sevgilim❤️🩹
bu storyini süsleyen siktimin züppesi çocuk kim, Jeon?Drewle oturmuş onun yemeklerimi övmesini dinlerken bir anda telefonuma sevgilimden düşen mesajın garipliği ile yüzüm ekşimiş olacak ki Drew şaşırıp konuşmasını kesti ve bana odaklandı.
"Bir sorun mu var, Jungkook?"
siktiğimin züppesi çocuk. Sevgilim biraz(!) kıskanmış olacak ki bu denli çirkin hitaplar kullanıyordu. Drewle alakalı bir mevzu olduğu için ona çaktırmadan konuştum.
"Sorun yok ama bir telefon etmem gerekiyor, özel. Nerde konuşabilirim?"
Dediğimi anlamış gibi hemen mutfaktan çıkmış ve çıkarken de kapıyı kapatmıştı. Çok şükür ki kalayım diye tutturmamıştı. Yemek yaptığım yaklaşık 2 saat boyunca sürekli yanımda kalıp sohbet etmeye çalışmış ve küçük bir çocuk gibi her şeyi sormuştu fakat Taehyungdan hiç bahsetmemiştim. Sormamıştı çünkü. Sorsaydı anlatırdım.
Drew'in uzaklaştığından emin olduktan telefonumdan onun ismine tıklayıp aradım. Anında açılan aramamla şaşırmış olsam da o bunu bekliyor gibiydi.
"Jeon?"
"Kim?"
"Bu lavuk, bahsettiğin doğum günü olan lavuk mu?"
lavuk. Derdi onu paylaşmam mıydı yoksa direkt o muydu çözemiyordum. Aslına bakarsanız bu tür olaylarda sevgilimi hala tam çözmüş sayılmam.
"Hmhm, o."
"En fazla 10 yaşında bekliyordum, koca adam görünce şaşırdım."
"Taehyung...Sözlerin mesajına göre çok kibar sevgilim. Gerçek düşüncelerinden bahsetmek ister misin?"
"Gerçek düş-Sikeyim. Bu denli güzel ve çekici bir şekilde o çocuğun yanında yemek yapuyorsun. Yetmezmiş gibi senin dibinde oturuyor o. Bir de onu paylaşıyorsun. Sabır diliyorum, ben sabır diliyorum."
"Kıskandın, yani?"
"Dalga mı geçiyorsun? Delirdim, anlatamıyorum sanırım."
"Anladım. Sana uğrayacağım zaten. O zaman konuşalım mı? Böyle kaba mesajlar sana yakışmıyor, aşkım."
"aşkım deme."
"sana mı sorucam ne diyeceğimi aa, hadi öptüm."
"..."
"sen de öptün ya sevgilim?"
"..."
"hayhay, gelince görüşücez."
İki eli kandada olsa beni öptüğünü bir şekilde söyleyecek olan sevgilim beni öptüğünü söylemeyince bende delirmiştim. Ne vardı bu kadar abartılacak anlamıyorum ki?
Telefonu kapatıp mutfaktan çıktım ve Drew'i salonda oturmuş televizyon izlerken buldum. Yanına hızlı adımlarla gidip bana eşlik ettiği için teşekkür edip çıkmaya planlıyordum ama o bunu istemiyordu belli ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my safe place |taekook
FanfictionBen Kim Taehyung, ismimin önünden gelen playboy ve benzeri sıfatlarıyla övünen ben, o güzel çocuğu gördüğümde bu sıfatlardan utanmıştım. "Tıpkı şarkıda söylediği gibi seveceğim seni, ne istiyorsan verecek, senin olacak ve istemediğinde seni anlayac...