indiğimde sevgilimi hararetli bir şekilde telefonda konuşurken buldum. Daha dün bir grup ağırladıklarını ve bugün uygun olmadıklarını söylüyordu ama sanırım karşı taraf bunu kabul etmiyordu, kaşını çatmasından anlamıştım. İrkilmesin diye yavaşça yaklaşıp ellerimi beline sardım ve boynuna birkaç öpücük kondurdum. Telefonunu tutmayan elini belinin üzerimdeki elime sarıp okşadı. Birkaç dakika daha konuştuktan sonra ekibiyle konuşup döneceklerini söyleyip telefonu kapattı ve hemen bana dönüp sarıldı.
"Günaydın sevgilim, sen uyanma diye aşağıda konuşuyordum ama uyandırdım mı yoksa seni?"
Yanaklarına birkaç öpücük kondurup söylediklerine cevap verdim.
"Sana da günaydın güzelim. Senin öpücüklerinle uyanmayı yeğlerdim elbette ama telefon konuşmandan dolayı değil yokluğundan dolayı uyandım ve anlıyorum ki bugün de yoğunsun."
Kafasını salladı. Benimle vakit geçirmekten delisiye keyif aldığını biliyordum, benim de ondan bir farkım yoktu. Ama bazen işler yolunda gitmez ya işte...
"Sanırım öyleyim ama dünki kadar uzun sürmez. Ayrıca ne öğrendim tahmin et."
Kollarımdan ayrılıp elimi tuttu, zıplar adımlarıyla beni merdivenden çıkarıp giyinme odasına götürürken söyledi cümlesini.
"Sana ne kadar aşık olduğumu?"
Yürüttüğüm tahmin, tahminim olmadığındandı. Ayrıca ona ne kadar aşık olduğumu öğrense sanırım benim deli olduğumu düşünürdü, belki de oldukça hoşuna giderdi. Benim deli sevgilimi düşünürseniz ikincisi olduğunu zaten anlarsınız.
"Hayır şapşal, onu her gece uyumadan önce fısıldıyorsun ya. Bu akşam yarış varmış ve benimle yarışmak istiyormuş karşı taraf."
"Karşı taraf kimmiş bebeğim?"
Benim dün giydiğim takımın antrasit rengini almış içine de mavi çizgili bir gömlek seçip bana uzattı. Bunu yaparken de soruma cevap verip kendisine de bir kombin bakıyordu.
"Bilmiyorum sevgilim, isim vermemiş sanırım. Hatta iddia için de istediğini söyleyebilir demiş karşı taraf."
"O iddia kalkmamış mıydı? Hatta ben kaldırmıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my safe place |taekook
FanfictionBen Kim Taehyung, ismimin önünden gelen playboy ve benzeri sıfatlarıyla övünen ben, o güzel çocuğu gördüğümde bu sıfatlardan utanmıştım. "Tıpkı şarkıda söylediği gibi seveceğim seni, ne istiyorsan verecek, senin olacak ve istemediğinde seni anlayac...