Sanem 👆
Oy ve ara yorum atmayı unutmayın 💞 keyifli okumalarr
Bölüm şarkısı: aşk paylaşılmaz-Aydilge
"Görüşürüz abla"
Dedi ve kapıyı kapattı..."Niye yalan söyledin?"
"Ne yalanı?"
"Ablana sevgili olduğumuzu söyledin amacın ne senin? Biraz önce fahişe diyordun?""Hala öylesin ama ablama bunu söyliyemezdim bu yüzden sevgilim olduğunu söyledim. Ne o zoruna mı gitti?"
"Evet, İstemiyorum burada durmak! Senin gibi birinin yanında nefes almak bile zoruma gidiyor!"
Yanıma daha çok yaklaştı, nefesini yüzümde hissediyordum.
"Benim gibi biri?"
"Uzaklaş"
"Niye senin işin bu"Gözlerim dolmuştu bu dedikleri çok ağrıma gidiyordu ben böyle biri değildim.
"Ben fahişe değilim"
Onun önünde ağlamak istemiyordum ama gözyaşlarıma söz geçirmek imkansızdı."Eminim değilsindir"
"Değilim dedim sana!"
Onu hızlıca ittim ve bağırmaya devam ettim."Ben fahişe değilim hiçbir zaman da olmadım!"
"Ne için çalışıyordun o zaman orada!?"
"KENDİ İSTEĞİMLE ÇALIŞMIYORUM BEN ORADA!"
Sanırım bunu söylememem gerekiyordu.
"Ne demek 'kendi isteğimle çalışmıyorum' ?"
"Ne anladıysan o!"
"Kızım söylesene işte!"
"Söylemeyeceğim!"
"İlla ben mi konuşturucam seni"
"Ne duyduysan o işte"
"Seni zorla mı çalıştırıyorlardı?"
"Yani"
"Ne yani kızım konuş bak sinirimi bozuyorsun!"
"Ne konuşayım Allah Allah!"
"Anlat işte herşeyi"
"Oldu başka bir isteğin var mı!"
"Sonsuza dek burada kalmak istiyorsan tabi anlatma, sana kalmış"
"Ne demek sonsuza kadar!"
"Evet sonsuza kadar benim yanımda kalırsın, anlatmazsan"
"Ama anlatmak istemiyorum"
"Anlat kurtul yada ankatmayıp sonsuza dek benimle kal"
"Tamam anlatacağım ama beni bırakacaksın"
"Tamam seni bırakacağım"
"En baştan mı anlatayım?"
"Evet en başından o bara nasıl düştün herşeyi bilmek istiyorum"
"Peki"Daha önce bunları kimseye anlatmamıştım.
"Bir gün evdeydim babam ile salonda oturuyorduk sonra babam bir misafirinin geleceğini söyledi git hazırlan dedi. Bende g-gerçekten misafir gelecek sanmıştım, gelen kişi Adnan dı b-babam beni ona satmış, sonra Adnan beni kolumdan tutup zorla o bara götürdü. Babama veda bile edememiştim daha doğrusu babam benim yüzüme bile bakmamıştı Adnan beni götürürken babam yüzüme bile bakmamıştı. Adnan beni aldığı gün yemiştim ilk dayağımı ne babamdan nede annemden dayak yemiştim o gün hayatımdaki ilk dayağı yedim orada ölüceğimi zannediyordum ama ölmedim. Her gün daha fazla acı çektirdi bana."
"Neden o gün servis yapıyordun?"
"Ah söylemeyi unuttum sanırım ben orada gündüzleri dayak yiyip geceleri orada çalışan bir tutsaktım ben"
Emre bir anda kolumdan tutup bana sarıldı şaşırmıştım bir süre sonra benden ayrıldı ve ayağa kalktı.
"Yukarı çık dinlen biraz"
"Peki"Dedim ve yukarı çıktım bugün fazlasıyla yorulmuştum gerçi nede olsa yarın buradan gidecektim eğer anlatırsam beni bırakacağını söylemişti bu yüzden içim rahattı yatağa uzandım ve uykuya daldım.
Birinin sesiyle gözlerimi açtım ama hala geceydi biri saçlarımı okşuyordu gözlerimi hafif araladım bu kişi emreydi konuşuyordu.
"Öldüreceğim onu, bunları duyduktan sonra seni asla bırakmam bundan sonra benimlesin ufaklık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
Aksi15 yaşında babam tarafından bir bara satıldıktan sonra hayatım değişmişti. Kim bilebilirdi 6 yıl sonra birinin beni oradan kurtaracağını? Nereden bilebilirdim o adamın bana yaşatacaklarını... REKLAM YAPMAYINIZ