15.|İşkence

2.9K 80 438
                                    

Lavantaline bu arkadastan Allah razi olsun valla usenmeden o kadar yorum atmis bir uyandım 333 bildirim görünce odum bokuma karisti dedim ne oluyor. Bu arada bölüm baya geç geldi çünkü bu hafta şehir dışına çıkıcam hazırlanirken de kitap tamamen aklımdan çıkmış üzgünüm. Neyse bölüme devam edek bebisleer~

Atlas'tan~
Karşımda babam, arda ve sinirden ne yapacağını bilmeyen bir emre vardı. Emre beni itip koşarak yukarı lavinya'nın odasına çıktı.

(Sizce lavinya mı diyim Sanem mi bence lavinya çok güzel ondan devam edelim sizce?)

Lavinya'dan~

Ayak sesleri geliyordu ve kapının açılmasıyla kendimi iyice duvara yapıştırdım ellerimle kafamı salladım yine gelmişti..

"Sanem güzelim"

Güzelim.

Aklıma gelen cümle ile bağırmaya başladım.

'beni fazla hafife alıyorsun güzelim her yerde adamların var'

"Güzelim deme bana!"
"T-tamam birtanem sakin ol bak ben geldim"
Kafamı kaldırıp karşımdaki kişiye baktım Emre idi onun emre olduğunu bile anlamamıştım. Beni bu berbat halim ile görmesin diye yüzümü ellerimle kapattım.

Emre'den~
Ben sevgilime sevdiğime ne olmuştu? Ve en önemli soru bunu yapmaya kim cesaret etmişti hangi soysuz? Hızlıca Sanemin yanına gittim ve ellerini yüzünden çekmeye çalıştım ama çekmiyordu hatta tırnaklarını yüzüne geçirmişti.

"Bebeğim yapma böyle hadi ellerini çekte o güzel yüzünü göreyim?"
"İ-igrenc yüzümü görmek istemezsin ki"
"Sen her halinle mükemmelsin bebeğim unutma bunu hadi şimdi çek ellerini"
"İ-istemiyorum lütfen git"
"Seni yanlız bırakamam"
"İstemiyorum diyorum git! Uzak durun benden! İğrencim ben! Kirliyim!"

"Sakın bir daha o kelimeyi kullanma sen İğrenç değilsin ve asla da olmayacaksın sen bu dünya da gördüğüm en güzel ve temiz insansın"

"İnanmıyorum sana ! Ben iyi olayım diye söylüyorsun!"
"Hayır bunlar benim kendi düşüncem ben seni seviyorum sanem sen iğrenç kirli bir insanda olsan seni sevmeye devam edeceğim bunu unutma senden asla vazgeçmem"
".."
"Ne olduğunu anlatmak ister misin"
"Oğuz! oğuz! O yaptı herşeyi!b-barda bana tecavüz edende oydu! B-bana eğer Bağırsan sevgilini öldürürüm dedi o yüzden soyliyemedim"

Ağlamaktan zor konuşuyordu ah! O oğuz o picte bir şeyler olduğunu sezmiştim zaten! Sevgilim benim yüzümden tecavüze uğramıştı belkide o piç benimle tehtid etmeseydi Sanem olanları anlatırdı.

"Tamam bak senin hiçbir suçun yok sen temizsin"
"Değilim! Değilim işte beni kandırma!"

"Kandırmıyorum bak kendin söylüyorsun seni tehtid etmiş burada kim suçlu ve kirli sence?"
"Oğuz"
"Evet bak gördün mü şimdi istersen aşağı inelim mi babanlar da aşağı da arda da orada"

"Emre lütfen inmek istemiyorum aşağı zorlama"
"Peki bebeğim, ben iniyorum bir şey olursa seslenirsin"
"Tamam"

Lavinya'dan~
Aşağıya inmek istemiyordum bu yüzden emre odadan çıktıktan sonra yatağıma girdim ve gözlerimi kapatıp uyudum.

Emre'den~
Aşağı indiğimde herkesin gözü benim üstümdeydi.
"Ne olduğunu biri bana hemen açıklasın!"

"Oğuz piçi yapmış"

"Benim kızım bunları yaşarken sen neredeydin lan!"
"Dün gece olmuş zaten uyuyordum tehtid etmiş sanemi sesini çıkarırsan Emre'yi öldürürüm diye o yüzden hiç bir şey duymadım yoksa böyle bir şeye asla izin vermem baba yemin ederim!"
"Nereye götürdünüz o piçi!"
"****** Deposuna"
Ceketimi alıp evden çıktım. İnsanlar yaptıkları şeylerin bedelini odemeliler ve o şerefsizi de bugün çok ağır bir şekilde o bedeli ödeyecekti.
(Bedelini odiyceksin kanka, ne bedeli kanka, odiyceksin kanka PQJWHSBDBDB)

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin