Oy vermeyi ve ara yorum yapmayı unutmayın 💞
"şu demek canım kardeşim-"
"Tamam kes ya! Seni dinlemek istemiyorum indir beni burada eve gidicem"
"Başka bir isteğin var mı?"
"Yok! İndir dedim sana !"
"Lütfen susar mısın başım ağrıdı!"Bu salakla daha fazla tartışmamak için sustum neymiş benim abimmiş yok daha neler benim hiç bir zaman kardeşim olmadı kesin bu adamlar yalan söylüyordu.
Kocaman saray gibi bir evin önünde durduk arda denen salak kolumu tuttu ve beni arabadan indirdi ve bana döndü.
"Bak, artık yeni evin burası!"
"Aynen"
Dedim ve göz devirdim.
"Abim içeride bizi bekliyor gel hadi"
Kolumu çekiştirip beni içeri soktu evin içi cidden saray gibiydi içeride salon vardı ve koltukta bir adam oturuyordu.
"Abi! Biz geldik!"
"Sonunda"
Ardaya dönüp
"Bu kim?"
"Abin atlas canım, tabi benimde abimde-"
Arda sözünü bitirmeden atlas denen adam kafasına bir tane yapıştırdı.
"Boş yapıyorsun arda!"
"Ne vuruyorsun lan!"
"Lan? Öyle mi"
"Hayır abi valla ağzımdan kaçtı bilerek söylemedim""Sanem sen misin?"
"Evet siz kimsiniz?"
"Atlas ben"
"..."
"Geç otur Sanem"
"Kim olduğunuzu soylesenize!"
"Ben senin abinim tabi babam öyle diyor kesin bir şey yok ortada,ki bence benim kardeşim değilsin "
"Abi sacmalama baksana ne kadar benziyor"
"İnsan insana benzer, bu benim kardeşim değil, eğer o olsaydı tanırdım!"
"Eğer babam bu dediklerini duyarsa-"
Gelen kapı sesiyle konuşmaları bölündü. İçeri Burhan denen adam girdi."Tanıştınız mı kardesinizle?"
"Benim kardeşim değil bu"
"Atlas!"
"Ne atlas!? Değil işte görmüyor musunuz! Para avcısının teki!"Yanına gidip sert bir tokat attım kimsenin bana böyle bir şey demeye hakkı yoktu. Atlas kafasını kaldırdı sınırlı gözlerle bana bakıyordu bağırıp üstüme gelmeye başlayınca arda onu tuttu.
"Seni varya!-"
"Abi! Abi sakin ol!"
"YETER! Kendinize gelin! Oturun şuraya üçünüz de!"
Atlas ve arda oturunca bende onlardan uzakta olan tekli koltuğa oturdum.
"Anlatın herşeyi kimsiniz siz?""Bak Sanem ben senin öz babanım beni hatırlamıyor musun?"
"Sizi daha önce hiç görmedim"
"Nasıl? Sanem sen 6 yaşına kadar bizim yanımızda büyüdün"
"Ne? B-benim annem de babam da belli! Beni bu saçmalıklarla uğraştırmayın!"
Ayağa kalktığımda burhan beyin bağırmasıyla durdum.
"OTUR YERİNE SANEM!"
bu ses? Bir yerden tanıdık geliyor gibiydi ama bu adamı daha önce nerede görmüş olabilirim ki?. Yerime geri oturdum."O gün sana çok kızıp bağırmıştım, sende odana çıkmıştın, sana bakmaya geldiğimde bulamadım seni aradım ama evden kaçmıştın o zamanlar küçüktün daha 6 yaşındaydın, sana fazla kızmıştım biliyorum benim suçum. Seni günlerce aradık ama hiç bir şey bulamadım ben seni yıllarca aradım Sanem ama bulamadım seni ama aramaktan vazgeçmedim ve en son baban sandığın şerefsizi buldum. Seni sattığını öğrendim ama ne seni sattığı adamı ne de seni bulabildim son çare olarak baban denen herifin yanına gittim (babasının ismini unuttum yardım edin dbdbx) herşeyi anlattı bana işte sonra seni buldum kızım.."
"Ama-"
"Baba! İnaniyor musun bu sürtüğe! Para koparmak için yapıyor anlasana! Eğer benim kardeşim olsaydın tanımadığın bir adamın altına gitmezdin!"
"KES SESİNİ!"
"Atlas yeter saçmalamayı kes!!"
"BEN Mİ SACLAMİYORUM! SEN ÖNCE KIZIM DİYE EVE GETİRDİĞİN SÜRTÜĞE BAK!"
Burhan bey atlasin yanına gitti ve ona tokat attı bunu gerçekten hak etmişti. Ama benim hakkımda söyledikleri doğruydu. Ama onun anlattığı gibi değildi ben tecavüze uğramıştım.. bunu kimseye soyliyememiştim. Gözyaşlarım akıyordu atlas nefretle bana bakıyordu Burhan bey atlasa bağırmaya devam ediyordu arda ise yanıma gelmişti.
"İyi misin"
"...
"İstersen üst kata çıkalım"
"İstemiyorum bir dakika daha burada durmayacağım!"
Kapıya doğru ilerlerken arda kolumu tuttu.
"Gidemezsin"
"Bırak kolumu"
O sırada Burhan bey yanıma geldi
"Kızım bakma sen ona gel otur konuşalım"
Dışardan gelen silah sesleriyle herkes dışarı bakmaya başladı arda ise beni korumak amacıyla sarılmıştı. Silah sesleri durduğunda dışarıdan tanıdık bir ses duydum.
"DIŞARI ÇIK SANEM!"
Emre nın sesiydi bu, ama onun burada ne işi vardı bugün beni bırakmamış mıydı?Canım sıkıldığını için attım bu bölümü o yüzden kısa oldu oy atmayı ve ara yorum yapmayı unutmayın 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
Action15 yaşında babam tarafından bir bara satıldıktan sonra hayatım değişmişti. Kim bilebilirdi 6 yıl sonra birinin beni oradan kurtaracağını? Nereden bilebilirdim o adamın bana yaşatacaklarını... REKLAM YAPMAYINIZ